بازار 11:00 - 05 بهمن 1401

چرا تهیه اکانت پرمیوم اسپاتیفای مناسب است؟

برای جواب به این سوالات شما باید نسبت به تفاوت‌ نسخه رایگان و اکانت اسپاتیفای پرمیوم آگاهی پیدا کنید تا متوجه شوید:" چرا تهیه اکانت پرمیوم".

پس از شما می‌خواهیم در ادامه مطلب همراه ما باشید تا به تفاوت‌ نسخه‌های رایگان و پرمیوم اسپاتیفای پی ببرید.

چرا تهیه اکانت پرمیوم اسپاتیفای

از مهم‌ترین تفاوت بین نسخه‌های پرمیوم و رایگان برنامه اسپاتیفای میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

·       گوش دادن آفلاین

چه از حساب رایگان استفاده کنید و چه از نسخه تجاری آن، لیست آهنگ‌ها در دسترس شما یکسان باقی می‌ماند؛ یعنی بدون در نظر گرفتن حساب کاربری خود به صورت رایگان یا پولی در زمان آنلاین بودن می‌توانید به بیش از 50 میلیون آهنگ، پادکست‌ و کتاب‌ گوش داده و از آن لذت ببرید.

اما وقتی صحبت از استفاده آفلاین به میان می‌آید، اگر دارای حساب کاربری رایگان باشید، نمی‌توانید موسیقی‌ها را برای گوش دادن آفلاین دانلود کنید و این قابلیت فقط متعلق به کاربران Spotify Premium است؛ با این حال در نسخه رایگان، می‌توانید پادکست‌ها را برای استفاده آفلاین بارگیری کنید.

·       وجود تبلیغات در مقابل بدون آگهی

قطعا اگر دارای حساب کاربری رایگان باشید، مجبور به مشاهده دیدن تبلیغات زیادی هستید که قادر به رد کردن آنها نبوده و این می‌تواند یک تجربه ناخوشایند از این برنامه را برای شما رقم بزند، درصورتی که حساب‌های پرمیوم اسپاتیفای از این قاعده مستثنی هستند.

·       کنترل‌های پخش

یکی دیگر از نکات مربوط به چرا تهیه اکانت پرمیوم، داشتن ویژگی سرگرم کننده حلقه بی‌پایان موسیقی است که می‌توانید از آن لذت ببرید؛ اما در صورتی که بخواهید به عقب برگشته و آهنگ را مجدد تکرار کنید چه؟ 

یا اینکه مایل باشید از گوش دادن به برخی از آهنگ‌ها خودداری کنید. 

در اینجاست که کاربران رایگان و پولی تجربیات متفاوتی را مشاهده می‌کنند، زیرا با داشتن حساب رایگان، شما اجازه ندارید که کنترل پخش آهنگ خود را در دست داشته باشید و یا برای رد کردن چند آهنگ مورد علاقه فقط اجازه انجام اینکار هر 6 ساعت یکبار را دارید، درحالی که این کنترل‌ها برای نسخه Spotify Premium به صورت آزادانه است.

·       زمان انتظار برای نسخه های جدید

اگر  از نسخهSpotify Premium  استفاده کنید، می‌توانید هر آهنگ تازه منتشر شده را به محض انتشار گوش دهید، اما اگر یک حساب کاربری رایگان دارید، پس از گذشت دو هفته، قادر به گوش دادن نسخه‌های جدید خواهید شد.

·       متفاوت بودن کیفیت صدا

یکی دیگر از موارد برای پاسخ به سوال چرا تهیه اکانت پرمیوم، میزان کیفیت پخش آهنگ‌ها در این دو نسخه است؛ در واقع صرف نظر از نحوه گوش دادن به موسیقی با هدفون یا بلندگو، کیفیت موسیقی بین این دو حساب متفاوت است.

اگرچه با هر دو حساب به تنظیمات کیفیت صوتی یکسانی دسترسی دارید، اما اگر یک حساب کاربری رایگان داشته و سعی در استفاده از کیفیت بسیار بالا را داشته باشید، Spotify به طور خودکار آن را به High تغییر می‌دهد.

به عبارت دیگر میزان کیفیت پخش موسیقی در Spotify رایگان، 160 کیلوبیت در ثانیه که این موضوع در برنامه دسکتاپ بیشتر کاهش پیدا می‌کند، اما در نسخه پولی این برنامه شما قادر به گوش دادن آهنگ با کیفیت 320 کیلوبیت بر ثانیه برای دسکتاپ و موبایل خود هستید.

·       تفاوت در قیمت

اما یکی از مهم‌ترین موارد، تفاوت در قیمت آنها خواهد بود که یکی رایگان است و دیگری برای استفاده، نیازمند پرداخت پول می‌باشد.

در نهایت اگر بودجه لازم برای ارتقا ندارید و می‌توانید مشکلاتی از قبیل عدم کنترل بر آنچه که گوش می‌دهید و وقفه‌های تبلیغاتی را تحمل کنید، دلیلی برای پرداخت هزینه وجود ندارد، اما در صورت داشتن توانایی مالی منطقی است که خود را از مشکلات نجات داده و از نسخه Spotify Premium استفاده کنید.

در واقع این برنامه برای استفاده در نسخه‌های تجاری خود چندین طرح قرار داده تا افراد متناسب با نیاز خود از آنها بهره ببرند و دیگر جای هیچ نگرانی برای استفاده از نسخه تجاری نباشد.

·       در نهایت

ما به چرا تهیه اکانت پرمیوم پاسخ دادیم و مهم‌ترین دلایل استفاده از نسخه‌های پولی این برنامه را خدمت شما بیان کردیم؛ پس برای استفاده از نسخه‌های تجاری و کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت آنها، می‌توانید با کارشناسان ما در این رابطه صحبت کنید.

 


11795079
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بازار

بازار
«پارسی نیوز» جملات ماندگار از رحمان شاهسواری کینگ نویسنده

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است