بازار 09:49 - 29 دی 1401

کتاب‌هایی برای داشتن زندگی بهتر که باید بخوانید

چکیده : این مقاله توسط گروه نویسندگان انتشارات اندیشه آگاه نوشته شده است که در زمینه چاپ کتاب روانشناسی و موفقیت فعالیت دارد و شما را با برخی از بهترین کتاب‌های سال‌های اخیر آشنا خواهد کرد که می‌توانند به شما در داشتن زندگی بهتر کمک کنند.

 

 

درطول صدها و هزاران سال خواندن کتاب و سواد خواندن و نوشتن تنها محدود به قشر بسیاری کمی از هر جامعه بود. بیشتر مردم بی‌سواد بودند و در طول عمر خود حتی یک کتاب را نیز نمی‌دیدند. امروزه بیشتر مردم جهان دارای سواد خواندن و نوشتن هستند و به همین دلیل میزان چاپ کتاب و همچنین مطالعه کتاب در سراسر جهان به شکل بی‌سابقه‌ای افزایش یافته است.

با توجه به اینکه در هر سال میلیون‌ها عنوان کتاب در سراسر جهان منتشر می‌شود و طبیعتاً هیچ فردی توانایی مطالعه همه آن‌ها را ندارد، باید برخی از کتاب‌ها را برای مطالعه انتخاب کنید. به همین دلیل است که در ابتدای هر سال میلادی سایت‌های مختلف و همچنین افراد مشهور به انتشار لیستی از کتاب‌های خوب و مورد علاقه خود می‌پردازند تا خوانندگان کتاب بهتری را برای مطالعه انتخاب کنند. این مقاله توسط گروه نویسندگان انتشارات اندیشه آگاه نوشته شده است که در زمینه چاپ کتاب روانشناسی و موفقیت فعالیت دارد و شما را با برخی از بهترین کتاب‌های سال‌های اخیر آشنا خواهد کرد که می‌توانند به شما در داشتن زندگی بهتر کمک کنند.

چاپ کتاب

کتاب‌هایی برای داشتن زندگی بهتر

کتاب برتری خفیف اثر جف اولسون: کتاب برتری خفیف اگرچه برای اولین بار در سال 2005 منتشر شد و در سال 2013 نیز ویرایش جدید آن منتشر شده است اما همچنان در بین بهترین و پرفروش‌ترین کتاب‌های جهان قرار دارد. کتاب برتری خفیف اثر جف اولسون درباره گام‌های تدریجی است که می‌توانید در زندگی خود بردارید تا به یک فرد موفق تبدیل شوید. این کتاب فقط بر روی موفقیت مادی متمرکز نیست بلکه همه جنبه‌های زندگی از جمله روابط، شغل، درآمد و رشد شخصی را هدف قرار می‌دهد. برتری خفیف با ده‌ها ترجمه در ایران منتشر شده است که بهترین ترجمه توسط شادبه بصیر انجام گرفته و توسط انتشارات اندیشه آگاه روانه بازار شده است. این کتاب همچنین جزو پرفروش‌ترین کتاب‌های ایران است.

کتاب برتری خفیف

کتاب تمرکز از دست رفته اثر یوهان هری: این کتاب نوشته یوهان هری است که یک نویسنده بزرگ و روزنامه‌نگار مشهور است. یوهان هری با کتاب روابط از دست رفته مشهور شد و کتاب جدید او یعنی تمرکز از دست رفته در سال 2022 منتشر شده است. این کتاب که در بین 10 کتاب برگزیده سایت آمازون در سال 2022 قرار گرفت از جمله کتاب‌هایی است که نمی‌توان به سادگی از کنار آن‌ها عبور کرد. هری در این کتاب می‌گوید که تمرکز انسان‌های مدرن توسط سازمان‌ها و شرکت‌هایی مانند فیسبوک و گوگل ربوده شده است. او به این شرکت‌ها حمله می‌کند و از آن‌ها می‌خواهد با پذیرش مسئولیت‌های خود، گامی در جهت حل این مشکل بردارند.

کتاب تمرکز از دست رفته

کتاب آنچه در مدرسه یاد نگرفته‌اید اثر آلن دوباتن: آلن دوباتن یکی از فیلسوفان مشهور این روزهای جهان است که موسسه مدرسه زندگی را در لندن تاسیس کرده است و این موسسه شعبه‌هایی در کشورهای مختلف جهان دارد. او تحصیل در مقطع دکتری فلسفه در دانشگاه هاروارد را رها کرد تا به نوشتن کتاب برای عموم بپردازد و کتاب‌هایش عمدتاً شامل مفاهیم روانشناسی و فلسفیِ کاربردی به زبان ساده هستند. کتاب آنچه در مدرسه یاد نگرفته‌اید یکی از جدیدترین کتاب‌های آلن دوباتن است که در سال 2021 منتشر شده است و با ترجمه‌ای بی‌نقص توسط انتشارات اندیشه آگاه روانه بازار شده است.

کتاب آنچه در مدرسه یاد نگرفته‌اید

سایر کتاب‌هایی که در سال 2023 باید بخوانید

غیر از کتاب‌هایی که در بالا اشاره شد، شما می‌توانید برخی دیگر از کتاب‌هایی که در سال‌های اخیر چاپ شده‌اند و دارای مطالب مفیدی هستند را نیز مطالعه کنید. برای مثال می‌توان به کتاب اختلالات شخصیت اشاره کرد که توسط روانشناس مشهور ورا سونجا ماس نوشته شده و در سال ۲۰۱۹ منتشر شده است. همچنین کتاب قدرت انضباط شخصی اثر دنیل والتر نیز که در سال 2020 منتشر شده است و در سال‌های 1400 و 1401 پرفروش‌ترین کتاب ایران بوده است.

انتشارات اندیشه آگاه که در زمینه چاپ کتاب روانشناسی و موفقیت فعالیت دارد، با تیمی از روانشناسان بزرگ ایران که از اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها هستند همکاری دارد، تلاش دارد بهترین‌ کتاب‌های روانشناسی را با بالاترین کیفیت ترجمه و منتشر نماید. این انتشارات با تیمی از بهترین متخصصان در زمینه چاپ کتاب، خدمات چاپ کتاب ارزان و با هزینه پایین را به نویسندگان و مترجمین ایرانی ارائه می‌دهد.

 

برچسب ها : کتاب,چاپ کتاب,چاپ کتاب ارزان,انتشارات اندیشه آگاه,معرفی کتاب


11790402
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بازار

بازار
«پارسی نیوز» اکستروفی مثانه یک بیماری نادر است که به صورت تولید شکاف ‌های بزرگ در دیوار جلویی مثانه در ناحیه پایین شکم و ناحیه زیر شکم اتفاق می ‌افتد، این بیماری معمولاً از بدو تولد مشخص می ‌شود، در این حالت قسمتی از مثانه بیرون از بدن قرار دارد و ممکن است همر...
بازار
«پارسی نیوز» بهترین زمان مصرف قرص کلاژن: برای دریافت نتیجه بهتر چه زمانی است؟ انسان‌ها همواره در طول تاریخ به دنبال راهی برای بازگردانی جوانی و فرار از پیری و علائم آن بوده‌اند؛ به همین دلیل انواع روش‌ها را برای رسیدن به این هدف امتحان کرده‌ا‌ند. یکی از بهتری...

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است