استانی 20:51 - 13 بهمن 1401

لزوم توجه ویژه به جامعه ایثارگری استان های محروم

به گزارش خبرنگار مهر، جواد قناعت امروز پنجشنبه در نشست هم‌اندیشی با نخبگان، سرآمدان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر، کارآفرینان، معتمدین معین و هیأت‌های اندیشه‌ورز جامعه ایثارگری خراسان جنوبی اظهار کرد: ایثار و ایثارگری هنوز تمام نشده هرچند جهاد در عرصه دفاع و جنگ نظامی پایان یافته است و جامعه ایثارگران همچنان در مدار انقلاب هستند و در شرایط کنونی هم ایثارگری می‌کنند و باید فاصله ایثارگری و خدمتی که ما به آنان می‌دهیم کم شود.



وی درخواست کرد منابع اختصاصی برای کارآفرینان شاهد و ایثارگری در نظر گرفته شود که اگر به هر دلیلی نتوانستند از سرفصل‌های بودجه‌ای استفاده کنند از این منابع بهره‌مند شوند.



استاندار خراسان جنوبی با اشاره به قول‌هایی که در سفرهای معاونین رئیس جمهور به استان‌های داده می‌شود، پیشنهاد کرد: تخصیص اعتبارات برای کارآفرینان شاهد و ایثارگر استان‌های کم‌برخوردار ویژه‌تر دیده شود.



شایان ذکراست که در این نشست تعدادی از نخبگان و سرآمدان شاهد و ایثارگر نظرات خود را بیان کردند و علاوه بر ذکر درخواست‌های خود در خصوص تغییر و یا تنقیح قوانین مرتبط با ایثارگران، راهکارهایی در جهت تسریع در پیشرفت علمی و اقتصادی کشور پیشنهاد دادند


11803580
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است