بازار 12:37 - 06 بهمن 1401
مهره مار به دلیل انرژی های مثبت و شگفت انگیز، در بین قومیت های مختلف و افراد معتقد، محبوبیت پیدا کرده است.

مهره مار و تاثیرات شگفت انگیز آن

مهره مار

یکی از مباحث مهم در علوم ماورایی و طبیعی، مبحث انرژی های درونی و انتقال آنها می باشد. انرژی هایی وجود دارند که با چشم دیده نمی شوند اما اثرات آنها را می توان  در زندگی مشاهده کرد. این انرژی ها در اشیاء مختلف دیده شده اند. همه ی این موارد به اعتقادات افراد بستگی دارد و برخی آن را خرافات دانسته و باور نمی کنند، اما امروزه مسائل ماورایی و قدرت و انرژی آنها در بسیاری از موارد کشف و ثابت شده و تاثیرات آن بر کسی پوشیده نیست. سنگ های قیمتی زیادی وجود دارند که هر کدام انرژی خاص خود را دارند، اما در میان آنها مهره مار از نظر داشتن انرژی در جایگاه خاصی قرار دارد.

مهره مار به داشتن قدرت ماورایی مشهور است و بسیاری از قومیت ها ارزش خاصی برای آن قائل هستند. زمانی که مارها اقدام به جفت گیری می کنند، پس از اتمام جفت گیری ماده ای در سر آنها ترشح شده که به سرعت سفت و استخوانی می شود. این ماده ی استخوانی مهره مار نام دارد که پس از جفت گیری از سر مارهای نر و ماده رها می شود. مغناطیس و قدرت جذب خاصی بین این دو مهره وجود دارد.

شاید شنیده اید که افراد موفق و افرادی که خوش شانس هستند و قدرت جذب هر چیز مثبتی را دارند از قدیم گفته اند فلانی انگار مهره مار دارد. برای زندگی و موفقیت علاوه بر امور مادی باید از امور مارایی نیز کمک گرفت. کسانی که به امور ماورایی و فرا طبیعی اعتقاد دارند تاثیرات مهره و قدرت آن را شگفت انگیز می دانند.

 

مهره مار

خواص شگفت انگیز مهره و انرژی آن

بسیاری از افراد اعتقاد دارند که مهره مار یک انرژی نهفته و مثبت دارد. انرژی های مثبت به افراد انتقال پیدا کرده و نتایج مثبت و خوشایندی را برای فرد به ارمغان می آورند. افرادی که مهره را استفاده کرده اند و به انرژی آن اعتقاد دارند، بی نظیر و شگفت انگیز بودن خواص مهره مار را در امور مختلف گزارش داده اند. برخی از این خواص در ادامه ذکر شده اند.

اعتماد به نفس افراد را افزایش داده و به جذابیت انسان ها در امور زندگی کمک می کند. برای انجام امور و کارهای پیچیده به افراد کمک می کند.

آرامش درونی و سلامتی را برای افراد به ارمغان می آورد و باعث می شود که با آرامش و اطمینان کامل قدم در راه موفقیت بگذارند.

مهره مار در جذب پول و ثروت به افراد کمک می کند.

جایگاه اجتماعی و محبوبیت برای افراد به همراه دارد. انرژی های مثبت شما باعث جذابیت شما شده و افراد را به سمت شما جذب می کند.

در کارگشایی و افزایش رزق و روزی به افراد کمک می کند.

اتفاق افتادن خواص مهره مار، به اعتقاد افراد و باور داشتن به انرژی های مثبت ماورایی بستگی دارد. کسانی که به رمز و رموز و انرژی های مهره اعتقاد ندارند، ممکن است این مهره تاثیری در زندگی شان نداشته باشد و نتوانند به نتیجه ی دلخواه برسند.

جفت گیری مارها و رها شدن مهره مار

تاثیرات مهره مار

تاثیرات مهره مار در همه ی مارها به یک اندازه نیست. نژاد های مختلفی از مارها وجود دارند که تاثیرات متفاوتی دارند مثل نژاد مار آبزی، که از مارهای پرورشی هستند. امروزه این مارها را جمع آوری کرده و در آب و هوای مناسب و تحت تغذیه ی مناسب، نگهداری می کنند تا بیشتر جفت گیری کنند. پس از جفت گیری، مهره ی آنها رها شده و جمع آوری آنها به راحتی امکان پذیر می باشد. افراد سودجو این مهره ها را به جای مهره های هندی اصل به فروش می رسانند. بسیاری معتقدند که این مهره ها تاثیر و انرژی زیادی ندارد.

