استانی 01:48 - 07 فروردین 1396
ربیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی خوزستان از مصدوم شدن 13 نفر در دو حادثه رانندگی در ششمین روز سال جدید خبر داد.

13 مجروح در دو حادثه رانندگی در خوزستان

دکتر شهیار میرخشتی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در حادثه برخورد دو دستگاه خودروی تیبا و پراید که ساعت 22:16 روز گذشته(۶ فروردین ماه) در کیلومتر 10 بعد از سه‌راهی سرانجام در محور اهواز-امیدیه رخ داد، 6 نفر مصدوم شدند.

وی تصریح کرد: همچنین در حادثه برخورد خودروی پراید با عابران پیاده که ساعت 16:45 روز گذشته در محور شوش-اهواز رخ داد، 7 تن از عابران و سرنشینان این خودرو مجروح شدند.

ریبس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی خوزستان افزود: مصدومان این حادثه به بیمارستان نظام مافی شوش انتقال یافتند.

انتهای پیام


8950955
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«خبرگزاری تسنیم» مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه، گفت: در فروردین ماه امسال 21 پرونده سقط جنین به پزشکی قانونی استان ارجاع داده شده که 20 مورد منجر به صدور مجوز شده است.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» رئیس سندیکای تولیدکنندگان کاغذ و مقوای کشور گفت: سالانه حدود 425 میلیون تن کاغذ در جهان تولید می شود که سهم کشور ما در این فرآیند یک میلیون و 600 هزار تن است.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» جام زرین هگمتانه خشایارشاه به مناسبت هفته میراث فرهنگی از امروز 29 اردیبهشت و به مدت یک ماه در موزه تخت جمشید، به نمایش گذاشته شده است.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» مدیرکل میراث فرهنگی استان مرکزی از ثبت ملی 980 اثر تاریخی استان مرکزی خبر داد.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» سرپرست اداره کل راه و شهرسازی قزوین، گفت: هزینه آماده سازی زمین در طرح جوانی جمعیت در راستای حمایت از خانواده به ازای هر یک متر مربع 10 میلیون ریال است.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» نماینده وزیر فرهنگ و ارشاد در انجمن خوشنویسان ایران با بیان اینکه شاهنامه گران سنگ ترین سند هویت ایران است، گفت: هیچ اثری را نمی توان در گستره ایران زمین یافت که توانسته باشد در اندازه شاهنامه، ایرانیان را با هویت، فرهنگ و تمدن خود آشنا کرد...
استانی
«خبرگزاری تسنیم» استاندار مرکزی از پیشتازی استان مرکزی در بخش صنعت در سطح کشور خبر داد.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به پتانسیل های آبزی پروری موجود در استان چهارمحال و بختیاری و فعالیت بخش خصوصی توانمند، نقشه و مسیر توسعه و تکمیل زنجیره ارزش آبزی پروری در این استان تهیه شده است.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» رئیس حوزه علوم، تحقیقات و فناوری وزارت دفاع گفت: راه اندازی مجتمع علم و فناوری اسوه فارس توسط بسیج علمی فارس، اقدامی جهادی و منحصر به فرد است، زیرا مجموعه و تیم های مستقر در آن در سطح بالایی قرار دارند که شاید کمتر نمونه آن را در کشور داشته...
استانی
«خبرگزاری تسنیم» فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه، گفت: در نخستین روز از سرشماری سمندر خال زرد در استان کرمانشاه، 300 قطعه از گونه مشاهده و ثبت شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است