ورزشی 16:21 - 08 مهر 1401

پیروزی نفس گیر ویتنام مقابل عربستان/ شرایط گروه D پیچیده شد!

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات گروه D فوتسال قهرمانی آسیا امروز جمعه ادامه یافت و تیم ملی فوتسال ویتنام برابر عربستان با نتیجه ۳ بر ۱ پیروز شد.

این مسابقه از ساعت ۱۴:۳۰ در سالن «سعد عبدالله» کویت آغاز شد و ویتنام موفق شد نیمه اول را با یک گل به سود خود به پایان برساند. عربستان در نیمه دوم برای جبران نتیجه دروازه بان خود که در «بازی با پا» توانمند است را جلو کشید اما ویتنام در ۱۰ دقیقه پایانی با استفاده از همین روش، به گل دوم دست یافت.

پیروزی نفس گیر ویتنام مقابل عربستان/ شرایط گروه D پیچیده شد!

جلو آمدن دروازه بان عربستان البته در ادامه به کمک این تیم آمد و «محمود عبدالله» با شوت خود و برخورد آن به یکی از بازیکنان ویتنام، گل نخست را به ثمر رساند.

عربستان برای زدن گل تساوی فشار زیادی به دروازه ویتنام وارد کرد و حتی دو موقعیت خوب گلزنی به دست آورد اما این فرصتها نتیجه‌ای نداشت؛ در عوض ویتنام ۴ ثانیه مانده به پایان بازی توپ را وارد دروازه خالی عربستان کرد و بازی با نتیجه ۳ بر ۱ تمام شد.

در دیگر بازی این گروه ژاپن پیش از این موفق شد کره جنوبی را ۶ بر صفر شکست بدهد.

به گزارش خبرنگار مهر، با این نتایج، شرایط گروه D بیش از پیش حساس شد. کره جنوبی بدون کسب امتیاز و پیش از بازی پایانی برابر عربستان از این مسابقات حذف شد. ویتنام در حال حاضر با ۶ امتیاز صدرنشین است و ژاپن و عربستان با ۳ امتیاز دوم و سوم هستند.

رقابت برای صعود بین سه تیم ویتنام، عربستان و ژاپن ادامه خواهد داشت. بازی‌های آخر این گروه روز یکشنبه برگزار خواهد شد. ویتنام در دیدار حساس به مصاف ژاپن می‌رود و عربستان با کره جنوبی دیدار می‌کند؛ مسابقه‌ای که به نظر می‌رسد سه امتیاز آن برای نماینده غرب آسیا باشد. در صورت برد عربستان و شکست یا تساوی ژاپن، تیم‌های عربستان و ویتنام از این گروه صعود می‌کنند و ژاپن حذف شده بزرگ خواهد بود.

تیم‌های اول و دوم گروه D در مرحله یک چهارم نهایی به ترتیب به مصاف تیم‌های دوم و اول گروه C که ایران در آن قرار دارد، می‌روند.

تیم ملی فوتسال ایران که در بازی نخست برابر اندونزی پیروز شده بود، از ساعت ۲۰:۳۰ امروز جمعه به مصاف چین تایپه خواهد رفت.


11699623
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیر تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: در صورت تکرار اتفاقات مشابه بازی قبل مقابل تراکتور، تیم را از زمین بیرون می‌کشیم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم فوتبال پرسپولیس، تمرین پنج‌شنبه را در ورزشگاه شهید کاظمی با حضور هواداران برگزار کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» در پایان رقابت‌های بوکس جاده ابریشم باکو، ملی پوشان ایران به دو مدال نقره و دو برنز دست یافتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» باشگاه استقلال که به دلیل دادن ضمانت به سانتاکلارای پرتغال پنجره نقل‌وانتقالاتی خود را بسته می‌بیند، خطری از این بابت احساس نمی‌کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ملی‌پوش دسته فوق سنگین وزنه‌برداری ایران گفت: مطمئن هستم اگر با آمادگی کامل و روحیه خوب راهی المپیک شوم، اتفاق‌های خوبی را رقم خواهم زد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مریم طوسی دونده کشورمان در جریان برگزاری مسابقات دوومیدانی جایزه بزرگ آفریقای جنوبی در ماده ۲۰۰ متر نایب قهرمان شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» میرزایی بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران که به دلیل مصدومیت از ابتدای فصل بازی‌های را از دست داده بود بعد از بهبود هم نمی‌تواند برای استقلال بازی کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» داور مشهور مسابقه قویترین مردان ایران از پیشنهاد رشوه در دوران برگزاری این مسابقات خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و الشرطه عراق در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا به مصاف هم می‌روند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و الشرطه عراق در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا به مصاف هم می‌روند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است