گوناگون 10:12 - 16 بهمن 1401

لزوم هم ‌افزایی با خیّرین جهت بهبود محیط‌های دانشجویی و فرهنگی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت بهداشت، در راستای هماهنگی و تسهیل مشارکت‌ های مردمی و خیّرین به منظور ارتقای نظام سلامت، نشست هم ‌افزایی معاونت‌ های دانشجویی و فرهنگی دانشگاه‌ های علوم پزشکی قطب ۱۰ کشور با نمایندگان مجمع خیّرین سلامت کشور همزمان با آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی، با مدیریت اداره کل سازمان‌ های مردم ‌نهاد و خیّرین سلامت در ستاد وزارت بهداشت برگزار شد.

محمدجواد حیدری‌ پور، مدیرکل سازمان‌ های مردم‌ نهاد و خیّرین سلامت در نشست هم ‌افزایی معاونت‌ های دانشجویی و فرهنگی دانشگاه‌ های علوم پزشکی قطب ۱۰ کشور، ضمن تشریح برخی از اقدامات و برنامه‌ های حوزه اجتماعی و خیرین وزارت بهداشت، در راستای جلب و جذب مشارکت ‌های مردمی، خیّرین و مسئولیت ‌پذیری بنگاه ‌های اقتصادی، بر هم ‌افزایی در راستای بهبود محیط‌ های دانشجویی و ایجاد شور و نشاط اجتماعی آنها، تاکید کرد.

در این جلسه که با هم‌ اندیشی معاونت ‌های دانشجویی و فرهنگی و نمایندگان امور مشارکت‌ های اجتماعی و خیّرین دانشگاه‌ های علوم پزشکی تهران، ایران، شهید بهشتی و علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی برگزار شد، موضوعات مورد نظر از جمله بسترسازی حضور فعالانه خیّرین و نیک ‌اندیشان در پویش ملی سخاوت که به دعوت از خیّرین در زمینه ساخت خوابگاه‌ های دانشجویی می ‌پردازد، بررسی شد.

همچنین درباره دیگر برنامه‌ ها، از جمله حضور فعالان امور جهادی و خیریه دانشجویی در ساختار شورای مشارکت‌ های امور جوانان مجمع خیّرین سلامت استان تهران، بحث و تبادل نظر شد.

در این نشست، مهندس رضا محمودی، مشاور وزیر بهداشت در امور اجتماعی و دبیر کارگروه خیّرین و مشارکت‌های مردمی، دکتر حمیدرضا اشراقی، مدیرکل دانشجویی وزارت بهداشت، سیدمحمد طباطبایی، معاون مشارکت‌ های اجتماعی مجمع خیّرین سلامت کشور و اعضای هیات مدیره مجمع خیّرین سلامت استان تهران، حضور داشتند.


11805287
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است