بازار 10:36 - 10 مهر 1400

معرفی برندهای معروف گردنبند و دستبند طلا

برندهای معروف گردنبند و دستبند طلا در سطح جهانی شامل شرکت های شوپارد، میکی موتو، بولگاری، پیاژه، گرف، تیفانی، بوچلاتی، ون کلیف آرپلز،کارتیه و هری وینستون می باشند.

 برندهای معروف گردنبند و دستبند طلا بسیار گران قیمت بوده و طرفداران خاص خودشان را دارند. اگر بخواهیم در مورد معروف ترین برندهای طلا و جواهرات در جهان صحبت کنیم، باید به برند هری وینستون اشاره کنیم.

برند هری وینستون که از برندهای معروف گردنبند و دستبند طلا در سطح جهان می باشد، در زمینه طلا و جواهرات بسیار معروف بوده و در این زمینه نیز بسیار موفق عمل کرده است. این برند شهرت جهانی داشته و بسیاری از افراد و هنرمندان مشهور نیز از این برند بسیار شیک و لوکس استفاده می نمایند.

بسیاری از بانوان به علت علاقه به طلا و جواهرات، از این اشیا زینتی و لوکس استفاده می کنند و به همین دلیل، شرکت های بزرگ و برندهای معروف گردنبند و دستبند طلا به تولید ظریف ترین و زیباترین طلا و جواهرات به شکل های مختلف می پردازند.

امروزه نمایشگاه های طلا و جواهرات در سراسر جهان و در زمان های مشخصی برگزار می شود و برخی از بهترین برندهای معروف گردنبند و دستبند طلا را در این نمایشگاه ها به فروش می گذارند.

 نوع سنگ، تزئینات روی طلا، شکل و میزان دقت در ساخت و ظرافت طلا  تعیین کننده ارزش مادی طلای مورد نظر می باشد. هر چقدر ظرافت و دقت و زیبایی و مواد اولیه به کار رفته در ساخت طلا و جواهرات مرغوب باشد، به همان اندازه از قیمت بالایی نیز برخوردار خواهد بود.

برند های معروف طلا

برندهای معروف گردنبند و انگشتر طلا شامل مواردی از جمله باسلاتی، ترینیتی، فلورا و برخی از برندهای دیگر می باشد. طلا و جواهرات همواره بخش مهمی از تاریخ بشریت بوده و در زمان های قدیم برای نشان دادن شان و شخصیت و برتری از طلا و جواهرات استفاده می کردند. هر شخصی که طلا و جواهرات بیشتری داشت، بیان گر برتری خانوادگی و اصالت بود.

 البته لازم به ذکر است که پادشاهان و ملکه ها از جواهرات دست ساز و بسیار لوکس استفاده می کردند که برخی از آن ها، امروزه به عنوان یک نماد یا میراث معنوی در نمایشگاه ها و غرفه های طلا به نمایش گذاشته می شوند.

امروزه خانم ها به دلایل مختلفی از طلا و جواهرات استفاده می نمایند. برخی برای ست کردن طلا و جواهرات خودشان با لباس و کیف خودشان و برخی هم برای جلب توجه و زیبایی خودشان استفاده می نمایند.

در بخش ذیل در مورد برندهای معروف گردنبند و دستبند طلا مطالبی را عنوان کرده و توضیحات لازم را در این خصوص خواهیم داد.

 

رتبه بندی برندهای معروف گردنبند و دستبند طلا

در این قسمت به رتبه بندی برندهای معروف گردنبند و دستبند طلا پرداخته و نکاتی را در این خصوص بیان می کنیم:

  • تیفانی
  • هری وینستون
  • کارتیه
  • شوپارد
  • ون کلیف آرپلز
  • گرف

برندهای ذکر شده در زمینه طلا و جواهرات بسیار معروف هستند و طرفداران خاصی نیز دارند.

بررسی برند تیفاتی

برند تیفانی جزو برترین برندهای معروف طلا و جواهرت جهان بوده که جزو پرفروش ترین برندهای طلا نیز محسوب می شود.

قابل ذکر است که برند تیفانی قدمت زیادی داشته و امروزه با گسترش کار خود در زمینه تولید کالاهای لوکس فعالیت دارد. بسیاری از هنرمندان بسیار معروف از این برند معروف استفاده می کنند.

