ورزشی 16:35 - 14 آذر 1400
عضو کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک اعلام کرد برگزاری انتخابات آنها در شرایطی که ۹ نفر از اعضا غیبت داشتند بی احترامی است.

انتقاد ساعی نسبت به برگزاری انتخابات داخلی کمیسیون ورزشکاران

به گزارش ایسنا،  هادی ساعی در مورد غیبت در کمیسیون ورزشکاران و برگزاری انتخابات کمیسیون ورزشکاران اظهار داشت: قبلا گفته بودم که نمی‌توانم بیایم.

او در پاسخ به این سوال که آیا بحث اعتراضات قبل و عدم حضور کشتی‌گیران مطرح بوده است، گفت:  به آنها گفته بودم شنبه و یکشنبه نیستم و گرفتار هستم اما دوستان عجله و علاقه داشتند که امروز برگزار شود.

ساعی  در خصوص انتخاب بهداد سلیمی به عنوان نماینده ورزشکاران در هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک گفت: از ابتدا این موضوع مشخص بود و برنامه برای همین موضوع بود. 

عضو کمیسیون ورزشکاران در خصوص غیبت ۹ عضو کمیسیون و اینکه آیا حق آنها تضییع شده است، گفت: این موضوع بی احترامی است وقتی ۹ نفر نیستند به آنها بی احترامی است و هر ۹ نفر اعلام کرده بودند که نمی توانند در جلسه باشند و این کار خیلی بدی است و باعث می شود از  ابتدا اصطحکاک هایی ایجاد شود که در نهایت فکر نمی کنم کمیسیون موفق باشد.

ساعی در مورد اینکه آیا درخواست داده بودید که جلسه امروز برگزار نشود، یادآوری کرد: انتخابات کمیته ملی المپیک عقب افتاده و نمی دانم چه عجله ای برای انتخاب ۶ نفر وجود دارد هنوز کاندیداها مشخص نیست و مشخص نیست انتخابات کمیته چه زمانی است. دوستان عجولانه تصمیم می‌گیرند و کار بدی است.

به گزارش ایسنا، ساعی در حالی این گلایه را داشت که در زمان ریاست میراسماعیلی و خود ساعی  در کمیسیون دوره قبل جلسات با حضور تمام اعضا برگزار  نمی شد. 

انتهای پیام


11351647
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مرد جوانی که پسر و همسرش را در خانه به آتش کشیده بود، دستگیر شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مجمع انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی ۲۵ اردیبهشت برگزار می‌شود و سوابق مدیریتی ۶ کاندیدا برای شرکت در انتخابات از سوی وزارت ورزش و جوانان به تایید رسیده است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم بسکتبال شهرداری گرگان از امشب (پنج‌شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) کار خود در سری فینال سوپرلیگ غرب آسیا را آغاز می‌کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» قهرمان مسابقات اسکیت آزاد گفت: نبود پیست استاندارد تنها مشکل ما است، چون باید در این پیست‌ها مسابقه بدهیم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بازیکن سابق پرسپولیس گفت: حرفه‌ای گری بازیکنانمان برگ برنده بازی با آلومینیوم است، چون سرخپوشان تیمی را دستکم نمی‌گیرند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دروازه بان اسبق باشگاه پرسپولیس گفت: اتفاقی در مالکیت رخ نداده و به ظاهر سرخپوشان را واگذار کرده‌اند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس کنسرسیوم بانک‌های خریدار پرسپولیس از پرداخت ۱۰ درصد دیگر از مطالبات معوقه بازیکنان سرخپوش خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس هیئت کشتی خوزستان گفت: حضور یک سرمربی از استان خوزستان در رده‌های مختلف تیم‌های ملی کشتی فرنگی حق این استان است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم فوتبال یوکوهاما مارینوس ژاپن با برتری برابر اولسان اچ دی کره‌جنوبی به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس فدراسیون والیبال ایران طی حکمی امیرحسین منظمی را به عنوان سرپرست دبیر کلی فدراسیون منصوب کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است