اجتماعی 06:05 - 13 آذر 1395
دختر نوجوان که در سودای رسیدن به زندگی رؤیایی، از سوی دوست تلگرامی‌اش فریب خورده بود، نمی‌دانست با پای خود به خانه مردان شیطان‌صفت می‌رود.

به گزارش مشرق به نقل از «ایران»، هفته گذشته زن جوانی با مراجعه به پلیس و تسلیم شکایتی از ناپدید شدن دختر ١٤ ساله‌اش خبر داد: «دخترم المیرا دیروز برای خرید از خانه خارج شد اما دیگر برنگشت. هر چه با تلفن همراهش تماس می‌گیرم در دسترس نیست به همین خاطر احتمال می‌دهم برایش اتفاقی افتاده باشد.»

به دنبال این شکایت، با دستور بازپرس سهرابی از شعبه نهم دادسرای جنایی تهران، تحقیقات پلیسی برای یافتن دختر ١٤ ساله آغازشد. کارآگاهان در نخستین گام، به بررسی بیمارستان‌ها، مراکز درمانی و کلانتری‌ها و پزشکی قانونی پرداختند اما هیچ رد و نشانی از دختر نوجوان به‌دست نیامد. این در حالی بود که دوستان و آشنایان المیرا نیز از او اطلاعی نداشتند.

با توجه به اینکه موضوع آدم‌ربایی هم درمیان نبود، مادر دختر ١٤ ساله تحت تحقیق قرار گرفت تا اینکه از اختلاف‌های شدید با دخترش سخن به میان آورد که به این ترتیب احتمال فرار دختر نوجوان قوت گرفت.

تحقیقات پلیسی در این‌باره ادامه داشت تا اینکه روز بعد، زن جوان همراه دخترش المیرا به دادسرا مراجعه کرد و به بازپرس جنایی گفت: شب گذشته دخترم مضطرب و نگران به خانه آمد و از اتفاق تلخی حرف زد.

المیرا هم در تشریح ماجرا گفت: «همیشه با مادرم مشکل داشتم. او بارها به من هشدار داده بود که با افراد مطمئن ارتباط برقرار کنم اما من به حرف‌هایش توجه نمی‌کردم. تا اینکه مدتی قبل در یک گروه تلگرامی عضو شدم و پسری به نام ساسان به من ابراز علاقه کرد. اختلاف‌های کوچک با مادرم و ابراز علاقه شدید ساسان باعث شد خیلی زود از خانواده‌ام فاصله بگیرم و زمانی که ساسان از مشکلات من باخبر شد گفت می‌خواهد با من ازدواج کند و مرا تشویق به فرار کرد. من هم به بهانه خرید از خانه خارج شدم و به همراه ساسان راهی مخفیگاهش که شبیه مسافرخانه‌ای کوچک بود، شدم. آنجا به غیر از ساسان چند نفر از اعضای گروه تلگرامی نیز حضور داشتند. ساعتی بعد به من آبمیوه تعارف کردند که بعد از خوردن آن بیهوش شدم. وقتی به هوش آمدم متوجه شدم که دوستان تلگرامی‌ام به من تجاوز کرده‌اند.»

به دنبال این اظهارات، بازپرس جنایی دستور شناسایی و دستگیری عاملان جنایت سیاه را صادر کرد.


8436325
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«خبرگزاری تسنیم» براساس مصوبه هیئت امنای صندوق ذخیره فرهنگیان، سود 35 هزار میلیارد ریالی صندوق در سال مالی منتهی به 31 شهریور 1402 به اعضاء تخصیص می یابد.
اجتماعی
«خبرگزاری تسنیم» رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف احتکار بیش از 33 تن مواد خوراکی خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش کالاها کشف شده را بیش از 1.5 میلیارد تومان برآورد کرده اند.
اجتماعی
«خبرگزاری تسنیم» نایب رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه چمران از کسانی بوده که به زاکانی رای نداده است، گفت: رئیس شورای شهر معتقد است که شهردار تهران فردی کارآمد است که به حوزه ها اشراف دارد و به همین دلیل تلاش می کند تا بین شورا و شهرداری هم افزایی ای...
اجتماعی
«خبرگزاری تسنیم» معاون خدمات شهرداری و محیط زیست شهرداری منطقه 22 درباره قطع 812 درخت در بوستان چیتگر و موضوع شکار سنجاب در این بوستان توضیح داد.
اجتماعی
«خبرگزاری تسنیم» روز پنجشنبه به دلیل اختلال پیش آمده در سامانه تامین اجتماعی پرداخت حقوق ها با تاخیر انجام شده، این مشکل اکنون مرتفع و پرداخت حقوق بازنشستگان در حال انجام است.
اجتماعی
«خبرگزاری تسنیم» یک گزارش جدید از مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری (CDC) ایالات متحده آمریکا افشا کرده که هزینه بالای داروهای تجویزی باعث شده بیش از 9 میلیون بزرگسال داروهای خود را مصرف نکنند.
اجتماعی
«خبرگزاری تسنیم» دبیر ستاد حقوق بشر طی نامه ای به رئیس مجلس خواستار تدوین طرح قانونی با موضوع "تحریم مقامات و نهادهای دخیل در سرکوب جنبش دانشجویی معترض در آمریکا" شد.
اجتماعی
«خبرگزاری تسنیم» دبیر ستاد اقتصاد دانش بنیان طب سنتی و گیاهان دارویی با اشاره به لزوم توسعه اقتصادی حوزه گیاهان دارویی از طریق دانش بنیان کردن فعالیت ها در این زمینه گفت: 200 شرکت دانش بنیان در حوزه طب سنتی و گیاهان دارویی فعال هستند.
اجتماعی
«خبرگزاری تسنیم» معاونت ارتباطات شورای شهر تهران با تاکید بر اطلاع رسانی و پاسخگویی، در تلاش است تا به عنوان پلی بین مردم و مدیریت شهری عمل کند.
اجتماعی
«خبرگزاری تسنیم» معاون دفتر مدیریت بیماری های غیرواگیر وزارت بهداشت با بیان این که 32 درصد ایرانی ها به فشار خون بالا مبتلا هستند، گفت: عامل اصلی ابتلا به سکته های قلبی و مغزی افزایش فشار خون است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است