ورزشی 07:14 - 05 اردیبهشت 1403
با گذشت بیش از ۲ سال از پارالمپیک توکیو و با وجود پیگیری‌های فراوان، مهدی اولاد مدعی است که هنوز پاداش قهرمانی خود را از اداره کل ورزش و جوانان استان فارس دریافت نکرده است.

بلاتکلیفی قهرمان پارالمپیک برای دریافت پاداش توکیو!

مهدی اولاد قهرمان پارالمپیک توکیو در رشته دوومیدانی گفت: قبل از اعزام به پارالمپیک توکیو، مسوولان اداره کل ورزش و جوانان استان فارس وعده داده بودند که در صورت کسب مدال طلا ۵۰ سکه پاداش خواهند داد. حواله این جوایز را نیز با مهر اداره ورزش و جوانان در دست دارم. بعد از بازگشت از پارالمپیک، نصف این سکه‌ها پرداخت شد، اما با تغییرات مدیریتی که در اداره کل ورزش و جوانان استان فارس صورت گرفت، متاسفانه کسی جوابگو نیست.

وی گفت: مبلغ پاداش چیزی حدود ۲۳۰ میلیون بود که با گذشت بیش از ۲ سال این مبلغ به ۳۱۰ میلیون تومان افزایش پیدا کرده است.

قهرمان پارالمپیک توکیو در رشته دوومیدانی خاطرنشان کرد: تا امروز ۴ مدیر در راس اداره کل ورزش و جوانان استان فارس قرار گرفته‌اند و هر کسی که می‌آید برای دریافت پاداش به او مراجعه می‌کنم، اما من را به مدیر بعدی پاس می‌دهد. حتی ۳ ماه قبل از عید با مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس در هتل المپیک جلسه داشتم و به من قول داد که پاداش پارالمپیک توکیو را بعد از عید حتما پرداخت خواهد کرد، اما متاسفانه تا امروز هیچ اقدامی صورت نگرفته است.

اولاد افزود: سال گذشته به دلیل این که مسوولین به وعده خود عمل نکردند برای احقاق حقم حساب اداره کل ورزش و جوانان استان را توقیف کردم. زمانی که این حکم اجرایی شد استان فارس حساب خود را خالی کرده بود. چند روز پیش نیز با وکیلم صحبت کردم و برای این که حقم پایمال نشود اموال اداره کل ورزش و جوانان استان فارس را توقیف کردم.

قهرمان پارالمپیک توکیو تاکید کرد: برای گرفتن حقم از هیچ تلاشی کوتاهی نخواهم کرد، واقعا این نوع رفتار و برخورد مسوولان را نوعی توهین به خود می‌دانم. بیش از ۲ سال است که حواله روی دستم باد کرده و کسی جوابگو نیست و برای دریافت پاداشم مرتب من را پاس کاری می‌کنند.

وی همچنین درباره وضعیت خود برای شرکت در مسابقات جهانی ژاپن که اردیبهشت برگزار می‌شود، اظهار کرد: برای شرکت در این مسابقات که ۲۵ اردیبهشت برگزار می‌شود، قبل از عید صبح و بعدازظهر تمرین داشتم، اما الان روزی ۳ ساعت تمرین می‌کنم و از آمادگی بسیار بالایی برخوردارم. تلاشم بر این است که در دیسک و وزنه علاوه بر کسب مدال طلا رکوردشکنی نیز داشته باشم.

اولاد در پایان در پاسخ به این پرسش که آیا هنوز هم تمرینات را به صورت غیرمتمرکز پیگیری می‌کند، افزود: تمریناتم را هنوز به صورت غیرمتمرکز و زیر نظر مربی در آفتاب انقلاب پیگیری می‌کنم و قرار است یک اردوی متمرکز قبل از اعزام به مسابقات جهانی ژاپن در تهران داشته باشیم.

منبع: ایسنا


12050140
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سرخپوشان مواظب جوی که سرمربی نساجی ایجاد می‌کند باشند وگرنه کارشان سخت می‌شود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نساجی احتمالا روی ضد حملات برنامه دارد و ما نباید اسیر این ضدحملات شویم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» جدال بزرگ المپیکو هرچند پرموقعیت و جذاب دنبال شد، اما برنده نداشت و دو تیم به یک امتیاز این بازی رضایت دادند
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال با انجام ۷ دیدار امروز (روز دوشنبه) در شهر‌های مختلف به پایان می‌رسد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مصاف تیم‌های دوم و دوازدهم جدول رده‌بندی سری آ ایتالیا با تقسیم امتیازات میان آنها همراه بود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» در اتفاقی عجیب و بی‌سابقه، گل‌گهر در نیمه اول دیدار مقابل شمس آذر با لباس آبی و در نیمه دوم با لباس سفید در زمین حاضر شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» در اتفاقی عجیب و بی‌سابقه، گل‌گهر در نیمه اول دیدار مقابل شمس آذر با لباس آبی و در نیمه دوم با لباس سفید در زمین حاضر شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم فوتسال پالما در دیدار فینال لیگ قهرمانان فوتسال اروپا مقابل بارسا به میدان رفت که در پایان با نتیجه ۵ بر ۱ به پیروزی رسید
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم لیورپول موفق شد تاتنهام را شکست دهد و شانس این تیم را برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان خیلی کم کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم چلسی با پنج گل شاگردان دیوید مویس را در هم کوبید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است