گوناگون 15:04 - 18 آذر 1398
همه ما دوست داریم حتی برای یک بار هم که شده همانند شاهزاده‌ها اقامت در هتل‌های سلطنتی را تجربه کنیم و خبر خوب اینکه ما با این اقامتگاه‌های فوق لوکس تنها ۱ ساعت فاصله داریم! دبی با داشتن تفریحات لوکس مقصدی ست که به تمام رؤیاها رنگ واقعیت می‌بخشد.

از برج العرب تا آرمانی؛ در هتل‌های لوکس دبی چه می‌گذرد؟

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام ستاره ونک، دبی شهر لوکس پسندان است، شهری که همه چیز در آن برق می‌زند، حتی ساختمان‌های هتل!

هتل‌های دبی با داشتن امکانات فوق مدرن و چشم‌اندازی حیرت‌انگیز به خلیج فارس نام خود را در میان بهترین هتل‌های دنیا به ثبت رسانده‌اند. در این مطلب می‌خواهیم شما را با ۴ هتل برتر دبی آشنا کنیم. پس اگر بارها به دبی سفر کرده‌اید اما هنوز حس لوکس بودن را تجربه نکرده‌اید، این بار با تور نوروز آژانس ستاره ونک همراه شده و با خرید بلیط تهران دبی و اقامت در زیباترین هتل‌های دنیا متفاوت‌ترین تور دبی خود را تجربه کنید.

برج العرب

برج العرب یک سوپر سازه جهانی است که بر روی یک جزیره مصنوعی ساخته شده و تا مدت‌ها نماد اصلی دبی شناخته می‌شد. این هتل از معدود هتل‌های ۷ ستاره جهان است و بسیار خلاقانه و متفاوت طراحی شده است.

ساختمان هتل شبیه بادبان کشتی می‌باشد که ۲۸۰ متر بالاتر از سطح ساحل قرار گرفته و با یک پل منحنی به ساحل متصل می‌شود. بر بالای بام برج العرب مرتفع‌ترین زمین تنیس دنیا را می‌توان دید که از زمان افتتاح میزبان بسیاری از ورزشکاران معروف بوده است. همچنین یک باند فرود هلی‌کوپتر نیز در ارتفاع ۲۱۲ متری از برج قرار دارد که امکان ترانسفر هوایی مسافران را فراهم ساخته است.

از طراحی و امکانات خارق‌العاده نمای هتل که بگذریم، فضای داخلی برج العرب دنیایی کاملاً متفاوت و لوکس را مقابل میهمانان خود قرار می‌دهد. بیش از نیمی از فضای داخلی با طلا تزیین شده و زرق‌وبرق آن چشم هر بیننده‌ای را خیره می‌کند.

برج العرب در مجموع ۲۰۲ اتاق دارد که همگی آن‌ها به صورت دوبلکس طراحی شده‌اند. اتاق‌های ضد صدا، ملحفه‌های ضد آلرژی، منو بالشت، سرویس بهداشتی با بهترین امکانات، اینترنت پر سرعت، میز مخصوص مطالعه و ارائه سرویس در اتاق تنها بخشی از امکانات اتاق‌های هتل هستند. دو سوئیت سلطنتی و ریاست‌ جمهوری با ۷۸۰ متر مساحت از بزرگ‌ترین و لوکس‌ترین سوئیت‌های هتل محسوب می‌شوند.

هتل برج العرب پیشرفته‌ترین امکانات رفاهی را هم برای میهمانان خود در نظر گرفته است. میهمانان با اقامت در هتل می‌توانند از خدماتی مانند استخر با فضای بسته، استخر روباز، کلاس‌های یوگا، منطقه ساحلی خصوصی، رستوران‌های آکواریومی و صدها خدمات رفاهی دیگر استفاده کنند.

امارات تاور

امارات تاور هتلی ۵ ستاره و از لوکس‌ترین هتل‌های دبی است. این هتل در جاده شیخ زائد واقع شده و ساختمانی بسیار شیک دارد.

