بازار 21:34 - 14 آذر 1401

شغل های اینترنتی برای دانشجویان + 2 پیشنهاد ثروت ساز

دوستان همراهان همیشگی من سلام. خیلی خوشحالم که در دوران تحصیل در دانشگاه هم بدنبال یادگیری مهارت برای کسب درآمد هستید.

همه ما شرایط اقتصادی حاکم بر ایران را میدونیم چی هست و کاملا حسش کردیم اما نمیشه بشینیم و بگیم همینی که هست حالا چیکار کنم. من محمد نصیری مدرس سئو و بنیان گذار سایت آموزشی وبین سئو هستم و میخام در این محتوا راه حل هایی برای کسب درآمد به شما ارائه کنم پس همراه من باشید.

قبل از شروع محتوا میخام از زندگی خودم کمی برای شما تعریف کنم. من هم در دوران کارشناسی و کارشناسی ارشد کار میکردم. اتفاقا در دوران کارشناسی دانشگاه دولتی بودم و کلاس هام در طول هفته بود نمیتونستم کاری بغیر از کسب و کار اینترنتی و فریلنسری یا آزادکاری داشته باشم.

اگر وارد سایت وبین سئو بشید داستان خودم را نوشتم که از کجا به کجا آمدم و چه مسیری را طی کردم. خوشحال میشم بخونید و نظرتون رو ثبت کنید.





کار اینترنتی برای دانشجویان و بدون سرمایه اما با چند نکته!

میدونم که میخواهید کار دانشجویی اینترنتی با درآمد بالا داشته باشید اما یکسری سوال برایتان پیش آمده که باید پاسخ آن را پیدا کنید مثلا سوالاتی مثل:

  • میشه هم درس بخونم هم کار کنم و پیشرفت کنم؟

  • مگه کار پاره وقت دانشجویی اینترنتی چقدر درآمد داره که حالا کارم بکنم؟

  • من کل هفته رو دانشگاهم اصلا فرصت میکنم برم سرکار؟

  • حالا گیرم همه مسائل بالا حل شد کی بمن دانشجو کار میده و قبول میکنه هم کار کنم و هم درس بخونم!

همه این سوالات برای خود من هم زمانی که میخاستم شغل اینترنتی پاره وقت داشته باشم؛ پیش آمد. در ادامه همراه من باش تا بهت بگم که میشه و چجوری میشه.





دانشجو باید ماهر باشه یا مدرک کافیه؟

تا حالا به این موضوع فکر کردی که مدرک دانشگاهی مهمه یا یادگیری یک مهارت حرفه ای و پولساز؟

عزیزان نمیخام به این مسئله برسیم که دانشگاه خوبه یا بد! یا سیستم آموزشی کشور مشکل داره یا هرچی! این مسئله را باید کارشناسان حوزه خودش جواب بدن ولی حالا ما باید با شرایط موجود چیکار کنیم؟!

من خودم از اینکه دانشگاه یا سیستم مشکل داره استفاده کردم چجوری؟

من خودم در مقطع کارشناسی فیزیک مهندسی میخوندم و این رشته خیلی تحلیلی بود و خیلی کمکم که در یادگیری مهارتی که انتخاب کردم پیشرفت کنم. اما من ناامید نشدم یعنی خسته شدم از شرایط دانشگاه اما ناامید نشدم. یادمه که کلاس الکترومغناطیس داشتم اونایی که برق خوندن میدونن چقدر کوفت!! میرفتم 10 الی 15 دقیقه تو کلاس حاضر میشدم بعد کلاس را میپیچوندم میرفتم سایت دانشگاه پیش بچه ها نرم افزار :D

پس اولین گام اینه که مهارتی رو انتخاب کنیم و بعد اینقدر سماجت داشته باشیم که واقعا یادش بگیریم حالا اگه نمیدونید چه مهارت هایی (کار دانشجویی پر درآمد برای دانشجویان) هست حتما ادامه ماجرا را بخونید.





خوب مینویسی پس تولید محتوا کن!

همیشه گفتم باز هم میگم یکی از پردآمد ترین شغل های اینترنتی جهان نه فقط ایران تولید محتوا است. تولید محتوا منظورم فقط نویسندگی نیست! هر نوع محتوایی متنی، ویدیویی، صوتی یا پادکست.

حالا میگید تولید محتوا اینترنتی چجوریه؟ یا اصلا من باید چیکار کنم؟

مثالش خیلی ساده است مثلا همین محتوایی که دارید مطالعه می کنید را از گوگل پیدا کرده اید یعنی جستجو کردید و بعد این سایت رسیدید خب همین مسئله میتونه برای شما کسب درآمد کنه. چجوری؟

مثلا میتونید محتوایی را برای سایت ها آماده کنید و یا خودتون وب سایتی داشته باشید و محتواها را داخل سایت خودتون منتشر کنید و از بازاریابی محتوایی برای محصولات و خدمات خودتون یا دیگران استفاده کنید و شروع به کسب درآمد کنید.





سوال : من اصلا با تولید محتوای اینترنتی آشنا نیستم چه کار کنم؟

  • اشکالی ندارد. کافیه با اصول تولید محتوای متنی آشنا بشید و بعد هم تمرین کنید. اگر دوست دارید این مسیر یادگیری را به صورت اصولی و فنی طی کنید به سایت وبین سئو برای آموزش تولید محتوا سربزنید و مسیر آموزشی را شروع کنید که به صورت رایگان هست و اگر دوست دارید خیلی دقیقتر و سریع تر اینکار را انجام بدید به دوره آموزش تولید محتوا وبین سئو سربزنید.





