اجتماعی 16:09 - 14 آذر 1400

اقدام شهرداری برای جانمایی ۵ هزار نفر از معتادان متجاهر

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد امین توکلی زاده معاون امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران امروز در نشست بررسی آسیب های اجتماعی تهران با محوریت جمع آوری معتادان متجاهر که با حضور دیگر دستگاه های دارای مسئولیت در این بخش برگزار شد، در تشریح گزارش اقدام های انجام شده از جلسه پیش این ستاد تا به امروز گفت: اقدام های خوبی در حوزه معتادان متجاهر انجام شده است و قرار بر این شد جانمایی ۵ هزار نفری سهم شهرداری تهران در جمع آوری معتادان متجاهر را پیش ببریم که در این زمینه از مرکز اخوان نیز بازدید هایی داشتیم.

معاون امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران افزود: در ادامه اقدام های انجام شده جلسه مفصلی با قرارگاه ثارالله برگزار کردیم و در ادامه نیز تعدادی مرکز جدید نیز در شهرداری تهران جانمایی شد تا از ظرفیت شهرداری تهران در زمینه جمع آوری معتادان متجاهر استفاده شود.

توکلی زاده ادامه داد: درخواست من پیرامون خانه های پلاک قرمز که فهرست آن‌ها احصاء شده، است و می خواهیم زودتر در اختیار شهرداری قرار داده شود. کاربری جدیدی که در منطقه ۱۲ برای خانه های پلاک قرمز تعریف شده است در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: با برودت دما و بارش باران در چند روز گذشته هدایت افراد بی خانمان به مراکز گرم تشدید شده است.

معاون امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران تصریح کرد: یکی از موضوعاتی که باید در بحث جمع آوری معتادان متجاهر به آن اشاره شود، موضوع پذیرش نشدن معتادان متجاهر دارای زخم باز در مراکز درمانی و بیمارستان ها است که ما در مدیریت شهری توانستیم تنها در یک بیمارستان کار پذیرش معتادان متجاهر را انجام دهیم.


11351597
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» دبیر شورای ترافیک استان تهران گفت: از ابتدای شروع فعالیت ستاد خدمات سفر تا ۷ فروردین ماه ۳ میلیون و ۲۷۷ هزار و ۴۰۴ حجم تخلفات ناشی از سرعت غیرمجاز در استان ثبت شده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» جمعیت هلال احمر با صدور اطلاعیه‌ای از سوی ستاد نوروزی، جزئیات خدمات‌رسانی در این روز‌ها و عملیات‌های امدادی این نهاد را تشریح و استان‌هایی را که بیشترین و شدیدترین تصادفات نوروزی را داشتند، معرفی کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سرهنگ سیدرضا جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان ری از اجرای طرح امنیت محله محور پلیس و پاک سازی نقاط جرم خیز، خبر داد و گفت: ۹۰ معتاد متجاهر جمع آوری شدند. 
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا گفت: قاچاق کالا ضربات جبران ناپذیری بر اقتصاد کشور وارد می‌کند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با تاکید بر اینکه قاچاق کالا ضربات جبران ناپذیری بر اقتصاد کشور وارد می‌کند، افزود: امنیت و احساس امنیت قاچاقچیان کالا را سلب می‌کنیم.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری یکی از اتباع کشور‌های همسایه به همراه دو مالخر خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق انباری منازل مسکونی در شمال شرق تهران خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس پلیس فتای تهران از هموطنان خواست در ایام نوروز هنگام خرید از فروشندگان سیار نکات ایمنی را در استفاده از کارت‌های بانکی رعایت کنند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون امداد و نجات هلال احمر استان تهران از نجات خانم ۳۵ ساله که در ارتفاعات دربند دچار ضعف و بیحالی و افت فشارخون شده بود، خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور گفت: از ابتدای طرح نوروزی ۴۶۹ میلیون تردد در جاده‌های کشور ثبت شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است