استانی 10:36 - 04 فروردین 1402

راهیان نور امسال شکستی دیگر برای دشمنان بود

سیدمحمد مولوی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران اردوهای راهیان نور و بازدید از مناطق عملیاتی را یک سنت حسنه به منظور پیشگیری از دو آسیب «فراموشی» و «تحریف» خوانده‌اند.

وی افزود: امسال حجم قابل توجهی از کاروان‌های راهیان نور به یادمان‌های شهرهای آبادان و خرمشهر سفر کردند و لحظه تحویل سال نیز شاهد حضور این عزیزان و حتی تعداد بالایی از زوج‌های جوان بودیم که ترجیح دادند آئین ازدواج و یا ماه عسل خود را در یادمان‌ها باشند تا برکت خون شهدا در زندگی آنها جاری باشد.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: یادمان‌های دفاع مقدس نشان می‌دهد که افرادی دارای پست‌های سازمانی بالا بودند ولی وقتی دیدند کشورشان در شرایط حساس قرار دارد، برای دفاع از ایران اسلامی با تمام وجود در جبهه‌های حق علیه باطل حاضر شدند.

مولوی توضیح داد: امروز دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به همراه شبکه‌های تلویزیونی استکبار جهانی در حال تبلیغات دروغین علیه دستاوردهای بزرگ کشورمان هستند و باید عملیات روانی دروغین آنها که اکنون به جنگی هیبریدی تبدیل شده، خنثی شود.

وی بیان کرد: دشمنان کشور تبلیغات فراوانی در مدت اخیر راه انداختند تا مردم و نظام را از همدیگر جدا کنند ولی حضور پرشور و پر تعداد کاروان‌های راهیان نور و مردم با خودروهای شخصی در یادمان‌های دفاع مقدس آن هم در بهترین لحظه سال، این تبلیغات خبیثانه را خنثی کرد.

نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: امسال حضور دانش آموزان و دانشجویان در یادمان‌های دفاع مقدس شهرهای آبادان و خرمشهر پُررنگ بود و انتظار می‌رود به منظور استمرار این حضورهای مؤثر، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و همچنین وزارت آموزش و پرورش برنامه‌ریزی مناسبی را انجام دهند.

مولوی گفت: باید رشادت‌های شهدای ایران اسلامی به نسل جوان معرفی شود و سبک زندگی و اخلاق عزیزانی که امروز عزت و سربلندی کشورمان مرهون مجاهدت آنها است به بهترین شکل در اختیار این نسل آینده‌ساز قرار گیرد.


11846946
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است