بازار 08:24 - 07 خرداد 1401

طراحی ست اداری شامل چیست  قیمت + نمونه ست اداری

هر شرکتی برای ارائه‌ی تمایز خود و معرفی بهتر خود به مخاطبین، نیاز به ست‌های اداری مختلفی دارد. ست‌های اداری به بخش‌های مختلفی تقسیم می‌شود. با ما همراه باشید تا به جزئیات طراحی ست‌های اداری بپردازیم. نکات کلیدی برای چاپ ست اداری را در بخش انتهایی مقاله بررسی خواهیم کرد.

 

طراحی لوگو

رنگ‌ها و نمادها یکی از شاه‌کلیدهایی هستند که به ماندگاری برند شما کمک می‌کنند. برای مثال وقتی به شما می‌گویند ایرانسل، یاد چه رنگی می‌افتید؟ قطعاً پاسخ شما رنگ زرد است. حال اگر از شما بپرسند همراه اول چطور؟ قطعاً شما یاد رنگ آبی فیروزه‌ای می‌افتید. مثال دیگری در رابطه با بنز، با مطرح‌شدن کلمه‌ی بنز یاد یک دایره با سه شعاع می‌افتید. به همین سادگی برندها با طراحی رنگ‌ها و نمادها هویت بصری خود را به‌درستی می‌سازند.

قیمت طراحی لوگو در انتهای مقاله وجود دارد.

طراحی و چاپ کارت ویزیت

طول عمر بیشتر کارت ویزیت‌ها تنها چند ساعت است! با توجه به آمارهای تحقیق‌شده، در سال های اخیر بیشتر کارت ویزیت‌ها صرفاً چند ساعت در جیب مخاطبین بوده و در اولین فرصت به سطل زباله انداخته می‌شوند. آیا می‌دانید دلیل این کار چیست؟ بیشتر مشاغل برای کسب‌وکار خود هزینه می‌کنند و یک کارت ویزیت طراحی می‌کنند اما فرمی متفاوت و متمایز در طراحی‌ها وجود ندارد، همین نبود ِ تمایز در طراحی، کارت ویزیت شمارا به سطل زباله هدایت می‌کند. نمونه‌های ارزشمند و جذاب از کارت ویزیت را در تصویر اول همین عنوان می‌توانید مشاهده کنید.

قیمت طراحی و چاپ کارت ویزیت در انتهای مقاله وجود دارد.

طراحی و چاپ پاکت

پیش برنده‌ی کارهای شما در ادارات مختلف، طراحی دل‌نشین پاکت شماست. اگر در نگاه اولیه پاکتی متفاوت به دیگران ارائه دهید، قطعاً با کمترین جستجو در بین باقی پاکت‌ها، پاکت شما برای شخص مقابل نمایان خواهد شد. برای بسیاری از ما پیش‌آمده که یک‌بار یک پاکتی را تحویل داده‌ایم و پاکت گم‌شده و به‌سختی پیدا شده است. با طراحی یک پاکت متفاوت می‌توانید جلوی اتلاف وقت و هزینه‌ی خود را بگیرید.

قیمت طراحی و چاپ پاکت در انتهای مقاله وجود دارد.

طراحی و چاپ فاکتور

تابه‌حال با مشکل جدی پرداخت نکردن فاکتورها مواجه شده‌اید؟ یکی از راهکارهای پیش برنده برای جلوگیری از این مشکل جدی، داشتن یک فاکتور متمایز است. همه‌ی ما در روز فاکتورهای مختلفی را موردبررسی قرار می‌دهیم که همگی ظاهری یکسان دارند اما هنگامی‌که با یک فاکتور متفاوت برخورد کنیم، قطعاً رفتاری متمایز و متفاوت از باقی فاکتورها خواهیم داشت. انتقال حس ارزشمندی و حس مثبت به خریدارها به تسریع فرایند پرداخت کردن فاکتورها کمک خواهند کرد.

قیمت طراحی و چاپ فاکتور در انتهای مقاله وجود دارد.

طراحی و چاپ سربرگ و سرنسخه

بعد از باز کردن پاکت نامه، برگه‌ای مبنی بر درخواست شما نمایان خواهد شد. با ایجاد تمایز در سربرگ و معرفی کامل شرکت با هویت بصری شرکت، مجدداً در فرایند خود جلو خواهید بود. در مشاغلی مانند پزشکی هم گاها دیده‌شده که بیماران نسخه‌های پزشکان را بی‌ارزش می‌دانند، با ارائه‌ی یک نسخه‌ی متمایز در این حوزه هم می‌توانید اعتماد بیمار را نسبت به صحت صحبت‌های خود بیش‌ازپیش جلب کنید.

