استانی 23:28 - 04 بهمن 1400

دستگیری اشرار بهارآباد اردبیل در کمترین زمان

سید عبدالله طباطبایی در گفت‌و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: ساعاتی پیش اشرار مسلح در محله بهارآباد اقدام به ایجاد ناامنی و خسارت کرده بودند که عوامل این درگیری مسلحانه با ورود سریع دستگاه قضائی در کمترین زمان ممکن دستگیر شدند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر به رغم تجمع فراوان، منطقه بهارآباد به حالت عادی باز گشته است، تصریح کرد: با مداخله به موقع نیروهای انتظامی و دادستانی درگیری خاتمه یافت و ۲۰ نفر از عوامل نیز دستگیر شدند.

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل با بیان اینکه در ساعات آینده احتمال افزایش دستگیرشدگان وجود دارد، گفت: پس از تکمیل اطلاعات این درگیری، رسانه‌های جمعی استان را در جریان آخرین اخبار قرار خواهیم داد.

طباطبایی با تاکید بر اینکه در راستای تأمین نظم و امنیت استان هیچ‌گونه اغماض و چشم‌پوشی نخواهیم داشت، افزود: اشرار مسلح دستگیر شده به سزای اعمال خود خواهند رسید تا درس عبرتی برای سایرین باشد.

وی تلاش نیروی انتظامی و ورود به موقع دستگاه قضائی را در این موضوع مهم و قابل ستایش اعلام کرد و ادامه داد: دستگاه قضای استان اردبیل با هیچ فرد و گروهی در زمینه آرامش و امنیت استان معامله نخواهد کرد.


11424953
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است