ورزشی 06:49 - 05 خرداد 1403
رئیس هیئت کشتی مازندران با اشاره به حضور حسن یزدانی در اردوی اخیر تیم آزاد در نور گفت که برای تمرینات این کشتی گیر در این استان به سالن 5هزار نفره نیاز است.

نیاز به سالن ۵ هزار نفره برای تمرین حسن یزدانی!

امید شایگان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در رابطه با وضعیت کشتی‌گیران مدعی این استان که اکنون صحبت از احتمال غیبت آنها در جام تختی مطرح است، اظهار داشت: مسابقات یک هفته به تعویق افتاد، امیدوارم آنهایی که به خاطر مصدومیت قصد داشتند در این رقابت‌ها کشتی نگیرند، با تغییر زمان مسابقات، آسیب‌دیدگی‌شان بهتر شود و شرایط حضور در رقابت‌ها را پیدا کنند.

رئیس هیئت کشتی مازندران درخصوص وضعیت کنونی حسن یزدانی برای حضور در تورنمنت بوداپست نیز گفت: دارد تمریناتش را دنبال می‌کند. او یک روز در اردوی نور تیم ملی کشتی آزاد حاضر شد، 500 نفر برای تماشای تمرینش وارد سالن شدند و 2500 نفر هم بیرون سالن ماندند چون جا نداشتیم. قهر کردند و گفتند چرا ما را راه ندادید! برای تمرین حسن یزدانی در مازندران، باید سالن 5 هزار نفره داشته باشیم. 45 دقیقه کششی کار کرد و رفت.

وی ادامه داد: حسن یزدانی با مربی خودش کار کند و به تورنمنت مجارستان برود، به نوعی بهتر است. بعد که تمرینات به کمپ تیم‌های ملی منتقل شد، او هم می‌تواند در تمرینات شرکت کند. باید برای میزبانی اردوهای تیم ملی بزرگسالان، سالن بزرگتر داشته باشیم که تماشاگر هم بتواند تمرینات را از نزدیک تماشا کند.

 

انتهای پیام/


12057569
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم ملی والیبال جوانان ایران در نخستین دیدار خود در مرحله دوم مسابقات قهرمانی آسیا، قزاقستان را شکست داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» محمدی گفت: تیراندازان انگیزه بالایی دارند و امیدواریم با دعای خیر جامعه تیراندازی و مردم بهترین عملکرد خود را داشته باشند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما نباید از رفتن بازیکنان ناراحت شویم بلکه باید از سوء مدیریت نگران باشیم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس فوتبال گفت: قیمت بازیکنان ایرانی از لیگ هلند و پرتغال هم بالاتر است، در صورتی که بازیکنان ما کیفیت ندارند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» متیوس کُنیا کی‌روش از فلامینگو  مدنظر باشگاه پرسپولیس برای جانشینی علیرضا بیرانوند در درون دروازه است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» جودوکار عراقی به دلیل مثبت شدن تست دوپینگ اش از هر گونه فعالیت در المپیک محروم شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ورزشکاران کاروان کشورمان امروز در روز نخست بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس به مصاف حریفان خود خواهند رفت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مراسم افتتاحیه المپیک پاریس زیر بارش شدید باران در رودخانه سن برگزار شد و کاروان ایران هم با قایق عبور کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره مسائل مختلف سرخپوشان توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیر کمیته پزشکی باشگاه پرسپولیس گفت: بهبودی امید عالیشاه سه تا چهار هفته به طول خواهد انجامید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است