اقتصادی 14:17 - 22 خرداد 1403
کارشناس بازار سرمایه گفت: ارزش کل معاملات امروز بازار ۳۸،۵۴۵ میلیارد تومان بوده که از این مبلغ ۳،۰۵۲ میلیارد تومان آن مربوط به معاملات خرد سهام و حق تقدم بوده است.

تداوم خروج نقدینگی حقیقی‌ها از بازار سهام

رباب وفایی، کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: امروز ۲۲ خردادماه بازار در حالی به کار خود پایان داد که با وجود ۵۹ درصد منفی نماد‌ها، شاخص کل مثبت بسته شد!

این کارشناس بازار سرمایه در ادامه می‌گوید: ارزش کل معاملات امروز بازار ۳۸,۵۴۵ میلیارد تومان بوده که از این مبلغ ۳,۰۵۲ میلیارد تومان آن مربوط به معاملات خرد سهام و حق تقدم بوده است امروز بازار شاهد خروج نقدینگی و خرید حقوقی‌ها به میزان ۴۰۷ میلیارد تومان بود همچنین امروز شاهد خروج نقدینگی از صندوق‌های با درآمد ثابت به میزان ۱۱۱ میلیارد تومان بودیم.

او همچنین می‌گوید: امروز صف خرید (۶۴) نماد به ارزش ۱۸۴ میلیارد تومان و صف فروش (۲۳۳) نماد به ارزش ۴۴۹ میلیارد تومان ثبت شد. در حالی که اکثر نماد‌های کوچک و متوسط به حال خود رها شده اند، نماد‌های بزرگ و شاخص ساز به واسطه بازارگردانی بهتر، و متعادل‌تر شده‌اند و در نهایت امروز شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز با رشد ۳ هزار واحدی به ۲ میلیون و ۸۱ هزار واحد رسید.

خبرنگار: کیمیا قلی پور


12062203
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اقتصادی

اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مجری رویداد شانزدهم صنعت مالی ایران از قطعی شدن حضور بزرگترین بانک روسیه با ارزش دارایی ۲۹۰ میلیارد دلاری در نمایشگاه بورس، بانک و بیمه امسال خبر داد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مجری طرح برنج وزارت جهاد گفت: براساس آمار تاکنون ۷۰۰ هزارهکتار برنج در استان‌های گیلان، مازندران و گلستان و استان‌های جنوبی انجام شده است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» سازمان بورس خبر از تعطیلی فردا بازار سرمایه داد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) گفت: فاز دوم ترمینال شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) که در حال ساخت است به پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی رسیده است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» امروز ۶ مردادماه ۱۴۰۳ هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار آزاد تهران ۴۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان معامله می‌شود.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس بنیاد ملی گندمکاران گفت: براساس آمار از ابتدای فصل برداشت تاکنون ۹ میلیون و ۵۰۰ هزارتن گندم با ارزش ۱۶۰ همت از کشاورزان خریداری شده است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر جهاد طی نامه‌ای معاونت امور بازرگانی را موظف به بهره گیری از تمامی ظرفیت‌ها و اختیارات قانونی برای پرداخت مطالبات کلزاکاران اعلام کرد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» شاخص کل بورس امروز ۶ مردادماه با کاهش ۱۴ هزار و ۳۳۹ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۱۶۰ هزار واحدی قرار گرفت.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس مرکز پیش بینی سازمان هواشناسی گفت:دمای هوا در ۱۰ استان کشور به بیش از ۴۵ درجه رسیده است، اما فعلا دمای ۵۰ درجه در هیچ یک از استان‌های کشور ثبت نشده است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: با توجه به فرآیند تخصیص زمین برنامه ریزی برای جلوگیری از زمین خواری در دستور کار قرار گرفته است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است