استانی 18:35 - 12 فروردین 1402

تعداد چمن مصنوعی مدارس البرز به ۴۷ رسید

به گزارش خبرنگار مهر، علی حجرگشت بعد از ظهر شنبه در نشست شورای معاونین اداره‌کل آموزش و پرورش البرز که با حضور استاندار البرز برگزار شد، با عرض تسلیت وفات حضرت خدیجه «س»، ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی ایران را گرامی داشت و اظهار کرد: از زحمات و حمایت‌های استاندار از مجموعه آموزش و پرورش تقدیر و تشکر می‌کنیم.

وی بیان کرد: به ویژه تلاش استاندار در زمینه ساخت مدارس و ایجاد نهضت مدرسه سازی در استان البرز، به عنوان یکی از استان‌ها با سرانه آموزشی پایین، که اوج آن انعقاد تفاهم نامه ساخت ۷۰ مدرسه توسط دو خیر بزرگوار در انتهای سال گذشته بود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز گفت: در ۴۴ سال گذشته ما ۷ زمین چمن مصنوعی داشتیم که این آمار در طی یک سال گذشته به ۴۷ زمین چمن مصنوعی افزایش پیدا کرد و این رشد چند برابری مرهون تلاش‌های مجموعه آموزش و پرورش با کمک استانداری استان بوده است.

وی افزود: سال گذشته این قول را داده بودیم که کلاس بدون معلم نداشته باشیم و امسال نیز با وجود کسری شدید نیرو در تلاش هستیم و اجازه نخواهیم داد کلاسی خالی بماند.

حجرگشت متذکر شد: تأکیدات رئیس جمهور در جلسه‌ای که به تازگی برگزار شد، سرلوحه آموزش و پرورش استان البرز قرار گرفته است از جمله تکریم ارباب رجوع، ارائه گزارش کار دقیق، اطلاع رسانی به موقع و نکته بسیار مهم مسئله‌ی عفاف و حجاب که البته مجموعه آموزش و پرورش مجموعه بسیار عفیفی است اما با این وجود در این باب نیز فعالیت‌های گسترده و دقیقی صورت خواهد گرفت.


11853285
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است