تاثیرات مهره مار بیشتر در مهره های اصل و نژادهای برتر دیده می شوند. بهترین و قوی ترین مهره ی مار متعلق به مامبای آفریقایی خالدار، مار زنگی خاکی و دابویا می باشد، که مهره های اصل هندی هستند.

مهره مار دعا و ذکر خاصی دارد که توسط مرتاضان هندی در شرایط خاصی و بلافاصله پس از جفت گیری خوانده می شود. برای تاثیرات مثبت حتما باید روی مهره ی مار دعای مخصوص خوانده شود.

تشخیص مهره اصل

به دست آوردن مهره مار اصل، کار آسانی نیست. مارگیران حرفه ای با وقت گذاشتن زیاد و تلاش فراوان مهره ها را جمع آوری می کنند. به دلیل سختی به دست آوردن آن، مهره اصل با قیمت بالایی به فروش می رسد. جمع آوری مهره اصل کار هر کسی نیست و هر مهره ای را نباید مهره اصل دانست. مهره های زیادی وجود دارند که به عنوان مهره ی اصل فروخته می شوند. پس قبل از خرید مهره مار حتما اطلاعات لازم را راجع به آن کسب کرده و به فروشندگان معتبر مراجعه کنید. در اینجا برخی تفاوت ها ذکر شده اند، با این وجود تشخیص اصل بودن کار راحتی نیست، پس در خرید آن دقت کنید.

مهمترین نکته در اصل بودن مهره، جفت بودن مهره ها می باشد یعنی از یک جفت نر و ماده باشند.

مهره اصل رنگ روشنتری دارد، مهره های روشن جدیدتر هستند، مهره های تیره کمی قدیمی تر هستند.

 

 

تاثیرات مهره مار

 

مهره مار اصل هندی دارای اندازه ی بزرگتری نسبت به مهره های دیگر می باشد.

مهره اصل باید پس از جفت گیری، از خود مار رها شده باشد، برخی افراد خودشان با آزار و اذیت مهره را از سر مار جدا می کنند. این مهره انرژی خاصی ندارد.

مهره اصل به شکل نیم دایره می باشد و یک طرف آن صاف و طرف دیگر آن گرد است.

مهره مار اصل باید گرد و کرمی باشد، نه بیضی و تیره.

برخی اعتقاد دارند که اصل بودن مهره را باید با سرکه امتحان کرد، اما این کار اشتباه است. سرکه اثر مغناطیس مهره را از بین می برد. این مهره هیچ گونه تستی ندارد، پس تست کردن آن را نباید باور کرد.

در پایان بازهم به این نکته توجه کنید که تاثیرات مهره مار به اعتقادات و باور افراد بستگی دارد. بسیاری افراد به انرژی های ماورایی و طبیعی اعتقاد داشته و با باور آنها، انرژی های مثبت را جذب می کنند. بسیاری به مهره مار و محبوبیت آن ایمان داشته و باور دارند که برایشان خوشایند است. پس همه چیز به باور افراد بستگی دارد.

http://shamghah.com/


11796129
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بازار

بازار
«پارسی نیوز» اکستروفی مثانه یک بیماری نادر است که به صورت تولید شکاف ‌های بزرگ در دیوار جلویی مثانه در ناحیه پایین شکم و ناحیه زیر شکم اتفاق می ‌افتد، این بیماری معمولاً از بدو تولد مشخص می ‌شود، در این حالت قسمتی از مثانه بیرون از بدن قرار دارد و ممکن است همر...
بازار
«پارسی نیوز» بهترین زمان مصرف قرص کلاژن: برای دریافت نتیجه بهتر چه زمانی است؟ انسان‌ها همواره در طول تاریخ به دنبال راهی برای بازگردانی جوانی و فرار از پیری و علائم آن بوده‌اند؛ به همین دلیل انواع روش‌ها را برای رسیدن به این هدف امتحان کرده‌ا‌ند. یکی از بهتری...

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است