فرهنگی‌هنری 18:31 - 15 مرداد 1399
معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی به مناسبت روز خبرنگار ضمن تبریک این روز به همه خبرنگاران و فعالان آگاه و خدمتگزار حوزه رسانه و با گرامیداشت یاد و نام پرافتخار شهدا و ایثارگران این عرصه، از درگاه پروردگار حکیم برای همه بیدارگران مؤمن و متعهد عرصه قلم و بیدارگری اسلامی و فعالان هوشیار عرصه رسانه‌­ای سلامتی و توفیق مسئلت کرد.

پیام تبریک رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران به مناسبت روز خبرنگار

به گزارش ایسنا، متن پیام سعید اوحدی به شرح زیر است:

 

بسمه تعالی

 

«یا أَیهَا الَّذِینَ آمَنُواْ اصْبِرُواْ وَصَابِرُواْ وَرَابِطُواْ وَاتَّقُواْ اللّهَ لَعَلَّکمْ تُفْلِحُونَ» (سوره آل عمران، آیه ۲۰۰)

هفدهم مردادماه نماد نقش‌آفرینی بسیار متعهدانه و مؤثر اصحاب رسانه و مجاهدت ایثارگرانه شهدای این عرصه اساسی و سرنوشت‌ساز در طول تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی مردم شریف ایران است. آنچنان که این مناسبت با الهام از روز شهادت یکی از پیشکسوتان صدیق این عرصه نامگذاری شد. بی‌گمان این انتخاب و نامگذاری پربرکت و دقیق، پیوند عرصه ایثار و شهادت و روشنگری رسانه‌ای و دفاع از مرزهای مقدس اعتقادی و آرمانی انقلاب و ایران اسلامی را برجسته می‌سازد.

امروز، در گرماگرم نبرد نرم روانی ـ رسانه‌ای و تمرکز دشمنان این انقلاب بر شبه افکنی از طریق کاربرد انواع حیله‌ها و تکنیک‌های جنگ روانی نقش و رسالت حساس و سرنوشت‌ساز اصحاب رسانه بیش از بیش نمایان شده است و این مهم در صدر رسالت‌های نیروهای اصیل، آگاه، مقاوم و متعهد اردوگاه اسلام و انقلاب اسلامی قرار گرفته است. رسالت تاریخ‌سازی که با توجه به شکست و درماندگی دشمنان در دیگر عرصه‌ها، نبرد حق و باطل را در موقعیتی قرار داده که به تعبیر مقام معظم رهبری «جنگ امروز در دنیا، جنگ رسانه‌هاست»، و در این نبرد نیز به حول و قوه الهی پیروزی با حق و حقیقت خواهد بود. با این اوصاف اهمیت و حساسیت نقش فعالان بصیر و پرتوان عرصه رسانه بیش از بیش نمایان می‌شود.

هم از این روست که رهبر معظم انقلاب در توصیف نقش و جایگاه اصحاب رسانه، تعبیر «پیش قراولان عرصه آرمان نظام و مرزهای فرهنگی» را به کار بردند که در عین حال مبین مسئولیت بزرگ استقامت، روشنگری و مقابله هوشمندانه با تمامی ابعاد این جنگ فراگیر روانی و رسانه‌ای است. بی‌گمان در این عرصه مجاهدت، بازخوانی مستمر و بازشناسی عمیق سیره و سنت شهیدان و ایثارگران چراغ راه نسل امروز و نسل‌های آتی خواهد بود.

بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن عرض تبریک این روز به همه خبرنگاران و فعالان آگاه و خدمتگزار حوزه رسانه و با گرامیداشت یاد و نام پرافتخار شهدا و ایثارگران این عرصه، از درگاه پروردگار حکیم برای همه بیدارگران مؤمن و متعهد عرصه قلم و بیدارگری اسلامی و فعالان هوشیار عرصه رسانه‌ای سلامتی و توفیق خواستار است و همواره می‌کوشد همیار این رهنوردان صدیق و پرتوان و سرنوشت‌ساز در پاسداری از آرمان‌ها و ارزش‌های اسلام و انقلاب اسلامی باشد. ان‌شاءالله و العاقبة للمتقین.

سعید اوحدی

معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران.

 

انتهای پیام


10654551
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار فرهنگی‌هنری

فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» یک کارگردان گفت: سال ۸۷ ایده‌ای به ذهنم رسید که مستندی درباره کاشت، داشت و برداشت محصول شالی بسازم.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» فیلم سینمایی «آه سرد» در دومین حضور جهانی در چهل و ششمین جشنواره فیلم مسکو موفق به دریافت ۲ جایزه شد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» برنامه «کافه مستند» با پخش مستند «آقای خاص» به کارگردانی سجاد ترابی سراغ ناگفته‌هایی از زندگی محمد بنا، سرمربی اسبق تیم ملی کشتی فرنگی رفت.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» امام هادی (ع) در روایتی تأکید کرده‌اند که زائر قبر حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) همچون کسی است که حرم امام حسین (ع) را زیارت کرده است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» نغمه مستشار نظامی مخمسی را در استقبال از سروده رهبر انقلاب که در آستانه عملیات وعده صادق بیتی از آن را خواندند، سروده است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» منتظری نمایشگاه کتاب تهران را پنجره‌ای گشوده به تمدن ایران دانست و گفت: شعار سی و پنجمین دوره این رویداد در عین کوتاهی پیام‌ مهمی دارد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» شورای عالی انقلاب فرهنگی در جلسه‌ای با حضور کارگردان و بازیگران سریال «رستگاری»، از عوامل این مجموعه تلویزیونی تقدیر کرد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» سینمای ایران در هفته ابتدایی اردیبهشت ماه میزبان ۵۸۹ هزار مخاطب شد و «تمساح خونی» و «مست عشق» به رقابت پرداختند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی فوتبال ساحلی گفت: زمانی که پنج میلیون نفر برای انتخاب «قهرمان ایران» رای می‌دهند قطعا کار رسانه ملی و عواملی است که برای این مراسم تلاش می‌کنند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مدیر دفتر شعر و موسیقی سازمان صداوسیما گفت: بعد از اینکه حضرت آقا برای عملیات وعده صادق شعر سرودند، شاعران پنج کشور نیز در این زمینه شعر سرودند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است