ورزشی 09:05 - 07 آذر 1401

انتقاد سرمربی تیم لیگ برتری بسکتبال از عدم پرداختی به بازیکنانش

به گزارش خبرنگار مهر در چارچوب هفته نهم لیگ برتر بسکتبال تیم صنایع هرمزگان امروز دوشنبه میزبان مس کرمان خواهد بود. این دیدار در شرایطی برگزار می شود که هرمزگانی ها هفته گذشته به خاطر شرایط مالی از دیدار با مهرام امتناع کرد و باخت فنی 20 به صفر را متحمل شدند.

شرایط بدِ مالی در مجموعه صنایع هرمزگان کماکان ادامه دارد با این حال سرمربی این تیم می گوید که برای اینکه حضور تیمش در لیگ برتر نیمه تمام نماند به دیدارها ادامه خواهد داد. وی در عین حال نسبت به شرایط ایجاد شده و اینکه بازیکنانش تا به امروز دریافتی نداشته اند، انتقاد کرد.

رضا هنگام پور در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه بازیکنان تیم صنایع هرمزگان به لحاظ روحی و روانی اصلا شرایط مساعدی ندارند، گفت: از ابتدای فصل که دیدارهای مان را در لیگ برتر آغاز کردیم، بازیکنان با مشکلاتی مواجه بودند که موضوع قرارداد و عدم پرداختی مطالبات از مهمترین آنها بود.

وی ادامه داد: با این شرایط بازیکنان به دیدارهای خود در لیگ ادامه دادند اما باید پذیرفت که شرایط بدِ مالی به لحاظ روحی بازیکنان را خیلی تضعیف می کند. هشت هفته از مسابقات گذشته است، پیش از آن هم بازیکنان در دوره تمرینی پیش فصل حضور داشتند، حدود یک ماه هم لیگ به خاطر تیم ملی تعطیل بود با این حال تا به امروز بازیکنان صنایع هرمزگان هزار تومان هم به عنوان دستمزد دریافت نکرده اند.

سرمربی تیم بسکتبال صنایع هرمزگان تاکید کرد: همین مسائل باعث شدکه هفته گذشته نتوانیم دیدار برابر مهرام را انجام دهیم. البته صحبت هایی انجام شده و امیدواری هایی برای تغییر شرایط ایجاد شده است. با همین امیدواری اندک بازیکنان را متقاعد کردیم که به کارمان در مسابقات ادامه دهیم به این امید که به زودی اتفاقات خوبی پیرامون تیم و وضعیت آنها رقم بخورد.

هنگام پور تاکید کرد: نمی خواستیم حضورمان در لیگ برتر نصف و نیمه بماند. به همین دلیل با هر زحمتی بود برای دیدار امروز آماده شدیم و سعی می کنیم این روند را ادامه می دهیم. فقط امیدوارم مسئولان صنابع هرمزگان هم توجه لازم را به تیم و بازیکنان داشته باشند. این مجموعه به لحاظ مالی، شرایط بدی ندارد. در کل صنایع هرمزگان مجموعه پولداری است اما نمی دانم چرا به تعهدات خود در قبال بسکتبال عمل نمی کند.

وی با ابراز امیدواری نسبت به تغییر شرایط فعلی خاطرنشان کرد: مسئولان باید به این مسئله توجه داشتند باشند که با این شرایط هیچ امیدی نسبت به نتیجه گیری و حتی تدام حضور وجود ندارد. ما صالح فروتن و دلیرزهان را در ترکیب تیم داشتیم که از دست دادیم. برای جذب دو بازیکن خارجی برنامه داده بودیم که به خاطر فراهم نبودن شرایط لازم از جذب آنها بازماندیم. سایر بازیکنان هم به خاطر شرایط موجود و به ویژه مسائل مالی اصلا انگیزه و امیدی از حضور در تمرین و مسابقات ندارند. همینکه با این شرایط آنها را راضی به ادامه مسابقات کرده ایم، خوب است اما امیدوارم مسئولان هم همراهی هایی داشته باشند.

سرمربی تیم بسکتبال صنایع هرمزگان به دیدار امروز برابر مس کرمان اشاره داشت و تاکید کرد: میزبان این بازی هستیم اما با بدترین شرایط ممکن، شرایط بدتر از آن است که با صحبت های من و امیدواری هایی که می دهم خوب و مساعد شود. با همه اینها امیدارم دیدار امروز به گونه ای پیش برود که برای خود بازیکنان روحیه و انگیزه ای داشته باشد.


11749806
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم بسکتبال شهرداری گرگان در نخستین دیدار فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا با نتیجه ۹۰ بر ۶۵ مقابل الریاضی لبنان شکست خورد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مهاجم تیم الاتحاد کلبا امارات احتمال دارد فصل آینده پیراهن استقلال تهران را بر تن کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس فدراسیون والیبال مصطفی کارخانه را به عنوان مشاور عالی فنی خود و دبیر کمیته فنی این فدراسیون انتخاب کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» نفرات برتر پنج وزن نخست چهل و چهارمین دوره رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز مشخص شدند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم مس رفسنجان با پیروزی مقابل پیکان در ضربات پنالتی راهی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرجیو کونسیسائو سرمربی تیم فوتبال پورتو قراردادش را تا سال ۲۰۲۸ با این تیم تمدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» در اولین روز رقابت‌های جام جهانی پاراتیراندازی که در کره جنوبی در حال برگزاری است، نماینده ایران در ماده تفنگ بادی ایستاده بانوان در جایگاه هشتم قرار گرفت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کاروان ووشو ایران موفق به کسب ۲۰ مدال رنگارنگ در رقابت‌های انتخابی جام جهانی در چین شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کاروان ووشو ایران موفق به کسب ۲۰ مدال رنگارنگ در رقابت‌های انتخابی جام جهانی در چین شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» چهل و چهارمین دوره رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی از صبح امروز پنجشنبه۶ اردیبهشت‌ماه در سالن شهرک نفت اهواز در حال برگزاری است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است