بازار 12:23 - 20 دی 1401

سه مدل از بهترین زنجیر های مردانه + عکس

یکی از انواع اکسسوری های مورد استفاده آقایان را می توان زنجیر یا گردنبند نام برد که هر کدام در طرح و شکل های مختلفی وارد بازار شده و افراد با سلیقه های مختلف از آن ها استفاده می کنند امروز به سه از این زنجیر های مردانه بدل را به شما معرفی خواهیم کرد. اگر قصد خرید زنجیر مردانه را دارید حتما این مطلب را با دقت تا اتنها بخوانید.

زنجیر مردانه ایتالیایی

این نوع از زنجیر های مردانه که شکل ظاهری متفاوت با دیگر زنجیر ها داشته ، بیشتر افرادی از آن استفاده می کنند که تیپ استایل اسپرت تری دارند اما اگر شما از یک پیراهن یقه اسکی استفاده می کنند همراه با یک تک کت بسیار زیبا و خاص خواهد بود. جنس این نوع زنجیر معمولا از برنج با انواع روکش های مختلف می باشد که باعث دوام بهتر آن بوده اما از استیل ، نقره و... نیز استفاده می شود که نقره خود قیمت به مراتب قیمت بیشتری دارد.

 

زنجیر مردانه آجری

این نوع زنجیر که دلیل اسم گذاری آن مشابه بودن به شکل آجر می باشد و این مورد کاملا نسبی بوده و هیچ روند خاصی در اسم گذاری آن وجود ندارد جنس این زنجیر ها معمولا از برنج ، استیل ، نقره  و طلا بوده که با توجه به بودجه ای که برای خودتان در نظر گرفته اید می توانید هر کدام از آن ها را تهیه کنید که البته پیشنهاد ما برای کسانی که می خواهند پول کمتری خرج کنند محصولاتی از جنس برنج می باشد زیرا علاوه بر قیمت مناسب دوام بالایی نیز دارند که شما برای مدت طولاتی می توانید از آن ها استفاده که البته این مورد کاملا به نحوه استفاده شما مربوط می شود.

زنجیر مردانه بولگاری

برند بولگاری که یک برند معروف و پرآوازه در زمینه تولید انواع زیورآلات می باشد که در سال 1884 تاسیس شده و امروز در صنعت های دیکری همچون محصولات مراقبت از پوست و مو نیز فعالیت های مختلفی را دارد اما تولید انواه زنجیر های مردانه بولگاری با توجه به شکل و ساختار آن در چند سال اخیر رواج زیادی داشته است به طوری که طرح های زیادی از این برند با عنوان فیک وارد بازار شده است که جنس ها اغلب از برنج بوده و دوام خوبی نیز برخودار می باشد اما مورد دیگر آن سنگ های به کار رفته در این نوع زنجیر ها می باشد که  سنگ های اصلی نبود و گاها از شیشه ها فشرده که قابلیت درخشش دارند استفاده می شود.

اما شرکت بولگاری که دفتر اصلی آن در کشور ایتالیا و شهر رم واقع شده است اما در سرتاسر دنیا شعبه های متعددی دارد که از جمله می توان به آمریکا ، فرانسه ، سوئیس ، اسپانیا اشاره کرد، طراحان مختلف این شرکت با الهام گرفتن از تاریخ کهن رم و سبک ها معماری در کنار مدرن بودن به خلق جواهرات خارق العاده و زیبا می پردازند.

زنجیر مردانه ارزان بخریم یا نخریم؟

اگر قصد خرید زنجیر های مردانه با قیمت های پایین را دارید باید به شما بگویم که این موارد صرفا یک بار مصرف بوده و نباید انتظار زیادی از آن ها داشت به همین دلیل به شما توصیه می کنیم برای تهیه این محصولات به وب سایت های معتبر مانند سیلور تی تی سر بزنید و شکل و طرح های متنوعی که در آن وجود دارد بررسی و تهیه کنید.

 


11782499
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است