استانی 12:44 - 12 بهمن 1401

افزایش ۳۶ درصدی بودجه شهرداری اردبیل نسبت به سال ۱۴۰۱

به گزارش خبرنگار مهر، جواد انصاری پیش از ظهر چهارشنبه در آئین تقدیم بودجه ۱۴۰۲ شهرداری به شورا ضمن تبریک فرارسیدن ایام مبارکه دهه فجر و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: بودجه ۱۴۰۲ شهرداری به مبلغ یک هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان جهت تصویب و بررسی تقدیم شورای اسلامی شهر شد.

وی با تاکید بر اینکه تا پایان بهمن ماه طی جلسات متعددی این بودجه بررسی و مصوب خواهد شد، افزود: افزایش رقم بودجه سال ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۴۰۱ امسال در دستور کار شورای شهر بود که این بودجه با افزایش ۳۶ درصدی همراه است.

رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل با بیان اینکه در سال ۱۴۰۱ بودجه شهرداری یک هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان بود و نسبت به سال ۱۴۰۰، هشتاد درصد افزایش داشت، گفت: عدالت محوری و توزیع عادلانه خدمات شهری از ویژگی‌های این بودجه است.

انصاری ضمن قدردانی از حمایت‌های مسئولان استان در تنظیم بودجه افزود: تکمیل طرح‌های نیمه تمام، توسعه زیرساخت‌های شهری و گردشگری، افزایش درآمد مستمر، بهره‌گیری از ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری از راهبردهای اساسی در تنظیم این بوده است.

وی گفت: در بودجه سال آتی، اعتبار ویژه‌ای برای تکمیل کمربندی دوم بعد از سه دهه، تکمیل و اتمام پل نیایش، افزایش سرانه فضای سبز و در حوزه ترافیک شهری و پیاده راه پیرعبدالملک پیش‌بینی شده است که تلاش می‌کنیم این بودجه را اصولی و علمی تصویب کنیم.


11802011
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است