اقتصادی 14:57 - 06 خرداد 1402

شرکت آراد صنعت کیان البرز؛ تولیدکننده آسانسور و بالابر هیدرولیکی

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، آسانسورها یکی از مهم‌ترین تجهیزات در بسیاری از ساختمان‌ها می‌باشد. در واقع بدون وجود آسانسور جابجایی افراد بین طبقات کار بسیار دشواری است. آسانسور فقط مختص ساختمان‌های مسکونی نیست و در فروشگاه‌ها، رستوران‌ها، بیمارستان‌ها و ساختمان‌های اداری و تجاری استفاده می‌شود. که جابجایی افراد و یا کالاها به راحتی انجام می‌گیرد.

آسانسور دارای انواع مختلفی است که هر نوع آن از کاربری متفاوتی برخوردار است. از انواع آسانسورها می‌توان به آسانسور هیدرولیکی، آسانسور شیشه‌ای و غیره اشاره کرد. البته بالابرها همچون بالابر هیدرولیکی نیز در زمره این آسانسورها جای خواهند داشت.

در این مطلب نکات ضروری در مورد آسانسور هیدرولیک، آسانسور هیدرولیک خانگی، بالابر هیدرولیک و آسانسور شیشه‌ای که توسط شرکت آراد صنعت کیان البرز تولید می‌شود. توضیح داده شده است.

آسانسور هیدرولیک یکی از پرطرفدارترین آسانسورها است. نزدیک به ۷۰ درصد آسانسورهای که در اروپا اجرا می‌شوند، با استفاده از سیستم هیدرولیک عمل می‌کنند.

آسانسور هیدرولیکی به جای موتور آسانسور از جک استفاده می‌شود و به وسیله پمپاژ روغن هیدرولیک توسط قطعه‌ای به نام پاوریونیت به حرکت در می‌آید و باعث باز شدن استیج و افزایش طول جک خواهد شد و افزایش طول جک نیز حرکت کابین به سمت بالا را به همراه خواهد داشت.

زمانی که پاوریونیت به سمت پایین حرکت می‌کند، فشار پشت روغن را قطع کرده و اجازه می‌دهد. روغن پمپاژ شده به آرامی به داخل پاوریونیت برگردد در نهایت کابین آسانسور توسط نیروی گرانش زمین و وزن حامل شده بر جک توسط کابین به سمت پایین به حرکت در می‌آید.

خرید آسانسور هیدرولیک

آسانسور هیدرولیک با توجه به ساختار و نحوه عملکردی که دارد، دارای مزیت‌هایی هست. ازجمله مواردی که می‌توان برای خرید آسانسور هیدرولیک بیان کرد. این است که با توجه به اینکه کارکردشان بر اساس جک هست. احتمال سقوط در آن‌ها وجود ندارد. و همین ویژگی باعث شده است. که از ضریب ایمنی بالایی برخوردار باشند.

آسانسور هیدرولیک خانگی

آسانسوری هست که برای انجام کارهای سنگین ساخته شده است. و اغلب مدت زمان طولانی را به ایفای خدمت در منازل می‌پردازند. در کنار ماندگاری و ارائه کیفیت بالا، از نظر کارکردی نیز ذکر این مطلب ضرورت بسیار زیادی را دارا می‌باشد. که کاملاً آرام و بدون لرزش بوده و اغلب زیبایی و ظرافت بسیار زیادی نیز در طراحی آنها می‌توان به خوبی حس کرده و با چشم خود ملاحظه نمود.

آنها یکی از بهترین انواع آسانسورهای هستند که علاوه بر ماندگاری زیاد ظرفیت بسیار زیادی نیز برای حمل بار داشته و می‌توانند در ساختمان‌هایی که از تعداد طبقات و ارتفاع بسیار زیادی نیز بهره مند می‌باشند، به خوبی مورد استفاده قرار گیرند.

قیمت آسانسور هیدرولیکی خانگی

هزینه آسانسور خانگی بستگی به عواملی نظیر جنس کابین، هیدرولیکی یا کشش بودن، نوع آسانسور، ابعاد، ظرفت قابل تحمل کابین، نوع و قدرت موتور، محل نصب آسانسور و … دارد. آسانسور هیدرولیکی خانگی خود در انواع مختلف و عدیده ای وجود دارند. که باعث بر به وجود آمدن قیمت این وسیله در رنج‌های مختلف و بسیاری شده است‌. استعلام قیمت آسانسور هیدرولیک خانگی همواره یکی از دغدغه‌های اساسی متقاضیان خرید این محصول کاربردی است.

بالابر هیدرولیکی

شرکت آراد صنعت کیان البرز؛ تولیدکننده آسانسور و بالابر هیدرولیکی

بالابر هیدرولیک ماشین‌هایی هستند که در محیط‌های کارگاهی یا خط‌ های تولید برای حمل نفرات یا بار مورد استفاده قرار می‌ گیرد. این وسایل به شما اجازه می‌ دهد. که به راحتی بتوانید در انبارها و یا انتقال بار به درون وسایل نقلیه، عمل جابجایی را با سرعت و امنیت بالاتری انجام دهید. بالابرها طبق مکانیزم‌ های مختلفی کار می‌ کنند که با توجه به نحوه کار، محل استفاده و…باید یکی از آنها را برای محیط کاری خود انتخاب کنید.

