سیاسی 11:30 - 21 مرداد 1401
زهره سادات لاجوردی در واکنش به یادداشت اخیر منتسب به موسوی، گفت: ایستادگی شهید همدانی در روزهای پرالتهاب فتنه 88 و فرماندهی جبهه مقاومت اسلامی در برابر تکفیری‌های دست‌آموز غرب، داغی ابدی بر دلشان نشانده است.

نماینده مجلس: ایستادگی شهید همدانی داغی ابدی بر دل فتنه‌گران نشاند

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، زهره سادات لاجوردی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در مطلبی، نسبت به یادداشت اخیر منتسب به میرحسین موسوی که در آن نقدهایی به رشادت‌های شهدای مدافع حرم وارد کرده بود، واکنش نشان داد.

متن کامل یادداشت لاجوردی به شرح ذیل است:

در روزهای اخیر و در میانه حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به مردم بی‌پناه غزه و زخمی و کشته‌شدن ده‌ها زن و کودک و مسلمان بیگناه در سرزمین‌های اشغالی و سایر ملل اسلامی همچون یمن، هماهنگ با جبهه جنایتکار غربی عبری عربی، متنی سخیف و سرشار از گستاخی نسبت به ساحت شهدا منتسب به یکی از سران فتنه 88 منتشر شده که جز آشکار کردن عداوت مسبوق به سابقه نگارنده با استقلال و آزادگی ملت ایران و سایر مسلمانان، و دفاع کوردلانه و مذبوحانه از جنایات غرب، رژیم صهیونیستی و آل سعود در حق مسلمانان مظلوم جهان، توجیه دیگری ندارد.

حال آن‌که، شهدا بانیان استقلال و سربلندی کشور هستند. همان‌هایی که با تأسی به رهبر آزادگان عالم حضرت اباعبدالله‌الحسین‌ (علیه‌السلام) به حقیقتِ مجاهدت فی‌سبیل‌الله صورت ظاهری دادند، و آنجا که لازم دیدند حتی خارج از مرزهای کشور با تحمل دوری از عزیزان خود و غربت‌گزینی، به یاری حق و مقابله با لشگر ظلم و تعدی شتافتند و با بصیرت و بذل جان، موجب عزت و افتخار ملت ایران و جهان اسلام شدند. در این میان، شهدای مدافع حرم که در سخت‌ترین شرایط سیاسی و تحلیلی جامعه و در بحبوحه دوبهم‌زنی‌های جبهه فتنه و نفاق از جان خود گذشتند و چون زرهی مستحکم در مقابل جنایتکارترین تروریست‌های زمان یعنی داعش و سرایت آن‌ها به حریم مرزهای کشور ایستادند، در زمره مظلوم‌ترین شهدای تاریخ این سرزمین همواره ماندگار هستند. 

و اما، سرلشکر شهید حاج حسین همدانی یکی از شهدای نام آشنای مدافع حرم، مبارزی عارف و مجاهدی نستوه بود که تمام عمر خود را وقف دفاع از اسلام و مکتب آل‌الله و حفظ استقلال و کرامت ایران و مسلمانان کرد. حضور این بزرگ‌مرد از دوران مبارزه با رژیم پهلوی و جهاد هشت ساله دفاع مقدس تا مبارزه در میدان نبرد علیه تکفیری‌ها و ایستادگی این شهید والامقام در مقابل فتنه‌گران در قامت فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) در سال 88 و حفظ وحدت کشور، بخشی از دلاوری‌ها در کارنامه زرین مجاهدت‌های این شهید گرانقدر است که بدون ذره‌ای لغزش‌، سرفرازانه این مسیر پر آزمون را تا رسیدن به درجه رفیع شهادت پیمود. حال، فتنه‌گرانی که هیچ‌گونه سابقه مجاهدت و ایثارگری در راه ملت و وطن در طول عمر خود نداشته و ندارند؛ هر روز بیش از پیش چهره واقعی خود را بر همگان آشکار می‌کنند تا جایی که حراست از امنیت و جان و مال و نوامیس مردم در برابر ددمدنشانی همچون داعش را جرایم ننگین حکومت‌های اسلامی می‌خوانند. 

