بازار 11:06 - 23 اسفند 1401

بهترین گوشی های اقتصادی سامسونگ کدام است؟

 

سامسونگ به عنوان یکی از بهترین و محبوب‌ترین تولیدکنندگان گوشی موبایل به حساب می‌آید. این شرکت کره‌ای گوشی های خود را در بازه‌های قیمتی متفاوتی عرضه می‌کند. گوشی های اقتصادی سامسونگ یکی از محصولات پر فروش این برند محسوب می‌شوند و این گوشی های قیمت مناسب مورد توجه بسیاری از افراد قرار می‌گیرند. در ادامه قصد داریم بهترین گوشی های اقتصادی سامسونگ را معرفی کنیم، با ما همراه باشید.

گوشی سامسونگ از کجا بخریم؟

اگر قصد خرید گوشی موبایل سامسونگ با بهترین قیمت بازار را دارید، می‌توانید به فروشگاه اینترنتی کالاتیک مراجعه کنید. کالاتیک به عنوان یکی از معتبرترین فروشگاه‌های اینترنتی سعی می‌کند تا گوشی های سامسونگ را با قیمتی مناسب و ضمانت‌ نامه معتبر به دست کاربران برساند. شما می‌توانید برای خرید و مشاهده قیمت گوشی موبایل‌، تبلت، ساعت هوشمند، لپ تاپ و لوازم جانبی به سایت کالاتیک مراجعه کنید. سامسونگ محصولات فراوانی دارد و ممکن است برای برخی انتخاب بهترین گوشی اقتصادی سامسونگ امری دشوار باشد؛ به همین علت پیشنهاد می‌کنیم ادامه مقاله را مطالعه کنید تا با بهترین گوشی های اقتصادی سامسونگ آشنا شوید. 

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A03 Core

گوشی موبایل گلکسی A03 Core در ابتدای سری میان رده A قرار می‌گیرد و جزو گوشی های اقتصادی سامسونگ به حساب می‌آید. همانطور که از دستگاهی اقتصادی انتظار می‌رود، برای ساخت گوشی A03 Core از پلاستیک استفاده شده که دوام بالایی دارد. گوشی اقتصادی سامسونگ A03 Core از صفحه نمایشی 6.5 اینچی بهره می‌برد و وضوحی HD دارد و برای انجام کارهای روزمره مناسب است.

تراشه به‌کار رفته در Galaxy A03 Core سامسونگ Unisoc SC9863A نام دارد. این تراشه پردازنده مرکزی هشت هسته‌ای دارد و توسط پردازنده گرافیکی IMG8322 همراهی می‌شود.

 سامسونگ گلکسی A03 Core یک دوربین 8 مگاپیکسلی دارد که می‌تواند تصاویر قابل قبولی را ثبت کند. همچنین برای عکاسی سلفی به دوربینی 5 مگاپیکسلی اتکا می‌کند. گوشی های اقتصادی به باتری‌هایی با ظرفیت بزرگ مجهز می‌شوند و A03 Core نیز از این مسئله مستثنی نیست؛ محصول اقتصادی سامسونگ به باتری بزرگ 5000 میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده و می‌تواند تا دو روز دوام بیاورد که یکی از نکات مثبت این دستگاه محسوب می‌شود. شما می‌توانید برای خرید گوشی سامسونگ گلکسی A03 Core با حافظه 32/2 گیگابایتی به فروشگاه اینترنتی کالاتیک مراجعه کنید.

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A04

گوشی سامسونگ A04 یکی از جدیدترین گوشی های قیمت مناسب سامسونگ محسوب می‌شود که از امکانات بسیار خوبی برخوردار است. گلکسی A04 از صفحه نمایشی 6.5 اینچی به همراه و وضوح HD بهره می‌برد. همچنین پنل استفاده شده در این صفحه نمایش از نوع PLS LCD است که می‌تواند رنگ ‌سفید را به‌خوبی تولید کند. سامسونگ برای این دستگاه از تراشه‌ای میانرده استفاده کرده که برای انجام کارهای روزمره مناسب است. گلکسی A04 در حافظه‌های متنوعی به فروش می‌رسد و شما می‌توانید برای خرید و مشاهده قیمت گوشی موبایل گلکسی A04 با حافظه 32/3 گیگابایتی به فروشگاه کالاتیک مراجعه کنید. سامسونگ Galaxy A04 به دو دوربین مجهز شده است که شامل دوربین 50 مگاپیکسلی عریض و دوربین 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق می‌شود. دوربین اصلی این گوشی در محیط‌های روشن عکس‌های بسیار با کیفیتی ثبت می‌کند و می‌توانید این تصاویر را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

