استانی 23:49 - 08 مهر 1401

توسعه متوازن گردشگری در استان بوشهر در اولویت‌ است

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل سجادی‌منش جمعه شب در نشست با نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حوزه کاری ما ارتباط مستقیم با مردم دارد اظهار داشت: به دنبال رفع مشکلات پیش‌روی سرمایه‌گذاران بخش خصوصی بوده و هستیم.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر با اشاره به اینکه توسعه متوازن ظرفیت‌های گردشگری در استان از اولویت‌های این اداره کل است افزود: برای تقویت این حوزه با بهره‌گیری از ظرفیت سرمایه‌گذاران بخش خصوصی کارهای بسیار خوبی در حال انجام است.

وی گفت: استان بوشهر دارای تولیدات صنایع‌دستی فاخری است و از فعالان این عرصه حمایت می‌شود.

وی یادآور شد: این اداره کل با ایجاد بازارچه‌های موقت، نمایشگاه‌ها و دیگر رویدادهای جانبی فرصت را برای عرضه محصولات تولیدی هنرمندان فراهم می‌کنیم.

ضرورت راه اندازی بازار دائمی عرضه محصولات صنایع‌دستی

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان عنوان کرد: مرکز استان و دیگر شهرستان‌ها نیازمند بازار دائمی عرضه محصولات صنایع‌دستی هستند و یکی از دغدغه‌های صنعتگران این مهم است.

سجادی‌منش با بیان اینکه در حوزه میراث‌فرهنگی با استحکام‌بخشی، سامان‌دهی، پاک‌سازی و مرمت آثار ارزشمند استان کارهای خوبی انجام شده است اضافه کرد: در بافت بوشهر نیز در هفته دولت شاهد پایان عملیات اجرایی مرمت مسجد تاریخی جمعه، مجلسی تاریخی آل عصفور و بخشی از گذر رفیعی رشیدی بودیم که این عملیات در محدوده بافت بوشهر ادامه‌دار خواهد بود.


11699713
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است