امروز، منافق فتنه‌گری که خود و حمایتگرانش، آرزوی افغانستان و سوریه‌  شدن ایران و آواره و اسیر شدن مردم ایران در چنگال تروریست‌های بیرحم منطقه را در دل می‌پروراندند؛ اما ایستادگی شهید همدانی در روزهای پر التهاب فتنه 88، و فرماندهی جبهه مقاومت اسلامی در برابر تکفیری‌های دست‌آموز غرب، داغی ابدی بر دلشان نشانده است؛ با لفاظی گستاخانه و ادبیاتی منافقانه و آشنا برای ملت ایران با اهانت به انقلاب، رهبری و ساحت پاک شهدای بی‌ادعای وطن به ویژه شهید همدانی موجب تألم و تأثر و اعتراض آحاد مردم مومن و وطن‌دوست ایران گردیده‌اند. 

در حالی که، با حمایت آشکار سران فتنه از تحریم و تعدی اربابان غربی خود نسبت به آحاد ملت ایران و سوگیری‌های موازی با تروریست‌ها و جنایتکاران عالم به حمدالله نقاب‌های فتنه‌گران روز بروز کنار رفته و مواضع واقعی این افراد طی سال‌های گذشته برای عموم مردم آشکار شده، اکثریت قریب به اتفاق جامعه انقلابی و وطن‌دوست در این روزها، این اقدام سخیف و توهین به شهدای مدافع حرم بویژه شهید همدانی را آخرین تلاش‌های ذلیلانه یک مهره سوخته و بی‌ارزش برای فراموش‌ نشدن می‌دانند که سال‌هاست خود را ملعبه دشمنان قسم خورده ملت ایران قرار داده، همان‌هایی که طی چند دهه دشمنی با انقلاب و مردم ایران هیچ دستاوردی جز کینه و عصبانیت نداشته‌اند. 

در پایان، اینجانب همراه و همگام با آحاد جامعه بیدار و با بصیرت ایران، ضمن ارج نهادن به مقام والای شهدا، امنیت و اقتدار امروز کشور را مرهون فداکاری و خون پاک شهدا دانسته و ضمن محکوم کردن یاوه‌گویی اخیر، خواستار تمهید اقدامات لازم برای جلوگیری از تکرار این قبیل هتاکی‌ها و پاسخگویی قاطع به چنین افرادی می‌باشم.

انتهای پیام/


11651707
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» جمعی از کارگران سراسر کشور صبح امروز با حضور در حسینیه امام خمینی با رهبر انقلاب دیدار کردند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» با حضور رئیس‌جمهور ایران طرح چندمنظوره اومااویا در سریلانکا افتتاح شد
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» دیوان محاسبات کشور گزارش جامع رابطه مالی نفت و دولت را جهت بهره برداری در اختیار تصمیم گیران اقتصادی کشور قرار داد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سومین جلسه جمعی از منتخبان مجلس دوازدهم در مرحله اول انتخابات درباره اولویت‌های مجلس شورای اسلامی و به میزبانی شریان برگزار شد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهور به دعوت رسمی همتای خود و همچنین به منظور حضور در مراسم افتتاح ابرپروژه سد و نیروگاه اومااویا، دقایقی قبل وارد سریلانکا شد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» ۴ اردیبهشت سال ۵۹ بود که کماندو‌های آمریکایی آموزش دیده که پیش از این در مصر تمرین کرده بودند با استفاده از چند فروند بالگرد و هواپیما از خلیج فارس پرواز کرده و وارد خاک ایران شدند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» اسکای نیوز نوشته است: «ناتو در حال مغلوب شدن برابر روسیه، ایران، چین و کره شمالی است.»
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» حجت‌الاسلام آزادی‌خواه گفت: برای حج تمتع قرار نیست نماینده‌ای از مجلس اعزام شود کمااینکه سال قبل هم نماینده‌ای اعزام نشد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر اعتراضات ضد اسرائیلی در دانشگاه‌های آمریکا و واکنش وزیر خارجه به تصمیم اروپا برای تحریم ایران پرداخته‌اند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سنگدوینی گفت: با تعاملات و دیپلماسی می‌توان مشکل کرسنت و شکایت گازی ترکمنستان از ایران را حل کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است