اگر دنبال گوشی با باتری با دوام هستید سامسونگ Galaxy A04 با باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی می‌تواند شما را تا دو روز در استفاده‌های روزمره همراهی کند. در مجموع اگر دنبال گوشی با قیمت مناسب هستید خرید A04 سامسونگ را پیشنهاد می‌کنیم.

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A04s

سری s در آخر عنوان محصولات سامسونگ به معنی ارتقا و بهبود نسبت به نسخه معمولی آن است. گلکسی A04s نیز نسبت به A04 پیشرفت‌هایی به همراه دارد. A04 سامسونگ از بدنه‌ای پلاستیکی بهره می‌برد و باعث می‌شود دستگاه در طولانی مدت دوام بالایی داشته باشد. سامسونگ برای A04s صفحه نمایشی از نوع PLS LCD با ابعاد 6.5 اینچ در نظر گرفته است. این صفحه نمایش وضوحی HD دارد و از نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند. در واقع نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی می‌تواند محتوا را بسیار روان و پویاتر نمایش ‌دهد. سامسونگ گلکسی A04s از تراشه اگزینوس 850 استفاده می‌کند که این تراشه لیتوگرافی ۸ نانومتری دارد. اگزینوس ۸۵۰ نه تنها برای استفاده‌های روزمره عملکرد خوبی از خود نشان می‌دهد بلکه می‌تواند بازی‌های سنگین را با تنظیمات گرافیکی متوسط اجرا کند و این موضوع برای گوشی اقتصادی نکته‌ای مثبت محسوب می‌شود. گلکسی A04s به سه دوربین مجهز شده است که شامل دوربین 50 مگاپیکسلی با لنز عریض و حسگر ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق می‌شود. همچنین دوربین سلفی نیز وضوحی 5 مگاپیکسلی دارد و از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است.

باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی A04s می‌تواند با استفاده‌های روزمره و سبک تا یک روز کامل دوام بیاورد. خوشبختانه آداپتور شارژر 15 واتی برای این گوشی تعبیه شده است تا دستگاه در مدت زمان کوتاه‌تری شارژ کند.

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی M13

در ابتدا سری M گوشی های سامسونگ به بازار هند تعلق داشتند ولی با توجه به استقبال فراوانی که از این دستگاه‌ها به عمل آمد، شرکت کره‌ای این محصولات را وارد بازارهای جهانی کرد. سامسونگ M13 مانند تمامی گوشی های میان رده سامسونگ بدنه‌ای پلاستیکی دارد و مقاومت خوبی در برابر ضربه از خود نشان می‌دهد. Galaxy M13 از صفحه نمایشی PLS LCD با ابعاد 6.6 اینچی و وضوح Full HD بهره می‌برد. با توجه به مشخصات گفته شده، صفحه نمایش M13 برای تماشای فیلم و سریال مناسب است. سامسونگ Galaxy M13 در دو نسخه هند و جهانی به تولید می‌رسد و هر دو نسخه آن از تراشه اختصاصی سامسونگ به نام Exynos 850 بهره می‌برند. این تراشه همچنان در اجرای برنامه‌ها و بازی‌ها مشکلی ندارد و می‌تواند تمامی کارهای محول شده را در کمترین زمان اجرا کند. همچنین این گوشی به اندروید ۱۲ و One UI Core 4.1 مجهز شده است که می‌توانید بعد از فعالسازی دستگاه به‌روزرسانی اندروید ۱۳ را دریافت کنید. گوشی اقتصادی سامسونگ M13 سه دوربین دارد که شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی عریض با دریچه دیافراگم f/1.8، دوربین ۵ مگاپیکسلی اولتراواید با دریچه دیافراگم f/2.2 و حسگر ۲ مگاپیکسلی سنجش عمق می‌شود. دوربین سلفی نیز ۸ مگاپیکسلی با لنز عریض است. تصاویر گرفته شده با دوربین اصلی M13 کیفیت مطلوبی دارند و دوربین سلفی نیز عملکرد بسیار خوبی از خود نشان می‌دهد. گوشی قیمت مناسب سامسونگ Galaxy M13 از باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 6000 میلی‌آمپر ساعتی نیرو می‌گیرد. همچنین این دستگاه از شارژ سریع 15 واتی پشتیبانی می‌کند و می‌تواند دستگاه در مدت زمان کوتاه‌تری شارژ کند. برای خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی M13 با حافظه 64/4 گیگابایت می‌توانید به فروشگاه اینترنتی کالاتیک مراجعه و کالای خود را با بهترین قیمت خریداری کنید.