قیمت طراحی و چاپ سربرگ و سر نسخه در انتهای مقاله وجود دارد.

طراحی و چاپ سررسید

شما جزو کدام دسته از افراد هستید؟ سررسیدهای خود را نگه می‌دارید یا به فرد دیگری هدیه می‌دهید؟ سررسیدها یکی از رایج‌ترین نوع هدایا است که هرساله انتظار می‌رود از سوی شرکت‌های مختلف داشته باشیم. اما بسیاری از سررسیدهایی که پر از تبلیغات و صفحات شلوغ و طراحی‌هایی خسته‌کننده هستند، به فرد دیگری هدیه داده می‌شود و به‌سرعت از دست مخاطب هدفی که خریدار نهایی محصول شماست، دور می‌شود. با ایجاد یک تمایز ساده و طراحی متفاوت، هم در خاطر و هم همراه مشتری خود باشید.

قیمت طراحی و چاپ سررسید در انتهای مقاله وجود دارد.

طراحی و چاپ تقویم

یکی از هدایای نفیسی که به افراد و مجموعه های مختلف هدیه داده می شود، تقویم است. اگر تقویم شما طراحی دلنشینی داشته باشد، طول عمر و لذت استفاده را برای کاربر بیشتر می کند. یکی از رایج ترین نوع هدایا تقویم ها هستند، اگر در طراحی تقویم ها کوتاهی شکل بگیرد، تقویم شما از کار می افتد و به سادگی راهی سطل زباله خواهد شد. نکته ی کلیدی اینجاست که شما هرگز متوجه این شرایط نخواهید شد که تقویم شما دور می افتد، اما اگر طراحی دلنشینی برای تقویم داشته باشید، روز به روز لذت و تجربه استفاده از تقویم را خواهید شنید.

قیمت طراحی و چاپ تقویم در انتهای مقاله وجود دارد.

 

طراحی و چاپ لیوان تبلیغاتی

با یک تیر می‌توانید چندین هدف را بزنید!

جذابیت لیوان‌ها و طراحی‌های لیوان، در دیده شدن آنهاست. اگر شما یک لیوان با فرمی متمایز طراحی کنید، تمام افرادی که لیوان را در دست مشتری شما ببینند، ساعت‌ها راجع به برند شما و طراحی و خلاقیت و کیفیت محصول و خدمات شما صحبت خواهند کرد.

قیمت طراحی و چاپ لیوان تبلیغاتی در انتهای مقاله وجود دارد.

نکات کلیدی در چاپ و طراحی

  • هر شخص فتوشاپ کاری و مسلط به کامپیوتری، الزاما طراح نیست. طراح باید روانشناسی رنگ و مخاطب شناسی بلد باشد.
  • خلاقیت، شاه‌کلید اصلی شما در طراحی است.
  • قبل از چاپ هر طرح، حتما از افراد مختلفی در رابطه با طرح خود نظرسنجی کنید. (نظرسنجی از افرادی که تخصصی در حوزه‌ی شما ندارند، به شما کمکی نخواهد کرد.)
  • یکی از مهم‌ترین مسائل، تفاوت رنگ دیجیتال و رنگ چاپی است. به انتخاب رنگ یکسان در چاپ و در دنیای دیجیتال توجه کنید.
  • حتما قبل از چاپ عمده چند نمونه تستی جهت تست دستگاه و بررسی نهایی دریافت کنید.

 

قیمت خدمات

تمام خدمات ارائه‌شده را از مجموعه‌ی دنیاچاپ می‌توانید دریافت کنید. ما در دنیا چاپ، خدمات طراحی و چاپ را با توجه به رعایت تمام نکاتی که ذکر کردیم انجام خواهیم داد. برای دیدن نمونه‌های بیشتر و بررسی قیمت‌ها به سایت دنیا چاپ مراجعه فرمایید.

مجموعه‌ی دنیا چاپ یک ترکیبی از چاپ آقا و پارس گرافیک است. شما همزمان خدمات طراحی و چاپ را به‌صورت ترکیبی و یا جداگانه می‌توانید از دنیاچاپ دریافت کنید.


11575444
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بازار

بازار
«پارسی نیوز» جملات ماندگار از رحمان شاهسواری کینگ نویسنده

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است