ورزشی 12:14 - 05 اردیبهشت 1403
وزیر ورزش و جوانان در رابطه با واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس صحبت هایی را بیان کرد.

کیومرث هاشمی: واگذاری استقلال و پرسپولیس نقطه عطف ورزش ایران است

کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان در مراسم آئین واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی که امروز چهارشنبه (۵ اردیبهشت) در وزارت اقتصاد و دارایی برگزار شد، اظهار داشت: ۳۵ سال است که سابقه حضور در ورزش کشور را داشته‌ام و می‌توانم بگویم امروز بهترین روز من در ورزش بوده و واگذاری استقلال و پرسپولیس نقطه عطفی در تاریخ ورزش ایران است.

مردم با استقلال و پرسپولیس زندگی می‌کنند

وی در ادامه صحبت‌هایش پیرامون اهمیت واگذاری سرخابی‌ها گفت: دو باشگاه بزرگ و مردمی استقلال و پرسپولیس، مورد توجه تمام افکار عمومی است و مردم با پیروزی آنها خوشحال و با شکست این دو تیم ناراحت می‌شوند. مردم ایران با این دو باشگاه زندگی می‌کنند.

اگر رئیس جمهور کمک نمی‌کرد...

او افزود: فوتبال امروزی یک صنعت است. یکی از ظرفیت‌های بسیار خوبی که ایجاد شده، ظرفیت بالای این دو باشگاه ورزشی است و تشکر می‌کنم از همه عزیزانی که در این راه به ما کمک کردند. اینجا جا دارد از شخص رئیس جمهور که انصافاً اگر حضور نداشتند و تأکید‌های فراوانی در این خصوص نمی‌کردند شاید این اتفاق بزرگ امروز رخ نمی‌داد تشکر کنم. همچنین شخص خاندونزی وزیر امور اقتصاد و دارایی و بازاریان رئیس سازمان خصوصی سازی و همکارانشان کمک‌های زیادی را به ما کردند.

۵ درصد از سهام استقلال و پرسپولیس به پیشکسوتان اهدا می‌شود

او افزود: از تمام پیشکسوتان عزیز این دو باشگاه، تقدیر و تشکر می‌کنم و انتظار دارم که در ادامه مسیر نیز به ما کمک کنند؛ قرار است برای ارج نهادن به این عزیزان ۵ درصد از سهام این دو باشگاه نیز تعلق گیرد و در این زمینه با سازمان خصوصی سازی و وزرات امور اقتصاد و دارایی نیز صحبت‌هایی را انجام خواهیم داد.

تمامی موانع را رفع کردیم تا استقلال و پرسپولیس در آسیا حضور یابند

او در پایان گفت: امروز به بهترین شکل ممکن واگذاری این دو باشگاه صورت پذیرفت. ما مشکلات زیادی داشتیم و در این خصوص ۶ الی ۷ جلسه با نهاد‌های مختلف و باشگاه‌ها برگزار کردیم. تمام موانع را رفع کردیم تا بدون کوچک‌ترین دغدغه‌ای این دو تیم بتوانند در رقابت‌های آسیایی حضور یابند تا هواداران استرسی در این خصوص نداشته باشند و از دیدن فوتبال تیم‌های خود لذت ببرند.


12050262
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» جدال بزرگ المپیکو هرچند پرموقعیت و جذاب دنبال شد، اما برنده نداشت و دو تیم به یک امتیاز این بازی رضایت دادند
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال با انجام ۷ دیدار امروز (روز دوشنبه) در شهر‌های مختلف به پایان می‌رسد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مصاف تیم‌های دوم و دوازدهم جدول رده‌بندی سری آ ایتالیا با تقسیم امتیازات میان آنها همراه بود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» در اتفاقی عجیب و بی‌سابقه، گل‌گهر در نیمه اول دیدار مقابل شمس آذر با لباس آبی و در نیمه دوم با لباس سفید در زمین حاضر شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» در اتفاقی عجیب و بی‌سابقه، گل‌گهر در نیمه اول دیدار مقابل شمس آذر با لباس آبی و در نیمه دوم با لباس سفید در زمین حاضر شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم فوتسال پالما در دیدار فینال لیگ قهرمانان فوتسال اروپا مقابل بارسا به میدان رفت که در پایان با نتیجه ۵ بر ۱ به پیروزی رسید
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم لیورپول موفق شد تاتنهام را شکست دهد و شانس این تیم را برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان خیلی کم کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم چلسی با پنج گل شاگردان دیوید مویس را در هم کوبید.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم بسکتبال طبیعت در سومین دیدار مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال مقابل تیم ذوب آهن به پیروزی رسید.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم بسکتبال طبیعت در سومین دیدار مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال مقابل تیم ذوب آهن به پیروزی رسید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است