بالابر صنعتی

بالابر صنعتی مناسب برای محیط‌های صنعتی و کارگاهی و کارخانجات می‌باشد. و در جهت جابه جایی وسایل و بارهای سنگین مورد استفاده قرار می‌گیرد. بالابرهای صنعتی دسترسی به نقاط مرتفع و مناطقی که در ارتفاعات بالا قرار دارند. را امکان پذیر کرده است. بالابر صنعتی هم از نوع متحرک وجود دارد و هم از نوع بالابرهای صنعتی ثابت که مخصوص حمل بار است.

بالابر خانگی

از جمله پر طرفدار ترین بالابر در بین مشتریان است. عموماً از این بالابر در آپارتمان‌ها، ساختمان‌های مسکونی و تجاری استفاده می‌شود. بالابر خانگی خود نیز دارای انواع مختلفی است. که هر کدام قابلیت‌های متفاوتی را دارا است. بنابراین موتور بالابر خانگی با توجه به نوع آن فرق می‌کند. و در نهایت قیمت بالابر خانگی نیز متفاوت است و این امر را شرکت‌های تولید کننده این نوع محصول با توجه به سلیقه و سفارشات مشتری محاسبه می‌کنند.

قیمت بالابر هیدرولیک

نمی‌توان قیمت معینی را برای این محصول تعیین کرد؛ ضمن اینکه این نوع از آسانسور به صورتی پیش ساخته آماده نیست، به همین دلیل بسته به محیطی که قرار است در آن نصب گردد، و میزان کاری که عملیات نصب آن لازم خواهد داشت می‌تواند قیمت را برای ما مشخص نماید.

آسانسور شیشه‌ای

شرکت آراد صنعت کیان البرز؛ تولیدکننده آسانسور و بالابر هیدرولیکی

اولین چیزی که با گفتن "آسانسور شیشه‌ای" به ذهن ما می‌رسد. یک هتل مجلل یا یک مرکز خرید است. از آسانسور پانوراما به عنوان یک آسانسور لوکس یاد می‌کنند. آسانسور پانوراما بیشتر در پاساژهای بزرگ تجاری، منازل دوبلکس به دو صورت مجزای داخلی و بیرونی ساخته می‌شود. بزرگ ترن مزیت این مدل آسانسور پانوراما جذابیت و زیبایی بسیار بالای آن است.

بیشترین استفاده از آسانسور شیشه‌ای برای هتل‌ها و پاساژهای تجاری است و علت استفاده از آن ظاهر زیبای از بیرون که به نمای ساختمان می بخشد و نمای دلپذیر و زیبایی است که فرد سوار شده در این مدل از آسانسور شیشه‌ای از نمای محیط اطراف ملاحظه می‌نماید.

کابین آسانسور شیشه‌ای

برای جلوه دادن به کابین آسانسور شیشه‌ای از طرح‌های مختلفی می‌توان استفاده کرد. امروزه به کار بردن شیشه در زیبا نشان دادن کابین یک آسانسور تأثیر زیادی دارد. مدلی که توجه بسیاری از علاقه مندان به تزئینات کابین آسانسور را به خود جلب کرده است. طراحی کابین آسانسورهای شیشه‌ای است، که ضدخش نیز است.

شرکت آراد صنعت البرز، در زمینه طراحی، ساخت و راه‌اندازی بهترین خدمات آسانسور هیدرولیک، آسانسور شیشه‌ای و بالابر هیدرولیک را به مشتریان عزیز ارائه می‌دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و سفارش محصولات می‌توانید به سایت آراد صنعت کیان البرز(https://aradsanatkian.com) مراجعه کنید.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.


11901101
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اقتصادی

اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» عشقی گفت: اعتمادسازی مهمترین بخش در بازار سرمایه است و تمام دستگاه‌ها باید کمک کنند که اعتماد با تصمیمات به موقع به بازار سرمایه بازگردد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: ساخت و نوسازی بیش از ۲۶۰ هزار واحد مسکونی فرسوده در سراسر کشور با مشارکت مردمی کلید زده شد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» سازمان فرابورس ایران نحوه واگذاری دو باشگاه استقلال تهران و پرسپولیس را اعلام کرد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس اتحادیه میوه و سبزی گفت: طبق فاکتور رسمی هر کیلو گوجه فرنگی با احتساب ۳۰ تا ۳۵ درصد سود باید در خرده‌فروشی‌ها عرضه شود.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر جهاد کشاورزی و رئیس شورای قیمت گذاری، قیمت خرید تضمینی محصولات اساسی زراعی سال ۱۴۰۲-۱۴۰۳ را اعلام کرد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیر نظارت بر بورس‌ها گفت: محدودیت یک درصدی دامنه نوسان سهام برای یک روز دیگر یعنی فردا چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه شد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل راه وشهرسازی استان تهران گفت: با نزدیک شدن فصل نقل وانتقالات مسکن فعالیت سامانه خودنویس همزمان با افزایش مشارکت‌های مردمی ۲۴ ساعته شد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» علی‌آبادی گفت: تاکنون ۱۳۳ هزار خودروی وارداتی ثبت سفارش شده که از این تعداد ۵۰ هزار خودرو در گمرکات کشور است و ۸۰۰۰ خودرو به مردم تحویل داده شده است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» چنانچه مودیان مالیاتی اظهارنامه پیش فرض مالیات بر ارزش افزوده زمستان سال ۱۴۰۲ را تا ۱۲ اردیبهشت امسال اصلاح و تکمیل کنند، از بخشودگی ۱۰۰ درصدی جرائم مالیات بر ارزش افزوده برخوردار می‌شوند.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی صنف جایگاه‌داران بنزین گفت: ابزار فعلی ما که تخصیص لیتری و کارت سوخت است جوابگوی شرایط فعلی نیست و باید به سمت تخصیص سوخت به کد ملی برویم.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است