اجتماعی 23:58 - 07 اسفند 1402
طبق اعلام آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، مدارس ابتدایی و متوسطه (دوره اول و دوم) شهرستان‌ فیروزکوه، پردیس، دماوند و رودهن فردا (۸ اسفند) غیرحضوری شد.

مدارس ۶ شهرستان استان تهران ۳ شنبه «غیرحضوری» شد

به علت بارش برف، یخبندان و کاهش محسوس دما، آموزش در همه مقاطع تحصیلی نوبت صبح و بعدازظهر فیروزکوه، پردیس، دماوند و رودهن به صورت غیرحضوری و کلاس‌ها در بستر پیام‌رسان شاد برگزار خواهد شد.

این در حالیست که آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران با صدور اطلاعیه‌ای دیگر همچنین از غیرحضوری شدن مدارس ابتدایی (دوره اول و دوم) شهرستان‌ ملارد، شهریار، در نوبت صبح فردا خبر داد.

بدین ترتیب با غیرحضوری شدن مدارس، کلاس‌های شهرستانهای فوق نیز در بستر پیام‌رسان شاد برگزار خواهد شد.


12033980
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران از دستگیری سارقان زورگیر که مال باختگان را مجبور به کشیدن کارت عابر بانکشان در دستگاه کارت خوان می‌کردند، خبرداد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: عامل قتل در گیم نت نازی آباد، بازداشت شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: در بحث نوسازی تاکسی ها ۷۵ درصد از برنامه مصوب عقب هستیم.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» بنابر اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران وضعیت قرمز هوا در ۳ محدوده پایتخت گزارش شده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» امیر شهرابی شهردار منطقه١۴ بر اولویت توسعه، بهبود ظرفیت ها‌ی ورزشی و سرانه‌های سبز و تفریحی منطقه تاکید کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند از تصویربرداری از یک قلاده توله پلنگ در منطقه شکار ممنوع کوه سفید این شهرستان با دوربین تله‌ای خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند از تصویربرداری از یک قلاده توله پلنگ در منطقه شکار ممنوع کوه سفید این شهرستان با دوربین تله‌ای خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» روابط عمومی سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران، اعلام کرد: امروز و فردا همه میادین و بازار‌های میوه و تره بار، طبق روال روز‌های قبل فعال است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» امروز و فردا همه میادین و بازار‌های میوه و تره بار، طبق روال روز‌های قبل فعال است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» حجت‌الاسلام والمسلمین موحدی آزاد گفت: کسانی که به قداست‌شکنی نماد‌های مذهبی دست می‌زنند بدانند که دستگاه قضایی با آنها برخورد قاطع خواهد کرد.  

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است