فرهنگی‌هنری 12:13 - 06 خرداد 1402

«سیندرلا» ۱۷۵ میلیون تومان فروخت/۱ هزارو ۱۷۱ تماشاگر در تئاتر شهر

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره‌کل هنرهای نمایشی، آمار هفتگی فروش و تماشاگران نمایش‌های به صحنه رفته در تالارهای اصلی، چهارسو، قشقایی، سایه و کارگاه نمایش مجموعه تئاتر شهر، تماشاخانه سنگلج و همچنین تالار هنر تا پایان روز جمعه پنجم خرداد سال ۱۴۰۲ به تفکیک اجراها اعلام شد.

نمایش «خدای جهنم » به کارگردانی سیاوش جامع که از روز ۴ خرداد ۱۴۰۲ در تالار چهارسو با ظرفیت ۱۳۲ نفر و قیمت بلیت ۱۰۰ هزار تومان روی صحنه رفته با مجموع ۲ اجرا و ۷۲ تماشاگر (با احتساب ارائه بلیت تمام بها، نیم بها، تخفیف دار و مهمان) ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان فروش داشته است.

نمایش « نقطه ویرگول» به کارگردانی امیر سفیری نیز که از روز ۳ خرداد ۱۴۰۲ اجرای خود را در تالار قشقایی با ظرفیت ۹۶ نفر و قیمت بلیت ۹۰ هزار تومان آغاز کرده (با احتساب ارائه بلیت تمام بها، نیم بها، تخفیف دار و مهمان) با ۳ نوبت اجرا و میزبانی از ۱۷۴ تماشاگر به فروشی معادل ۱۰ میلیون و ۲۲۴ هزار تومان دست پیدا کرده است.

نمایش « زوج ناجور» به کارگردانی محمد حسین پیوندی هم که از روز ۲ خرداد ۱۴۰۲ اجرای خود را در تالار قشقایی با ظرفیت ۹۶ نفر و قیمت بلیت ۱۰۰ هزار تومان آغاز کرده (با احتساب ارائه بلیت تمام بها، نیم بها، تخفیف دار و مهمان) با ۴ نوبت اجرا و میزبانی از ۳۳۰ تماشاگر به فروشی معادل ۲۳ میلیون و ۸۴۰ هزار تومان دست پیدا کرده است.

نمایش «قصه‌های درگوشی» به کارگردانی حسین حیدری پور از جمله آثار نمایشی جدید تئاتر شهر است که از روز ۲ خرداد ۱۴۰۲ در تالار سایه با ظرفیت ۷۲ نفر اجرای خود را آغاز کرده است. این نمایش تاکنون با ۵ نوبت اجرا، قیمت بلیت ۱۰۰ هزار تومان (با احتساب ارائه بلیت تمام بها، نیم بها، تخفیف دار و مهمان) و ۲۱۴ تماشاگر، ۱۵ میلیون و ۱۴۰ هزار تومان فروش داشته است.

نمایش « پروانه و یوغ » به کارگردانی امیر محمد دشتگلی نیز که از روز ۴ خرداد ۱۴۰۲ در تالار سایه با ظرفیت ۷۲ نفر و قیمت بلیت ۱۰۰ هزار تومان روی صحنه رفته، تاکنون با ۲ اجرا و ۱۰۲ تماشگر به فروشی معادل ۶ میلیون و ۲۴۰ هزار تومان رسیده است.

نمایش «مجلس شبیه لیر بیچاره» به کارگردانی ملیکا رضی هم که از روز ۲۱ اردیبهشت در کارگاه نمایش با ظرفیت ۲۶ نفر و قیمت بلیت ۶۰ هزار تومان روی صحنه رفته تا روز جمعه ۵ خرداد با مجموع ۱۲ اجرا ( احتساب ارائه بلیت تمام بها، نیم بها، تخفیف دار و مهمان) ۲۷۹ تماشاگر و ۱۳ میلیون و ۹۲۰ هزار تومان فروش داشته است.

