بازار 14:23 - 06 بهمن 1400

بهترین خودرو را با کمترین ضرر مالی در بازار پررسیک خریداری کنید

به نقل از خبرگزاری ایرنا، قیمت خودرو در سال‌های اخیر به دلایل مختلف به شکلی سرسام‌آور رشد کرده است و این روند سبب شده است که بسیاری از افراد، به‌کلی قید خرید ماشین را بزنند و اکثریت جامعه نیز رو به بازار خرید و فروش خودرو دست‌دوم آورده‌اند؛ بازاری پرریسک که احتمال ضرر در آن فراوان است.

در این مقاله، راه‌حل خرید اقساطی خودرو از پلتفرم همراه مکانیک را به‌منظور فائق آمدن بر این چالش‌ها، معرفی می­ کنیم. در پایان نوشته حاضر، گزینه‌ای قابل‌ اعتماد و مقرون‌ به‌ صرفه برای خرید خودرو خواهید داشت.

طرح خرید خودرو قسطی همراه مکانیک

پلتفرم خرید و فروش خودرو همراه مکانیک با توجه به چالش‌های موجود، برای اکثریت اقشار جامعه در خرید خودرو اقدام به راه‌اندازی طرح خرید اقساطی ماشین نموده است. این طرح، هم‌اکنون تنها برای استان‌های تهران و البرز، فعال است. البته خریداران از سراسر کشور می‌توانند به‌ منظور استفاده از این خدمات به تهران آمده و خودروی موردنظر خود را خریداری نمایند.

مزیت ویژه طرح خرید اقساطی خودرو همراه مکانیک این است که نه‌تنها خودروهای صفر بلکه خودروهای دست‌دوم را نیز می‌توان از این طریق، خریداری کرد. تنها محدودیت خرید خودروهای دست‌دوم، سقف سنی آن‌هاست. در حال حاضر در این طرح خودروهای داخلی تولید ۱۳۸۸ و خودروهای خارجی تولید سال ۲۰۰۹ به بعد، قابل خریداری هستند.

"فروش اقساطی خودرو، در شرایط نابسامان اقتصادی که روزانه شاهد گران‌تر شدن خودرو و کاهش قدرت خرید مردم هستیم می‌تواند به افرادی که قصد خرید قسطی خودرو را دارند امکان رسیدن به ماشین دلخواهشان را بدهد. همان‌طور که می‌دانید در فرایند لیزینگ خودرو، خریدار مبلغ به توافق رسیده شده را به صورت قسطی به شرکت لیزینگ مورد نظر پرداخت می‌کند. از جمله مزایای خرید اقساطی خودرو می‌توان به تنوع در طرح خودروها و کوتاه بودن زمان واگذاری اشاره کرد."

شرایط فروش و تسهیلات طرح خرید اقساطی خودرو همراه مکانیک

همراه مکانیک در طرح خرید ماشین اقساطی تا ۶۰ میلیون تومان، تسهیلات پرداخت می‌کند. به‌این‌ترتیب، نیاز است که جمع مبلغ اولیه‌ای که خریدار برای خرید خودرو در نظر گرفته و تسهیلاتی که قصد دارد دریافت کند، برابر باقیمت خودرو شود. شرایط تسهیلات، به‌ صورت زیر است:

- اقساط ۱۲، ۱۸ و ۲۴ ماهه

- بازپرداخت اقساط در فواصل سه‌ماهه

- بدون نیاز به ضامن و تنها با چک صیادی به نام خریدار

 در صورتی‌ که تسهیلات درخواستی زیر ۳۰ میلیون تومان باشد، خودرو به‌صورت آنی و به­همراه اصل سند و برگ سبز آن به وی، تحویل داده خواهد شد. اگر هم تسهیلات از ۳۰ میلیون تومان بیشتر شود، برگ سبز و سند به نام خریدار شده اما نزد شرکت همراه مکانیک، باقی خواهد ماند.

