استانی 21:11 - 29 دی 1400
ایسنا/قم دوره کارگاهی «فاطمه شناسی با محوریت خطبه فدکیه» به مدت ۲۶ ساعت آموزشی از تاریخ ۴ تا ۱۷ بهمن ویژه طلاب جامعه الزهرا(س) به صورت آنلاین برگزار می‌شود.

دوره کارگاهی «فاطمه شناسی با محوریت خطبه فدکیه» برگزار می‌شود

دوره کارگاهی «فاطمه شناسی با محوریت خطبه فدکیه» از سوی اداره قرآن و حدیث و با هماهنگی معاونت آموزشی تربیتی جامعه الزهرا(س) برگزار می‌شود.

مهم‌ترین سرفصل‌های این دوره شامل «فضائل حضرت زهرا(س) به صورت تطبیقی»، «چگونگی غصب خلافت در دوره نبوی»، «روایات شهادت پیامبر(ص) در کتب شیعه و سنی»، «اقدامات حضرت زهرا(س) در دفاع از حضرت علی(ع) و شبهات آن»، «ماجرای فدک در طول تاریخ به صورت کامل»، «اشتراکات و افتراقات منابع روایی فریقین در ذکر حادثه غدیر»، «خطبه فدکیه و بررسی شبهه شملة الجنین» و «بررسی شبهات پیرامون حضرت زهرا(س)» هستند.

این کارگاه طی ۲۶ ساعت آموزشی از تاریخ ۴ تا ۱۷ بهمن هر روز به جز روزهای تعطیل، ساعت ۱۵ تا ۱۷ به صورت آنلاین برگزار می‌شود و به شرکت‌کنندگان، گواهی پایان دوره اعطا خواهد شد.  

طلاب در این دوره کارگاهی از محضر حجت الاسلام و المسلمین اکبر روستایی معاون پژوهش مؤسسه آموزشی پژوهشی مذاهب اسلامی و حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجواد حاجی ابوالقاسم از اساتید توانمند دانشگاه ادیان و مذاهب اسلامی بهره‌مند می‌شوند.

علاقه‌مندان جهت ثبت نام تنها از طریق مراجعه به صفحه ثبت نام در سایت جامعه الزهرا(س) به نشانی https://qh.jz.ac.ir اقدام کنند و جهت کسب اطلاعات بیشتر ساعت ۸ تا ۱۲ با شماره تلفن ۳۲۱۱۲۴۳۶ تماس بگیرند.

انتهای پیام


11418047
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است