بازار 14:04 - 15 آبان 1401
جلوگیری از گرفتگی لوله های آب و فاضلاب ساختمان + خدمات نشت یابی و لوله بازکنی در اصفهان مجموعه تاسیسات دنا

جلوگیری از گرفتگی لوله های آب و فاضلاب ساختمان

گرفتگی لوله فاضلاب در ساختمان یکی از مشکلات اساسی است که در صورت رعایت نکردن برخی نکات ساده و پیش پا افتاده مشکلات زیادی و همچنین آسیب به ساختمان را به همراه خواهد داشت. به همین دلیل، باید قبل از وقوع این اتفاقات، از انسداد لوله جلوگیری کنید. به عنوان مثال راکد شدن آب و بوی نامطبوع، بوی تعفن و لجن یکی از مشکلاتی است که با مسدود شدن لوله های فاضلاب ساختمان به وجود می آید. به همین دلیل تصمیم گرفتیم در این مقاله نحوه جلوگیری از گرفتگی لوله های فاضلاب را توضیح دهیم.

راه های زیادی برای جلوگیری از گرفتگی فاضلاب در خانه وجود دارد و اگر به طور مرتب آنها را دنبال کنید، بسیار نادر خواهد بود که فاضلاب خانه شما مسدود شود. برای اطلاعات کاربردی بیشتر، با لوله بازکنی تاسیسات دنا همراه باشید تا نکات و ترفندهایی را که برای جلوگیری از گرفتگی لوله ها در خانه نیاز دارید، دریافت کنید. با رعایت این نکات مشکلاتی از قبیل هزینه های بالا و آسیب دیدن نخواهید داشت.

 

راه های جلوگیری از گرفتگی لوله های فاضلاب

جلوگیری از گرفتگی لوله های فاضلاب در خانه کاری بسیار آسان و بدون عارضه و از همه مهمتر کم هزینه است و همه می توانند از گرفتگی لوله ها جلوگیری کنند، کافی است همه افراد خانه با تکرار این اقدامات همیشه به آن عادت کنند. برای اینکه لوله های خانه هیچ گاه گرفتگی نداشته باشند به همین دلیل قصد داریم به برخی از این نکات به اختصار اشاره کنیم تا ما کاربران عزیز با مطالعه این مطالب نحوه جلوگیری از گرفتگی لوله های فاضلاب را مطالعه کرده و ایمن باشیم. . . برای ورود این موارد را در خانه رعایت کنید.

لازم به ذکر است که خرده های غذا و باقیمانده های چای، دانه های برنج و رب به مرور زمان باعث مسدود شدن مجرای فاضلاب خانه می شود، بنابراین باید در ورودی سینک یک صافی قرار داد که تمام ذرات غذا یا بعد از هرکدام را بگیرد. در حین آبکش کردن برنج، یک یا دو قابلمه آب جوش را داخل سینک بریزید تا آب برنج و ماکارونی آبکش را مسدود نکند.

 فلاش برای جلوگیری از گرفتگی لوله های آشپزخانه

همان طور که می دانید یکی از مهم ترین قسمت های هر خانه ای که نقش بسیار مهمی در مسدود شدن لوله های فاضلاب که باعث ایجاد بوی نامطبوع می شوند، سینک ظرفشویی است. زیرا معمولا هنگام شستن ظروف، باقیمانده غذا و روغن به داخل سینک تخلیه می شود، به مرور زمان به یکدیگر می چسبند و به لوله های فاضلاب منتهی می شوند.

یکی از راه های رفع گرفتگی لوله ها این است که همه ظروف برنج، نان و غذا را قبل از گذاشتن در سینک تمیز کنید تا باقیمانده آن در سینک نریزد. یا همانطور که در بالا اشاره کردیم می توانید هر از چند گاهی چند لیتر آب جوش در سینک بریزید تا باقیمانده آب برنج و پاستا پاک شود. بنابراین سعی کنید همیشه به تمام ریزه کاری ها توجه کافی و لازم را داشته باشید تا از مسدود شدن لوله ها جلوگیری کنید که بسیار مهم و ضروری است.

 

جلوگیری از گرفتگی لوله های حمام

لازم به ذکر است که چیزهای بی اهمیت و جزئیات بسیار کوچک مانند موهایی که در حمام برس می زنید و آبکش را پایین می اندازید، خرده های سینک آشپزخانه در حین شستن ظرف ها ممکن است به دست شما بیفتد و همه چیز. این موارد از جمله نکات اساسی هستند و در عین حال برای جلوگیری از گرفتگی لوله های خانه باید در نظر داشت. همانطور که قبلاً نیز اشاره کردیم یکی از عواملی که باعث گرفتگی لوله های فاضلاب داخل خانه می شود ریختن مو و صابون و تیغ به داخل فاضلاب سرویس بهداشتی می باشد بنابراین پیشنهاد می کنیم مشبکی را روی لوله فاضلاب حمام نصب کنید که از این کار جلوگیری کند. برای جلوگیری از ورود هر وسیله ای به داخل، این خرده های مو و صابون پس از هر بار دوش گرفتن در تور جمع آوری می شوند.

