بازار 10:04 - 01 شهریور 1401

خرید قابلمه وانیا و تابه گرانیتی به صورت حضوری و غیر حضوری

ظروف آشپزخانه یکی از وسایل مهم هر خانه و آشپزخانه به شمار می رود. این ظروف اعم از قابلمه و تابه با جنس ها و برندهای مختلف برای پخت و پز مورد استفاده قرار می گیرند. یکی از شرکت های داخلی که در زمینه تولید این لوازم فعالیت می کند، شرکت وانیا است. قابلمه وانیا یکی از محصولات این کمپانی است که در سایزها و طرح های گوناگون تولید و عرضه می شود. خرید سرویس قابلمه و تابه گرانیتی برند وانیا مورد علاقه برخی از مردم است و به صورت حضوری و غیر حضوری نسبت به خرید این محصولات اقدام می کنند.

 

خرید سرویس قابلمه وانیا در سایزهای مختلف

قابلمه وانیا یکی از محصولات گرانیتی موجود در بازار است. این محصول شرکت وانیا با استفاده از تکنولوژی پیشرفه روز دنیا تولید شده است. قابلمه های مذکور دارای فناوری نانو هستند و امکان ذخیره انرژی تا 30% را دارند. قابلمه وانیا به گونه ای طراحی شده که نیازی به شعله پخش کن نداشته باشد. بدنه پنج لایه این ظروف یکی از امتیازات آن محسوب می شود. رنگ آمیزی محصولات این شرکت در کوره های خاصی انجام می شود و این رنگ مقاومت بالایی در برابر حرارت دارد. تنوع رنگ قابلمه وانیا خوب بوده و برای همه سلیقه ها طراحی شده است. دسته هایی که برای این ظروف به کار رفته یکسره است و با بدنه آن یکسان است. این ویژگی سبب می شود که دستگیره ها در همه شرایط اعم از حرارت بالا و ضربه سالم باقی بمانند.

یکسره بودن دسته ها با بدنه موجب زیبایی محصول شده است. خرید سرویس قابلمه وانیا با لایه نانو گرانیتی یک خرید مناسب است. لایه نانو گرانیتی دارای فرمول گیاهی است و با مواد غذایی ترکیب نمی شود. درب های زیبا و شیشه ای قابلمه وانیا نیز جزو جذابیت ها و امتیازات این محصول است. این درب های استاندارد از جنس استیل هستند و شیشه محدب در وسط آنها قرار دارد. شیشه مذکور در برابر حرارت مقاومت بالایی دارد و موجب زیبایی محصول شده است. قابلمه های وانیا در سایزهای گوناگونی طراحی و تولید شده اند و هر کدام برای حجم خاصی از مواد غذایی مناسب است.

خرید سرویس قابلمه و ماهیتابه گرانیتی مناسب برای خانه

قابلمه ها در شکل ها، مدل ها، سایزها و کیفیت های متفاوتی تولید و عرضه می شوند. به دلیل تنوعی که در این ظروف آشپزی وجود دارد؛ خرید سرویس قابلمه مناسب باید همراه با راهنمایی و دقت باشد. بنابراین در هنگام خرید قابلمه باید به نکاتی از قبیل: نیاز، شرایط مالی، سلیقه و تعداد اعضای خانواده و رفت و آمدهای میهمانان توجه داشته باشیم. قابلمه ها از جهت مواد اولیه نیز متفاوت هستند. قابلمه های مسی، چدنی، تفلون، سرامیکی، استیل، آلومینیومی و گرانیتی مانند قابلمه وانیا هر کدام مشخصاتی خاص و ویژه دارند.

تابه گرانیتی

آشنایی با ویژگی های انواع سرویس قابلمه

خرید سرویس قابلمه با توجه به تنوع مدل، جنس و قیمت تا اندازه ای مشکل است و باید با دقت انجام شود. سازندگان قابلمه ها را با مواد اولیه گوناگونی مانند: گرانیت، سرامیک، مس، تفلون، چدن، استیل و آلومینیوم می سازند. قابلمه هایی که با این مواد تولید می شود هر کدام ویژگی های مخصوصی دارند که در این بخش به برخی از آنها می پردازیم.

  • خرید سرویس قابلمه چدن برای بسیاری از خانواده ها گزینه مناسبی به شمار می رود. این ظروف از دوام بالایی برخوردارند. گرما و حرارت را به خوبی در خود حفظ می کنند. این نوع ظروف در دو نوع لعابدار و بدون لعاب تولید و عرضه می شوند که نوع لعابدار آنها از قیمت و دوام بالاتری برخوردارند. قابلمه های چدنی با غذاهای اسیدی و قلیایی ترکیب نمی شوند و از نظر بهداشتی برای انسان ضرری ندارند.
  • خرید سرویس قابلمه استیل برای افرادی که به ظروف زیبا و بهداشتی علاقه دارند یک پیشنهاد خوب است. این ظروف در برابر خط و خش و زنگ زدگی مقاومت خوبی دارند. قابلمه های استیل برای غذاهایی مانند آبگوشت و خورشت مناسب است و غذاهای کم آب در آنها به سرعت ته می گیرد.
  • قابلمه های تفلون یکی از قدیمی ترین ظروف آشپزخانه هستند. غذا به آنها نمی چسبد ولی دوام بالایی ندارند. لایه داخلی این قابلمه ها به سرعت پوسته پوسته شده و وارد غذا می شود.
  • قابلمه های گرانیتی مانند قابلمه وانیا جزو ظروف شیک و با دوام هستند. بدنه اصلی آنها فلزی است و با لعابی شبیه سنگ گرانیت پوشش داده می شود. مواد غذایی به این ظروف نمی چسبند و با لایه گرانتی نیز ترکیب نمی شوند. شستشوی آنها راحت بوده و وزن کمی دارند.

توضیحاتی درباره ویژگی های تابه گرانیتی

تابه گرانیتی مانند قابلمه گرانیتی با لایه ای گرانیت مانند پوشش داده می شود. بدنه اصلی این تابه ها از فلز است و دوام خوبی دارند. از جهت اینکه مواد غذایی به کف آنها نمی چسبد برای طبخ غذاهای رژیمی مناسب هستند. برای هم زدن و برداشتن مواد غذایی از درون تابه گرانیتی باید از قاشق های چوبی یا غیر فلزی استفاده کرد؛ زیرا این ظروف در برابر خط و خش مقاومت اندکی دارند. قرار دادن این ظروف روی شعله با حرارت بالا بدون مواد غذایی، آنها را دچار آسیب می کند.

کاویش

مجموعه تولیدی کاویش گروهی فعال در زمینه تولید و عرضه ظروف آشپزخانه است. این تیم با استفاده از تجارب و مهارت کادر خود ظروف آشپزخانه را طراحی و تولید می کند. تولیدی کاویش کار خود را با ظروف تفلون آغاز کرد ولی امروزه در زمینه طراحی قابلمه های چدنی یا دایکاست نیز فعالیت دارد. جهت مشاهده محصولات کاویش و سفارش آنها به آدرس اینترنتی Kavish.shop مراجعه کنید.


11663673
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است