بین‌الملل 19:50 - 09 اردیبهشت 1403
حزب الله لبنان پایگاه‌های السماقه و البغدادی رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد.

حملات حزب‌الله به چند پایگاه صهیونیستی

مقاومت اسلامی در لبنان (حزب الله) برای دویست و چهارمین روز متوالی به هدف قرار دادن مواضع رژیم صهیونیستی در امتداد مرز لبنان و فلسطین ادامه می‌دهد.

براساس گزارش المیادین، حزب‌الله اعلام کرد که نیروهای آن سایت‌های «رویسات العام» و «السماقه» در تپه‌های کفر شوبا اشغالی لبنان را با سلاح‌های موشکی هدف قرار داده و مستقیماً آنها را مورد اصابت قرار دادند.

همچنین در بیانیه دیگری از مقاومت آمده است که نیروهای مقاومت پایگاه البغدادی را با گلوله‌های توپخانه هدف قرار داده و مستقیماً به وی ضربه زدند.

هدف قرار دادن مواضع رژیم صهیونیستی از سوی حزب‌الله در پاسخ به حملات اشغالگران صهیونیستی به روستا‌های جنوبی و خانه‌های غیرنظامیان در مجاورت مرز لبنان و فلسطین صورت می‌گیرد.

مقاومت امروز صحنه‌هایی از عملیات هدف قرار دادن مقر فرماندهی و استقرار نیرو‌های گردان ۵۱ تیپ گولانی در ارتش اشغالگر اسرائیل در شهرک المناره در شمال فلسطین اشغالی را منتشر کرد.

این صحنه‌ها مقاومت را با استفاده از موشک‌های هدایت خمیده از نوع «الماس» نشان می‌داد که موشک‌های مدرنی هستند که برای اولین بار توسط مقاومت با تکیه بر هدایت تلویزیونی وارد نبرد کنونی شدند و از طریق حمله هوایی به هدف اصابت کردند.

پیش از این، مقاومت اعلام کرده بود که نیروهای این جنبش در ساعت ۲۳:۱۰ پنجشنبه شب در نزدیکی سایت رویسات العام در تپه‌های اشغالی کفر شوبا لبنان، کمین پیچیده‌ای را تدارک دیده‌اند که از طریق آن یک کاروان مکانیزه صهیونیستی را هدف قرار داده‌اند.

از سویی دیگر روز یکشنبه، رسانه‌های صهیونیستی از شنیدن صدای انفجار در مناطق عکا و نهاریه خبر دادند. به گزارش رسانه‌های صهیونیستی، اوایل امروز آژیر خطر در شمال مرز با لبنان به صدا درآمد.

 شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان، دیروز شنبه، تأیید کرد که حمایت این جنبش از نوار غزه منجر به ممانعت از طرح‌های جنگی رژیم صهبونیستی در فلسطین و لبنان در حال حاضر و آینده شده است».


12051471
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بین‌الملل

بین‌الملل
«خبرگزاری تسنیم» گرفتن قدرت و مسئولیت در حزب عدالت و توسعه تبدیل به یک رانت و امتیاز شده و بسیاری از مقامات بالا، به محض این که پست از آن ها پس گرفته شود، وفاداری را فراموش کرده و از حزب فاصله می گیرند.
بین‌الملل
«خبرگزاری تسنیم» یکی از رهبران ارشد جنبش حماس فلسطین با بیان اینکه مقاومت نبرد طوفان الاقصی را با برنامه ریزی دقیق انجام داد و از بهای بزرگی که قرار بود بپردازد آگاهی داشت تاکید کرد مقاومت در غزه موفق شد یک «جنگ جهانی» را شکست دهد.
بین‌الملل
«خبرگزاری تسنیم» یک نشریه اروپایی در مطلبی هجوم مهاجران از انگلیس به ایرلند در سایه طرح ضد مهاجرتی سوناک را عامل تشدید مناقشات بین لندن و دوبلین و ایجاد شرایط بسیار دشوارتر برای پناهجویان ارزیابی کرد.
بین‌الملل
«خبرگزاری تسنیم» رئیس جمهور ترکیه با اشاره به اقدامات رژیم صهیونیستی در غزه گفت: روش های نتانیاهو در نسل کشی در غزه به سطحی رسیده که حسادت هیتلر را هم برانگیخته است.
بین‌الملل
«خبرگزاری تسنیم» سخنگوی فرماندهی پلیس کابل اظهار داشت: «هدف داعش و جریان موسوم به مقاومت القای پیام ناامنی از افغانستان است، اما آنها در خاک افغانستان وجود خارجی ندارند».
بین‌الملل
«خبرگزاری تسنیم» رفتار زشت و توهین آمیز نماینده رژیم اسرائیل پس از موافقت اکثریت اعضای مجمع عمومی با عضویت فلسطین، نه یک اتفاق که یک مکتب بنیادی در رژیم صهیونیستی است که ریشه در تاریخ جعلی آن دارد و هر نهاد بین المللی را تنها زمانی قبول دارد که در خدمت این ...
بین‌الملل
«خبرگزاری تسنیم» جو بایدن رئیس جمهور آمریکا اظهار کرد دونالد ترامپ پس از شکست در انتخابات 2020، کنترل خود را از دست داده است.
بین‌الملل
«خبرگزاری تسنیم» برخی از کشورها و نمایندگی های سیاسی منطقه و جهان در پی اعلام شمار جان باختگان سیل در افغانستان که به بیش از 2 هزار کشته و زخمی رسیده است ابراز همدردی و درخواست کمک های فوری کرده اند.
بین‌الملل
«خبرگزاری تسنیم» رسانه عبری زبان از زخمی شدن جانشین فرمانده سامانه دفاعی اسرائیل در نوار غزه خبر داد.
بین‌الملل
«خبرگزاری تسنیم» صهیونیست ها که لبنان را تهدید به جنگی گسترده می کردند امروز در شرایطی قرار دارند که مجبورند به موفقیت معادلات راهبردی جدید حزب الله و شخص سیدحسن نصرالله علیه اسرائیل اعتراف و اعلام کنند این رژیم هیچ راهکاری برای مقابله با تهدید مقاومت لبنان...

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است