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A13 4G

 

گوشی موبایل A12 یکی از محصولات پر فروش سامسونگ در بازار ایران محسوب می‌شود که نسخه جدید این گوشی با عنوان A13 روانه بازار شده است. گلکسی A13 در دو نسخه 4G و 5G به تولید می‌رسد و می‌توان آن را یکی از بهترین گوشی های اقتصادی سامسونگ دانست.

گوشی A13 به صفحه نمایشی 6.6 اینچی Full HD مجهز شده است و می‌تواند ۱۶ میلیون رنگ را نمایش دهد. همچنین این صفحه نمایش توسط گوریلا گلس ۵ محافظت می‌شود تا صفحه گوشی در برابر خط و خش در امان بماند. طراحی این گوشی بسیار به گلکسی A32 4G شباهت دارد و همچنان جزو محصولات زیبای سامسونگ به حساب می‌آید.

غول کره‌ای از تراشه میان رده مدیاتک به نام Helio G80 برای گوشی اقتصادی A13 استفاده کرده است. این تراشه از لیتوگرافی 12 نانومتری بهره می‌برد و قدرت پردازشی مناسبی را در اختیار کاربر می‌گذارد. گلکسی A13 به همراه اندروید ۱۲ و رابط کاربری One UI 4.1 عرضه می‌شود و از نکات مثبت این گوشی می‌توانیم به پشتیبانی ۴ ساله نرم افزاری آن اشاره کنیم. گوشی اقتصادی سامسونگ A13 به چهار دوربین مجهز شده است که شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با لنز واید، دوربین ۵ مگاپیکسلی اولتراواید، ۲ مگاپیکسلی ماکرو و ۲ مگاپیکسلی سنجش عمق می‌شود. گلکسی A13 نیز مانند A12 توانایی بسیار خوبی در تولید عکس‌های با کیفیت دارد و می‌توانید لحظات خود را به بهترین شکل به ثبت برسانید. دوربین سلفی نیز وضوحی ۸ مگاپیکسلی دارد و می‌تواند ویدیوهایی با حداکثر کیفیت Full HD ضبط کند. سامسونگ Galaxy A13 باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد و می‌تواند تا یک روز کامل دوام بیاورد. همچنین این دستگاه برای شارژ شدن از شارژ سریع 15 واتی پشتیبانی می‌کند. اگر دنبال بهترین گوشی اقتصادی سامسونگ هستید، خرید سامسونگ A13 پیشنهاد ما به شما خواهد بود.

سخن آخر

در مقاله بهترین گوشی های اقتصادی سامسونگ به معرفی بهترین گوشی هایی که می‌توان با بودجه کم خریداری کرد،‌ پرداختیم. شما می‌توانید برای مشاهده قیمت گوشی سامسونگ به فروشگاه کالاتیک مراجعه کنید.


11839983
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بازار

بازار
«پارسی نیوز» معرفی برترین فیلم های ژانر جنگی که توصیه میکنیم حتما ببینید. ژانر جنگی یکی از ژانرهای محبوب تاریخ سینما می باشد و شاهکار های بسیاری در این ژانر داریم اما قصد دارم برترین آن ها را معرفی کنم. خشم Fury اکشن , جنگی | آمریکا،بریتانیا | 2 ساعت و 1...
بازار
«پارسی نیوز» تولید اقلام ضروری مورد نیاز مردم امروزه به یک شغل پرسود تبدیل شده است که حتی در محیط منزل هم قابل انجام خواهد بود. شما می‌توانید برای راه‌اندازی کسب و کار خانگی خود، یک دستگاه تولید کاربردی خریداری نمایید. انواع دستگاه‌های جوراب بافی، دستگاه‌ها...

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است