سوال : آیا من باید در هر حوزه ای که محتوا تولید میکنم متخصص باشم؟

  • خب اینجا بستگی داره که چه محتوایی قرار تولید بشه. اگر محتواهای عمومی باشه خب با تحقیق در بین محتواهای موجود در فضای وب میتوانید اطلاعات کسب کنید و بعد شروع کنید به تولید محتوای متنی براساس محتواهایی که مصرف کردید.





سوال : از کجا شروع کنم؟

  • طبق رسمی که در ایران وجود داره همه به دنبال این هستند که نمونه کار ندارند و چجوری باید بدون نمونه کار شروع کنند که کار خاصی نداره. در این حوزه شما میتوانید با کمترین هزینه برای خودتون نمونه کار ایجاد کنید چجوری؟

مثلا می توانید تولید محتوای متنی در حوزه مشخصی رو انجام بدید مثلا سئو بعد از تولید محتوا حالا نوبت به انتشار محتوا میرسه که میتوانید براحتی در سایت هایی مثل ویرگول، مداد، امیگو و یا سایت های تخصصی اون حوزه منتشر کنید. حالا سوال پیش میاد مگر سایت تخصصی اون حوزه محتوای من را منتشر می کند؟؟

مثلا می توانید در حوزه سئو محتوایی بنویسید بعد با سایت های معتبر در حوزه سئو مثل webinseo، websima ، seoedu و... ارتباط بگیرید و مذاکره کنید که محتوا رو به صورت رایگان در اختیارشون قرار می دهید و تنها خواسته شما انتشار محتوا با قید نام نویسنده است به همین سادگی!

سئو یک شغل اینترنتی پر درآمد!

خب باید اول سئو را تعریف کنیم؟

سئو چیست؟

سئو، SEO، بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو مخصوصا گوگل که بیش از 98 درصد مردم ایران از آن استفاده می کنند؛ مفهوم بسیار ساده ای به نظر میرسد اما وقتی میخواهید شغلتان را به کسی توضیح دهید متوجه می شوید.(خیلی کار سختیه!!!) دوستانی که کمی با سئو آشنا یا کارشناس سئو هستند کاملا متوجه منظورم شدند؛ نگران نباشید اگر شما هم جز عاشقان سئو باشید به این درد شیرین دچار می شوید.





بازاریابی اینترنتی روش های مختلفی دارد و یکی از راهکارهای آن بهینه سازی سایت برای موتور جستجو است که شما را به دیگران معرفی می کند و کاملا رایگان اینکار انجام می شود. (یعنی یه جا یکی داره کاری انجام میده مستقیم پول نمیخاد?).

جمله شیرین محمد نصیری کارشناس سئو

اگر سایت دارید و به دنبال یادگیری سئو نیستید؛ سخت در اشتباه هستید. (میدونی دلیلش چیه انگار داری آب الک میکنی!!!!)

خب حالا سئو رو چجوری یاد بگیرم؟

چندتا راه برای یادگیری سئو است که بهترین روش را هم برای یک دانشجو خواهم گفت.

  1. کارآموزی سئو: یعنی شما به صورت کارآموزی برای یک شرکت یا شخص شروع کار کنید. بریم مسائلی که در کار آموزی سئو وجود دارد:

      1. در دوران کار آموزی سئو حقوقی پرداخت نمیشود و اگر هم دستمزدی پرداخت شود بسیار ناچیز است و برای یک دانشجو که فورا نیاز به کسب درآمد دارد و وقت هم ندارد که چند ماه کارآموزی بدون حقوق انجام دهد مناسب نیست!

      2. کار آموزی عموما به صورت تمام وقت است!

      3. کار آموزی سئو نیازمند تعهد و مسئولیت کاری بیشتری است که بدون حقوق انجام می شود.

    1. دوره آموزش سئو: شما با شرکت در دوره آموزش سئو حرفه ای webinseo میتوانید در چند هفته سئو را بدون آزمون خطا یاد بگیرید. حالا چرا آموزش سئو وبین سئو می تواند به شما کمک کند؟

      1. دوره آموزش سئو وبین سئو نتیجه فعالیت سئو بروی 100 پروژه می باشد که تمامی روش هایی که باعث موفقیت و شکست شده گفته شده است.

      2. در زمان کمتری نسبت به روش های دیگر می توانید سئو را یادبگیرید.

      3. پشتیبانی دوره توسط محمد نصیری مدرس سئو انجام می شود و به صورت مادام العمر است.





طراح سایت شو، کسب درآمد کن!

اگر می خواهید به صورت کاملا اینترنتی کسب درآمد کنید می توانید طراحی سایت را یاد بگیرید و شروع به طراحی سایت کنید. چرا این شغل یا مهارت را معرفی کردم چون نتایج آن را در سایت وبین سئو و دوران دانشجویی دیده ام.

مثلا در سایت وبین سئو طراحی سایت فروشگاهی برای کسب تجربه فروش آنلاین را داشته ام. با تغییر فضای اینترنت ایران، کسانی که پیج های فروشگاهی اینستاگرامی داشته اند به شدت بدنبال طراح سایت فروشگاهی هستند و همین مسئله میزان درآمد شما را تضمین می کند.

البته شرط و شروطی هم دارد مثل:

  • تحویل بموقع و صحیح طراحی سایت

  • قیمت رقابتی براساس نوع کار

  • سئو فرندلی بودن سورس وب سایت

  • پشتیبانی خطا در وب سایت طراحی شده

  • و...

منبع آموزش: upwork.com و www.webinseo.com و uopeople.edu


11754461
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است