اجتماعی 10:57 - 01 اردیبهشت 1403
رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت از کشف یک دستگاه خودرو بی‌ام‌و قاچاق و همچنین کارگاه تغلیظ سوخت قاچاق در تهران خبر داد.

از کشف کارگاه تغلیظ سوخت قاچاق تا توقیف بی‌ام‌و ۵ میلیارد تومانی

سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت از کشف محل نگهداری خودرو قاچاق در محدوده خیابان فدائیان اسلام خبر داد و گفت: در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص گردید یک‌دستگاه خودروی سواری BMW قاچاق به وسیله کامیون‌های خودروبر به پارکینگی در خیابان فدائیان اسلام منتقل شده و سپس تحویل مشتری می‌شود.

سرهنگ افشاری افزود: در بازرسی از محل مشخص شد محل پارکینگی عمومی بوده و یک‌دستگاه خودروی سواری BMW سفید رنگ فاقد پلاک در این محل پارک شده که فاقد هرگونه اسناد و مدارک گمرکی است که پرونده قضایی مربوطه تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضائی معرفی گردید.

این مقام پلیسی بابیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از ۵ میلیارد تومان اعلام کرده‌اند از کشف سوخت قاچاق در جنوب تهران به ارزش بیش از ۲ میلیارد تومان خبر داد.

سرهنگ افشاری توضیح داد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مامورین این پلیس موفق به کشف کارگاه تغلیظ سوخت قاچاق در محدوده کهریزک شدند.

وی گفت: در بازدید مأموران مشخص شد که مقادیری فرآورده نفتی در یک باب کارگاه غیرمجاز تغلیظ سوخت در محدوده کهریزک دپو شده که شامل تعدادی مخزن و میکسر تغلیظ و مخازن حاوی مقادیری فرآورده سوبسید دار فاقد مجوز کسب وکار در این زمینه بود که در ادامه محتویات مخازن که مقدار ۷۲۰۰۰ لیتر فرآورده نفتی (گازوئیل) بود به انبار نفت شهرری منتقل شد.

این مقام انتظامی افزود: در تحقیقات صورت گرفته مالک کارگاه شناسایی و طی بررسی اسناد ارائه شده مغایرت کالا‌ها احراز و پرونده قضایی مربوطه تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضائی معرفی شد.

این مقام پلیسی بابیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی سوخت کشف شده را بیش از ۲ میلیارد ریال اعلام کرده‌اند، از شهروندان درخواست کرد درصورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکارکالا با این پلیس به شماره‌های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ ویا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند.

منبع: فارس


12048925
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» همزمان با فرا رسیدن ۲۵ شوال، سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) رییس مذهب جعفری، اکران‌های فرهنگی تسلیت این روز در پایتخت اجرا شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» اداره کل هواشناسی استان تهران، آسمان تهران را تا فردا ابری، در بعضی ساعات همراه با وزش باد شدید، بارش باران و گاهی رگبار پیش‌بینی کرده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح گفت: سربازان می‌توانند برای مشوق‌های مهارت‌آموزی از فردا در سامانه سخا ثبت‌نام کنند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» فرمانده یگان حفاظت مترو از افزایش تجهیزات و مراقبت‌های انتظامی در خطوط و دستگیری سارقان کابل‌های مترو خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مرد جوانی که در بوستان ولایت مرتکب قتل شده بود، توسط کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ دستگیر شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» قیومی معاون استاندار و فرماندار تهران جزئیات برگزاری انتخابات الکترونیک در تهران را تشریح کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران از کاهش ۲۴ درصدی ورودی پرونده‌های طلاق توافقی در شهرستان بهارستان خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران از کاهش ۲۴ درصدی ورودی پرونده‌های طلاق توافقی در شهرستان بهارستان خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» پلیس آگاهی تهران بزرگ به موضوع حمله سارقان به امین منوچهری بازیکن سابق باشگاه استقلال ورود کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس مرکز وکلا و کارشناسان رسمی قوه قضاییه به مناسبت روز کارگر از استقرار تیم‌های دائمی و تخصصی وکلا و کارشناسان این مرکز در شهرک‌های صنعتی خبر داد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است