نمایش «کنیزک و پادشاه» به کارگردانی ریحانه چزایی هم که از روز ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ در تماشاخانه سنگلج با ظرفیت ۲۳۶ نفر و قیمت بلیت ۴۰ هزار تومان روی صحنه رفته است (با احتساب ارائه بلیت تمام بها، نیم بها، تخفیف دار و مهمان) تا روز ۵ خرداد ۱۴۰۲ با ۱۴ نوبت اجرا و ۲۵۲ تماشاگر به فروشی معادل ۶ میلیون و ۹۹۷ هزار تومان دست پیدا کرده است.

نمایش «سیمرغ» به کارگردانی اکبر صادقی نیز که از روز اول خرداد در تماشاخانه سنگلج با ظرفیت ۲۳۶ نفر و قیمت بلیت ۸۰ هزار تومان روی صحنه رفته تا روز ۵ خرداد ۱۴۰۲ (با احتساب ارائه بلیت تمام بها، نیم بها، تخفیف دار و مهمان) ۵ نوبت اجرا و ۹۵ تماشاگر به فروشی معادل یک میلیون و ۶۵۶ هزار تومان دست پیدا کرده است.

نمایش «درگوشی» به کارگردانی نرگس اصغری هم که از روز ۲۵ اردیبهشت در تالار هنر با ظرفیت ۲۴۰ نفر و قیمت بلیت ۴۰ هزار تومان روی صحنه رفته، تاکنون با مجموع ۱۰ اجرا و ۵۴۱ تماشاگر (با احتساب ارائه بلیت تمام بها، نیم بها، تخفیف دار و مهمان) به فروشی معادل ۲۱ میلیون و ۸۲۹ هزار تومان دست یافته است.

نمایش «سیندرلا» به کارگردانی مریم کاظمی هم که از روز ۲۰ اردیبهشت در تالار هنر با ظرفیت ۲۴۰ نفر و قیمت بلیت ۶۰ و ۷۰ هزار هزار تومان روی صحنه رفته، تاکنون با مجموع ۱۳ اجرا و ۲ هزار و ۹۰۸ تماشاگر (با احتساب ارائه بلیت تمام بها، نیم بها، تخفیف دار و مهمان) به فروشی معادل ۱۷۵ میلیون و ۳۶۰ هزار تومان دست پیدا کرده است.


11900898
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار فرهنگی‌هنری

فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: در نمایشگاه دستاورد‌های سازمان اوقاف و امور خیریه شاهد تبلور موقوفات منفعتی هستیم، که واقف گفته درآمد حاصل ملک وقفی صرف امور منفعتی مانند ایتام، قرآن، علم و ... شود.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» فیلم بیوگرافی جدید ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه که شخصیت اصلی آن را توسط هوش مصنوعی به نمایش می‌گذارد، در ماه سپتامبر اکران می‌شود.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: سریال «نون خ» در ترویج صنایع دستی، مناطق گردشگری و آداب و روسوم مردم موفق بود.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» سریال «بدل» به کارگردانی علی مشهدی و بازی شهرام قائدی، هادی عامل هاشمی و ساعد هدایتی، به زودی از شبکه سه سیما پخش می‌شود.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» تام هالند بازیگر نقش مرد عنکبوتی از همکاری بسیار خوبش در «اسپایدر من ۴» خبر داد و درباره پایبندی اش به این شخصیت محبوب صحبت کرد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» گوشه‌ای از حال و هوای زندگی کولبران در مجموعه «نون. خ ۵» به تصویر کشیده شد و شما می‌توانید بخش‌هایی از آن را مشاهده کنید.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» همزمان با شب وفات حضرت عبدالعظیم حسنی (ره)، مراسم استقبال از پرچم متبرک حرم امام رضا (ع) با حضور ایرانیان مقیم مالزی در کوالالامپور برگزار شد.  
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مجری با سابقه رادیو ایران گفت: من ۲۷ سال برنامه‌های «راه شب» اجرا کرده‌ام و مردم همیشه با رادیو دوست بوده اند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» حسنین الحلو، میزبان برنامه قرآنی محفل در یک ویدیویی همراه با مجری برنامه از مخاطبان تلویزیون دعوت کرد تا این مسابقه قرآنی را تماشا کنند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» یک استاد زبان و ادبیات پارسی با اشاره به روز جهانی کتاب و حق مولف، سرانه مطالعه در ایران را در مقایسه با دیگر کشور‌ها پایین دانست.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است