مدارک لازم برای استفاده از طرح فروش قسطی خودرو همراه مکانیک، عبارت‌اند از:

- عکس کارت ملی

- فیش حقوقی یا مدرک شغلی

- تصویر یک برگ چک صیادی به نام خریدار

- اجاره‌نامه یا سند محل سکونت به نام خود شخص همسر، فرزند، پدر یا مادر

- قبض برق محل سکونت که کد پستی روی آن درج شده باشد

- شماره موبایل به نام خود شخص

- گردش حساب شش‌ماهه

 به‌این‌ترتیب، طرح خرید اقساطی خودرو همراه مکانیک، زمینه خرید خودرو را با بهره‌مندی از تسهیلات بالا با بهره کم، برای خریداران خودرو فراهم کرده است.

دیگر مزایای خرید خودرو از طرح خرید اقساطی همراه مکانیک

علاوه بر چالش‌های مالی، پلتفرم همراه مکانیک، چالش‌های دیگری را هم در خرید و فروش خودرو، برطرف کرده است. مهم‌ترین این چالش‌ها، مسئله سلامت فنی و بدنه خودرو است که در بسیاری از معاملات بازار خرید و فروش خودرو دست‌دوم، زمینه‌ساز کلاه‌برداری و ضررهای مالی فراوان شده است. دراین‌باره، آمارهای زیر شایان توجه هستند:

- بیش از ۴۰ درصد خودروهای دست‌دوم دارای کاپوت، گلگیر، درب‌ها و سقف رنگ‌شده هستند.

- کاپوت، سقف، درب و گلگیر نزدیک به ۲۰ درصد خودروهای دست‌دوم، عوض شده‌اند.

- کیلومتر ۲۰ الی ۴۰ درصد خودروهای دست‌دوم در بازار خرید و فروش خودرو دست‌کاری می‌شوند.

- ۱۴ درصد خودروهای دست‌دوم، مشکل جلوبندی دارند.

- ۲۳ درصد خودروهای دست‌دوم، دچار مشکل روغن‌ریزی هستند.

همراه مکانیک برای برطرف کردن این نگرانی در طرح خرید اقساطی خودرو خود، از تجربه و دانش کارشناسان فنی خبره برای تشخیص وضعیت خودرو استفاده می­‌کند. قیمت خودرو نیز بر این اساس تعیین می‌شود. به‌منظور دادن اطمینان بیشتر به خریدار به وی ضمانت داده می‌شود که در صورت ثابت شدن خلاف کارشناسی انجام‌شده، تا صد در صد جبران خسارت انجام خواهد شد. همراه مکانیک این خدمات را با توجه به انتخاب پکیج گارانتی و خدمات مورد انتخاب مشتری، انجام می‌دهد.

خرید ماشین قسطی در یک نگاه

درحالی‌که قیمت خودرو به‌شدت نوسان دارد، خرید خودرو کاری پرریسک و پردردسر است. به‌منظور فائق آمدن بر چالش‌های مالی خرید خودرو ، پلتفرم همراه مکانیک، طرحی موسوم به خرید اقساطی خودرو را راه‌اندازی کرده است. در این طرح، خودروها از نظر فنی، کارشناسی شده‌اند و تسهیلاتی تا سقف ۶۰ میلیون تومان با بهره اندک به خریداران تعلق می­گیرد. به‌این‌ترتیب، خرید خودرو قسطی با اطمینان بالا بیش از هر زمان دیگری، میسر شده است.

منبع: ایرنا


11427757
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بازار

بازار
«پارسی نیوز» بیناری اچ پی وی یکی از مهم‌ترین چالش‌های بهداشت عمومی جهانی است که از آغاز شیوع آن در دهه ۱۹۸۰، تاثیری عظیم بر سلامتی جوامع داشته است. این ویروس با انتقال سریع از طریق رابطه جنسی به عنوان نتیجه‌ای از ضعف ایمنی، باعث ابتلا به بیماری‌های مختلفی از جم...
بازار
«پارسی نیوز» گلدوزی هنری ظریف و پرطرفدار است که با استفاده از سوزن و نخ بر روی پارچه طرح و نقش ایجاد می‌شود. این هنر زیبا قدمتی دیرینه دارد و در فرهنگ‌ها و تمدن‌های مختلف رواج داشته است. گلدوزی علاوه بر زیبایی، کاربرد‌های متنوعی نیز دارد و می‌توان از آن برا...

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است