استانی 22:11 - 05 آذر 1401

اغتشاشات دشمن همواره توسط ملت شکست می‌خورد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسن برهانی شامگاه شنبه با حضور در همایش امیدهای انقلاب که به مناسبت آزادسازی شهر بستان و روز بسیج برگزار شد، اظهار کرد: تأسیس بسیج مستضعفان دارای پشتوانه فکری و قرآنی است.

وی اظهار کرد: طبق آموزه‌ها و آیات قرآنی آنچه باعث تحقق عدالت و دستورات اللهی می‌شود، حضور توده‌های مختلف مردمی در صحنه است؛ بنابراین در تاریخ صدر اسلام نیروهای مردمی برای دفاع از کیان اسلام بسیج می‌شدند و جانفشانی می‌کردند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان هویزه یادآور شد: حضرت امام راحل توانست که این رویکرد اسلامی را دوباره احیا کند و ظرفیت‌های مردمی را پای کار انقلاب و نظام بیاورد.

وی با اشاره با اغتشاشات اخیر عنوان کرد: جبهه کفر و نفاق همه قوای خود را به کار بسته تا جلوی پیشرفت کشور را بگیرد و آخرین راه را آشوب و اغتشاش دیدند اما با بصیرت ملت ایران اسلامی باز هم این فتنه شکست خورده و در آینده باز هم شکست خواهد خورد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان هویزه با اشاره به نظریه جنگ تمدن‌ها توضیح داد: مبارزه اصلی این آشوب‌ها با تمدن اسلام ناب و فرهنگ اصیل اسلامی است؛ دشمن با آرمان‌ها و ظواهر اسلامی همچون حجاب و قرآن و مسجد و هیئت مشکل دارد.

وی با اشاره به رویکرد دشمن در ناامید کردن جوانان گفت: دشمن با رسانه‌ها و تبلیغات دروغین خود سعی دارند تا ناامیدی و اظهار دل‌زدگی از دین و نظام را تزریق کنند اما تجمعات اخیر ملت به ویژه در سیزدهم آبان ماه و همچنین تجمعاتی از قبیل محرم و اربعین، بهترین دلیل بر دینداری و ولایتمداری مردم است.


11748758
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است