امارات در مجموع ۴۰۰ اتاق دارد. تمامی اتاق‌ها به پیشرفته‌ترین امکانات هتلی دنیا مانند تهویه مطبوع، تلویزیون ماهواره‌ای، سرویس خواب بسیار راحت، سرویس بهداشتی با تمامی امکانات و ... مجهز هستند. همچنین میهمانان می‌توانند از پنجره‌های هتل نمایی خارق‌العاده از سازه‌های زیبای دبی را مقابل خود داشته باشند.

امارات تاور امکاناتی مانند استخر روباز، استخر سربسته، سالن اجتماعات، ترانسفر به فرودگاه و مراکز خرید، وای فای رایگان، محوطه باغ، خدمات اسپا و تراس برای گرفتن حمام آفتاب را در اختیار میهمانان خود قرار می‌دهد. علاوه بر این میهمانان می‌توانند به یکی از رستوران‌های هتل رفته و انواع غذاهای لبنانی، ژاپنی، بین‌المللی و بریتانیایی را امتحان کنند.

آتلانتیس

هتلی ۵ ستاره و بی‌نهایت زیبا که در جزیره نخل دبی قرار گرفته و از نظر امکانات رفاهی در خاورمیانه رقیب ندارد. نمای هتل همانند دروازه‌ای زیبا و بزرگ است که از هر چهار طرف آن می‌توان خلیج فارس را دید.

لابی هتل بسیار خلاقانه طراحی شده و در بدو ورود آکواریومی زیبا با انواع ماهی‌های بزرگ و کوچک به استقبال میهمانان می‌آید. ستون‌های بلند لابی و سقفی با طراحی فاخر نوید اقامتی لوکس را به میهمانان می‌دهد.

هتل زعبیل سرای ۲۲ طبقه بوده و در مجموع ۱۵۳۹ اتاق دارد. مدیریت هتل این مجموعه عظیم را با نظم و دقت خاص خود اداره می‌کند. اینترنت فای وای، ملحفه و پتوهای ضد آلرژی، منو بالشت، تلویزیون با پوشش تمام کانال‌های جهانی، یخچال، سرویس بهداشتی با دوش و وان پیشرفته، وسایل آرایشی و بهداشتی و ارائه سرویس داخل اتاق از امکانات اتاق‌های هتل هستند. علاوه بر این تمام اتاق‌های زعبیل سرای دارای بالکن اختصاصی و چشم‌انداز خلیج فارس هستند.

هتل آتلانتیس خدمات رفاهی مانند استخر ویژه کودکان، کلاس یوگا، خدمات اسپا، سالن بدنسازی، استخر درمانی آب گرم و سرد، زمین تنیس، زمین گلف و محوطه سبز را در اختیار میهمانان قرار می‌دهد.

آتلانتیس ۴ رستوران بزرگ و لوکس نیز دارد که در آن‌ها انواع غذاهای ژاپنی، دریایی اسپانیایی، آسیایی و بین‌المللی سرو می‌شود.

هتل آرمانی

از دیگر هتل‌های لوکس دبی هتل آرمانی است که در ۲۷ طبقه ساخته شده و آسمان‌خراشی زیبا محسوب می‌شود. ساختمان تمام شیشه‌ای آرمانی نمایی زیبا در نزدیکی برج الخلیفه ایجاد کرده است.

هتل آرمانی ۲۵۲ اتاق مجهز به دیوارهای ضد صدا، مبلمان با پارچه‌های فاخر و مخصوص، سیستم خواب با بالشت و ملحفه ضد حساسیت، تلویزیون LCD، سرویس بهداشتی و پنجره‌ای بزرگ با نمای فواره و شهر دبی دارد. از دیگر امکانات هتل آرمانی می‌توان به کارکنان چند زبانه، سالن اجتماعات، استخر آب گرم و سرد، سالن ورزشی، رستوران و کافه، برنامه‌های سرگرمی شبانه و خدمات ۲۴ ساعته در اتاق می‌توان اشاره کرد.

جهت رزرو تور دبی  با شماره ۸۸۸۸۰۰۰۰-۰۲۱ تماس گرفته و یا به دفتر آژانس هواپیمایی ستاره ونک واقع در میدان ونک، نرسیده به چهارراه کودک پلاک ۵۳ مراجعه کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی


10314647
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است