بازار 13:58 - 15 آبان 1401

آیا فیشیال پوست در کلینیک زیبایی الیزه باعث لایه برداری می شود؟

هیچ چیز نمی تواند به اندازه احساسی که وقتی پوست نرم و لطیف خود را لمس می کنید، خوشایند باشد. احتمالاً اکثر شما یک برنامه روزانه مراقبت از پوست در خانه دارید. پاکسازی پوست یکی از تکنیک های مراقبت از پوست صورت در یک مرحله است و نتایج فوق العاده ای می دهد.

پاکسازی یک تکنیک چند مرحله ای برای مراقبت 360 درجه از پوست شما است که به صورت حرفه ای توسط متخصصین پوست انجام می شود. در ادامه به فواید پاکسازی پوست در کلینیک زیبایی الیزه اشاره می کنیم.





 

  1. با پاکسازی پوست استرس را از بین ببرید.

    بر اساس مطالعه ای که در مجله تحقیقات بیومدیکال منتشر شده است، ماساژ صورت سیستم عصبی سمپاتیک شما را فعال می کند. سطح اضطراب شما را کاهش می دهد و خلق و خوی شما را بهبود می بخشد.

صورت صدها نقطه فشار دارد که به سیستم های مختلف بدن متصل است. این نقطه را ماساژ دهید تا بدن شما پاسخ دهد. بنابراین، یک ماساژ خوب صورت نه تنها پوست را روشن می کند، بلکه بر عملکرد سایر اندام ها نیز تأثیر می گذارد.

این روش نیز نوعی ورزش برای صورت شماست. از آنجایی که تشخیص تمام نقاط فشار غیرممکن است، باید به متخصص ماساژ صورت مراجعه کنید.

 

  1. پوست صورت را کاملا تمیز می کند

    پاکسازی پوست زیر نظر پزشک حرفه ای بدون شک نتایج بهتری نسبت به انجام آن درخانه خواهد داشت. اگر دقت کرده باشید میبینید با وجود اینکه تمام داروهای موضعی و خوراکی را در خانه دارید، باز هم باید هر سال به پزشک خود مراجعه کنید. متخصص صورت نوع پوست شما را می شناسد و دقیقا می داند که برای حفظ شکل و ساختار آن چه باید بکند. معمولاً برای بازکردن منافذ و پاکسازی کامل پوست از دستگاه بخور به طور همزمان استفاده می شود.

 

  1. پاکسازی از روند پیری پوست جلوگیری می کند

    با گذشت زمان جوان تر نمی شوید و از آنجایی که فقط یک چهره و صورت دارید، باید به درستی از آن مراقبت کنید. مراقبت و ماساژ منظم صورت باعث تقویت بازسازی سلولی و تحریک تشکیل پروتئین کلاژن در پوست می شود و پوست شما را جوان تر می کند.

 

  1. ماساژ باعث بهبود و گردش خون در صورت می شود

یک مطالعه نشان داده است که ماساژ باعث بهبود گردش خون در بدن می شود. این موضوع در مورد صورت شما هم صدق می کند. گردش خون بهتر در صورت به این معنی است که سلول های شما اکسیژن و مواد مغذی بیشتری را از طریق خون دریافت می کنند. این به سلول‌های شما کمک می‌کند تا سالم‌تر و کارآمدتر باشند و چهره ی درخشان تری داشته باشید.

 

  1. فیشیال و پاکسازی باعث لایه برداری می شود

لایه برداری فرآیندی است که به آرامی سلول های مرده پوست را از سطح پوست شما جدا می کند. سلول های پوست به مرور زمان می میرند و روی سطح پوست انباشته می شوند. این مشکل در زبری و خشکی پوست صورت موثر است.

در حالی که می توانید در خانه با یک پاک کننده پوست لایه برداری کنید ولی اگر می خواهید سلول های مرده پوست را به درستی از بین ببرید، لایه برداری بهترین گزینه است. این روش شامل استفاده از لایه بردار شیمیایی است که سطح پوست را کاملا تمیز می کند و لایه سالم زیر آن را نمایان می کند.

در کلینیک زیبایی الیزه می توانید مطمئن باشید که تمامی روش های درمانی مطابق با علم روز دنیا و محصولات مورد استفاده از برترین برندهای دنیا می باشد و همچنین این خدمات با بهترین و مدرن ترین تجهیزات روز دنیا در محیطی کاملاً استریل و در محیطی کاملاً راحت در اختیار شما قرار خواهد گرفت. کلینیک زیبایی الیزه شما را به مکانی حرفه ای و دوستانه برای ارائه انواع خدمات زیبایی تبدیل کرده است.





 


11729994
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بازار

بازار
«پارسی نیوز» اکستروفی مثانه یک بیماری نادر است که به صورت تولید شکاف ‌های بزرگ در دیوار جلویی مثانه در ناحیه پایین شکم و ناحیه زیر شکم اتفاق می ‌افتد، این بیماری معمولاً از بدو تولد مشخص می ‌شود، در این حالت قسمتی از مثانه بیرون از بدن قرار دارد و ممکن است همر...
بازار
«پارسی نیوز» بهترین زمان مصرف قرص کلاژن: برای دریافت نتیجه بهتر چه زمانی است؟ انسان‌ها همواره در طول تاریخ به دنبال راهی برای بازگردانی جوانی و فرار از پیری و علائم آن بوده‌اند؛ به همین دلیل انواع روش‌ها را برای رسیدن به این هدف امتحان کرده‌ا‌ند. یکی از بهتری...

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است