استانی 19:20 - 05 آذر 1401

اختصاص ۸۰۰ میلیون تومان به آموزش و پرورش استثنایی ایلام

به گزارش خبرنگار مهر، حسن بهرام نیا روز یکشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش استان با حضور مدیران آموزش و پرورش شهرستان‌های استان، با بیان اینکه انتخاب رشته‌های تحصیلی در استان باید براساس آمایش سرزمینی باشد، افزود: استان ایلام در حوزه نفت و گاز دارای ظرفیت بسیار خوبی است که در این راستا باید نیروهای فنی این حوزه آموزش داده شود.

وی با تاکید بر تحقق برنامه‌های حوزه آموزش و پرورش در استان گفت: تحقق و اجرا شدن مصوبات این حوزه اعتلای جامعه و ارتقا کشور در دنیا به دنبال دارد.

بهرام نیا، آینده کشور را در سایه تحقق برنامه ریزی مدبرانه و برگرفته از عقلانیت برای آموزش و پرورش عنوان کرد و گفت: دانش آموزان امروز، مدیران آینده کشور هستند.

وی خواستار شد آموزش و پرورش استان از ظرفیت فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی برای پیشبرد برنامه‌های این حوزه به نحوه احسن استفاده کند.

نماینده عالی دولت در استان ایلام، آسیب شناسی مسائل و مشکلات دانش آموزان را یکی از وظایف آموزش و پرورش عنوان کرد و گفت: آنچه در استان مورد تاکید کرد تعلیم و تربیت همراه با تهذیب اخلاق و معنویت است، چراکه این دو موجب بالندگی جامعه می‌شود.

استاندار ایلام ضمن تاکید بر توجه ویژه به آموزش همراه با تبیین گری در مدارس، از اختصاص ۸۰۰ میلیون به آموزش و پرورش استان در حوزه دانش آموزان استثنایی خبر داد و گفت: آموزش و پرورش استان جایی است که آینده سازان کشور در آنجا تربیت می‌شوند.

بهرام نیا اضافه کرد: چندین دیدار به مقامات عالی سه استان عراق که هم مرز با استان ایلام هستند انجام شده و اعلام آمادگی کردند که در زمینه ورزشی و آموزشی همکاری‌هایی صورت گیرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن گرامیداشت هفته بسیج، گفت: بسیج نجات دهنده کشور است و یک سرمایه عظیم فرهنگی است که در حال حاضر به یک گفتمان تبدیل شده است‌.


11748704
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است