استانی 09:39 - 04 فروردین 1402

۳۶۰ واحد مسکن تا تیرماه در اردبیل تحویل داده می‌شود

محمد حسین‌زاده در گفت‌و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: در شهر اردبیل ۵۹ هزار و ۲۷۹ نفر متقاضی نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کرده بودند که از این تعداد ۲۸ هزار نفر تأیید نهایی شدند.

وی تصریح کرد: ما در شهر اردبیل احداث سه هزار واحد را شروع کرده بودیم که در قالب ۱۸ پروژه در مرکز استان در حال اجرا است.

معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: از این سه هزار واحد پروژه که با پیشرفت بالای ۴۰ درصد در حال اجرا است، ۱۸۰ واحد در سفر وزیر راه و شهرسازی در اسفندماه به بهره‌برداری رسیده و تحویل متقاضیان شد.

حسین‌زاده از افتتاح ۳۶۰ واحد مسکن تا تیرماه سال‌جاری خبر داد و افزود: در نیمه اول امسال این واحدها تکمیل و به شکل کیفی تحویل متقاضیان خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: ۱۸ پروژه توسط تعاونی‌ها و کارگزاری ستاد اجرایی امام در حال انجام است و ۸۹۰ واحد نیز توسط بنیاد مسکن و مابقی پروژه‌ها نیز به همت پیمانکاران بخش خصوصی اجرایی و عملیاتی می‌شود.

حسین‌زاده مهمترین دغدغه مسئولان راه و شهرسازی استان را اجرای کیفی پروژه‌ها عنوان کرد و ادامه داد: ما تلاش می‌کنیم برای تمامی متقاضیان مسکن مناسبی را احداث کرده و تحویل دهیم که در این بین متقاضیان نهادهای حمایتی به ویژه بهزیستی و کمیته امداد همچنین مجموعه نیروهای مسلح و آموزش و پرورش در اولویت تکمیل، ساخت و تحویل قرار گرفتند.

وی اضافه کرد: برای جمعیت تحت پوشش کمیته امداد به تعداد یک‌هزار نفر در شهر اردبیل ساخت واحد مسکونی در دستور کار قرار گرفته و ۶۰۰ واحد برای بهزیستی، ۶۰۰ واحد برای نیروهای مسلح و ۷۰۰ واحد نیز برای متقاضیان جامعه فرهنگی ساخت مسکن با امضای تفاهمنامه بین این دستگاه‌ها و راه و شهرسازی در حال انجام است.

حسین‌زاده بیان کرد: تلاش ما بر این است تا با همراهی مهندسان ناظر واجد صلاحیت که از سوی نظام مهندسی انتخاب شده، کیفیت ساخت مورد توجه قرار گیرد.

معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: قیمت واحدهای احداثی نیز مصوب وزارت راه و شهرسازی است که از طریق این وزارتخانه ابلاغ شده است.


11846897
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است