به نقل از پایگاه خبری تحلیلی اعتدال:  همیشه و در همه زمینه ها، پیشگیری بهتر از درمان است! برای این که سیستم آب و فاضلاب ساختمان شما با مشکلی رو به رو نشود، باید از روش های پیشگیری نیز استفاده کنید. شما می توانید، با استفاده از انواع صافی پلاستیکی یا فلزی از ورود اشیای اضافی به چاه حمام جلوگیری کنید. این صافی ها با استفاده از یک پیچ در دهانه چاه فیکس و ثابت می شوند و از تجمع ذرات صابون، مو و... در لوله ها جلوگیری می کنند.

همچنین در این زمینه شست و شوی به موقع حمام نیز یک روش کاربردی است و به شما کمک می کند که از ورود اشیای ناخواسته به چاه جلوگیری کنید. شما می توانید، با شست و شوی منظم حمام هر گونه آلودگی را در این محیط از بین ببرید و مواد اضافی را در قسمت صافی چاه جمع کرده و دور بریزید. به این ترتیب احتمال گرفتگی لوله های فاضلاب و چاه شما به حداقل می رسد.

جلوگیری از گرفتگی لوله های توالت

یکی دیگر از راه‌های جلوگیری از گرفتگی لوله‌های توالت و دوش، قرار دادن یک توری پلاستیکی روی جاکفشی و استفاده از سطل زباله برای قرار دادن زباله در آن است تا از وسایل بزرگی مانند شامپو، صابون، دستمال توالت و موهایی که وارد لوله‌ها نمی‌شوند، جلوگیری شود. فاضلاب باش با این کار از گرفتگی لوله تخلیه جلوگیری کنیم، یکی دیگر از راه های جلوگیری از گرفتگی لوله فاضلاب استفاده از لوله توالت با کیفیت برای جلوگیری از گرفتگی لوله های توالت و توالت است.

در صورت انسداد لوله فاضلاب از شرکت های معتبر و دارای مجوز خدمات رفع گرفتگی لوله اصفهان تحت نظارت اتحادیه جهت رفع انسداد لوله ها استفاده می کنیم. یک لوله ترک خورده آنها همچنین شامل صرفه جویی در هزینه، با هزینه های مطابق با نرخ شرکت توسعه خطوط لوله اصفهان می شوند.

 نحوه بازکردن گرفتگی لوله فاضلاب

گرفتگی فاضلاب برای هر خانه ای اتفاق می افتد و اگر این نکات ساده را رعایت نکنید، می تواند مشکلات زیادی را ایجاد کند. و هزینه های سنگینی را برای صاحبان خانه به همراه دارد. لوله های محبوس شده در ساختمان باعث تجمع آب و ایجاد بوی نامطبوع در ساختمان می شود. شما می توانید به راحتی در خانه از گرفتگی لوله ها جلوگیری کنید.

جلوگیری از گرفتگی لوله های آب و فاضلاب

نکات مهم و اساسی در مورد جلوگیری از گرفتگی لوله های فاضلاب در منزل

گرفتگی لوله یکی از مشکلاتی است که به دلیل فرسودگی و طول عمر لوله های ساختمانی و غیره با آن مواجه هستیم و برای جلوگیری از گرفتگی لوله بر اساس نوع لوله و اجسام گیر کرده در لوله ها بهترین گزینه را انتخاب می کنیم و لوله ها را به سمت ساختمان باز می کنیم.

بهترین گزینه ها برای لوله بازکنی عبارتند از :

  • استفاده از آب جوشیده: آب جوشیده بسیار فعال است، بنابراین ریختن آب جوشیده در سینک ظرفشویی هر دو هفته یکبار باعث می شود که مواد غذایی و چربی های تجمع یافته در لوله ها خارج شده و از یخ زدن لوله ها در این قسمت از خانه جلوگیری شود.
  • استفاده از نوشابه های گازدار: به دلیل قدرت کم فقط برای بازکردن لوله های سینک از آن استفاده می کنیم.
  • استفاده از مواد شوینده: برای شستشوی توالت
  • استفاده از محلول سرکه و نمک
  • با کمک جاروبرقی
  • باز کردن و تمیز کردن سیفون ماشین ظرفشویی از مواد غذایی و غیره.
  • استفاده از نمک جوهر
  • با استفاده از سیخ فلزی

قبل از انجام همه این کارها، مطمئن شوید که لوله های ساختمان شما گرفتگی ندارند.

منبع اصلی این گزارش وب سایت رسمی مجموعه تاسیسات دنا https://tasisatdena.ir/ لوله بازکنی اصفهان می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به این وب سایت مراجعه نمایید.

 

برچسب ها : لوله بازکنی,لوله بازکن,گرفتگی لوله فاضلاب


11730030
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بازار

بازار
«پارسی نیوز» بیناری اچ پی وی یکی از مهم‌ترین چالش‌های بهداشت عمومی جهانی است که از آغاز شیوع آن در دهه ۱۹۸۰، تاثیری عظیم بر سلامتی جوامع داشته است. این ویروس با انتقال سریع از طریق رابطه جنسی به عنوان نتیجه‌ای از ضعف ایمنی، باعث ابتلا به بیماری‌های مختلفی از جم...
بازار
«پارسی نیوز» گلدوزی هنری ظریف و پرطرفدار است که با استفاده از سوزن و نخ بر روی پارچه طرح و نقش ایجاد می‌شود. این هنر زیبا قدمتی دیرینه دارد و در فرهنگ‌ها و تمدن‌های مختلف رواج داشته است. گلدوزی علاوه بر زیبایی، کاربرد‌های متنوعی نیز دارد و می‌توان از آن برا...

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است