گوناگون 16:35 - 08 خرداد 1402

دومین نشست هیئت داوران مهرواره هوای نو برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر دومین نشست هیئت داوران مهرواره هوای نو با حضور سید مجید امامی دبیر شورای فرهنگی عمومی کشور، حجت الاسلام سیدمهدی خاموشی رئیس سازمان اوقات و امور خیریه، حجت الاسلام مجید باباخانی رئیس سازمان هیئت و تشکل‌های دینی، وحید ملتجی دبیر مهرواره هوای نو و جمعی از داوران این جشنواره در مجموعه فرهنگی شهدای هفتم تیر برگزار شد.

در ابتدای این نشست حجت الاسلام مجید باباخانی ضمن قدردانی از حضور داوران اظهار داشت: هوای نو برگرفته از حرکت توجه به هیئت‌ها و تشکل‌های دینی خاص بود که ۲۰ سال پیش رقم خورد.

وی افزود: همه اقداماتی که در هوای نو شکل می‌گیرد دو هدف را دنبال می‌کنند و با دقت نظر است که ما می‌توانیم به اهداف مهرواره نزدیک شویم.

حجت الاسلام خاموشی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی خود هیئت است اظهار داشت: اگر فکر هیئتی داریم که انقلاب اسلامی در آن نیست آن هیئت نام ندارد که انقلاب اسلامی از هیئت برخاسته است و خودش هیئت است و در ادوار مختلف دیدیم که گیرنده پیام رهبر به طور خاص، هیئات مذهبی هستند و همواره مقام معظم رهبری درباره آثار آنان پیام می‌دهند. امروز بساط دشمن در حوزه فرهنگی پهن است.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه تاکید کرد: خطاب اصلی در حوزه پیام‌های اجتماعی فرهنگی حضرت آقا، بیشتر هیئات مذهبی هستند.

وی افزود: باید روی بیانیه گام دوم بسیار کار شود. هیئت پرچمدار امام حسین هستند. مسیر هیئت باید تقویت کننده جریان انقلاب اسلامی باشد.

حجت الاسلام خاموشی گفت: اربعین یک مرز معنویت است و باید آن را پاس داشت و محکم‌تر پیش برویم و هرچه دشمن در این مسیر بیشتر فشار بیاورد ما باید استوارتر گام برداریم.

وی افزود: این اتفاق ساده نیست که دشمن، هیئت را جبهه اول می بیند.

در حال تکمیل...


11903014
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است