 الیزابت تیلور و ادری هپبورن جزو هنرمندانی هستند که از این برند آمریکایی استفاده می کنند. گفتنی است که آبراهام لینکلن جهت مراسم انتخاب ریاست جمهوریش از این برند بسیار معروف در سال 1861 استفاده نمود.

محدوده قیمت کالاهای این برند بین 15 تا 15500 میلیون دلار تخمین زده می شود. طلای تیفانی انواع مختلفی از طلا را در در مدل ها و طرح های خاص عرضه می کند و همیشه از ترند های روز بازار طلا در سراسر جهان است.

بررسی برند هری وینستون

 اگر به دنبال لوکس ترین و گران ترین برندهای معروف گردنبند و دستبند طلا هستید، توصیه می کنیم که از محصولات برند هری وینستون استفاده نمایید.

 برند هری وینستون ملقب به پادشاه الماس ها می باشد که شهرت فوق العاده ای بین هنرمندان و افراد مشهور نیز دارد. گفتنی است که برای تزئین تاج گذاری پادشاه لوئی چهاردهم از این برند معروف استفاده شده است و یک الماس پرتغالی نیز توسط این برند به موسسه اسمیتسونین هدیه داده شده است.( این موسسه بزرگ ترین و معروف ترین مرکز علمی و تحقیقاتی جهان می باشد).

جنیفر لوپر، مدونا و جولی اندروز افرادی هستند که از این برند استفاده می کنند. محدوده قیمت محصولات این برند بسیار معروف بین 20 تا 4000 میلیون دلار می باشد. برند کارتیه جزو برندهای معروف گردنبند و دستبند طلا بوده و این برند برای تاج گذاری پادشاهان استفاده می شده و در بین پادشاهان بسیار معروف می باشد.

طلای بولگاری

از برندهای معروف گردنبند و دستبند طلا که بسیار گران قیمت می باشد، می توانیم به برند هری وینستون اشاره کنیم

تنوع در رنگ های مختلف طلا و طرح و شکل خاصی که این برند دارد، موجب شده است که بسیاری از افراد علاقمند به استفاده از برند کارتیه باشند.

همچنین لازم به ذکر است که این برند، پیشگام ترکیب پلاتین و الماس نیز بوده است. یاقوت برمه ای 25.6 قیراطی که به یاقوت طلوع آفتاب معروف می باشد، به عنوان گران ترین سنگ یاقوت در جهان لقب گرفته است که محصول برند کارتیه می باشد.

 این سنگ بسیار گران قیمت در سال 2015 با قیمت 30335698 دلار فروخته شد!

بررسی برند شوپارد

 چوپارد نیز یک مارک سوئیسی است که در ابتدا به تولید ساعت های زنانه معروف بوده است.

ساعت های برند شوپارد الهام گرفته از آرت دکو بود و برای اولین بار برای محصولات خودشان، در سال 1970 الماس های خاصی را در پشت شیشه ساعت ها قرار داده بودند. هدف اصلی شرکت چوپارد، استفاده از طلای اصل بوده و همواره تلاش می کند تا از طلای اصیل در تمام محصولات و قطعات تولید خودش استفاده نماید.

 نکات کلیدی در مورد برندهای معروف گردنبند و دستبند طلا

در این قسمت به بررسی برخی نکات کلیدی درباره برندهای معروف گردنبند و دستبند طلا می پردازیم:

  • برندهای معروف گردنبند و دستبند طلا در جهان دارای قدمت زیادی هستند
  • در ساخت این برندها از افراد بسیار حرفه ای و زبده استفاده شده است
  • مواد اولیه استفاده شده در این جواهرات بسیار مرغوب می باشد
  • علت تفاوت قیمت این برندها با یکدیگر، در طرح و شکل و وزن آن ها می باشد.
  • بسیاری از افراد مشهور از جمله آنجلینا جولی، الیزابت تیلور، مارگوت روبی و.... از برندهای معروف گردنبند و دستبند طلا استفاده می نمایند
  • محصولات این برندها به گونه ای هستند که به صورت سفارشی هستند و بسیار گران قیمت می باشند
  • در زمان های قدیم اشراف و نجیب زادگان و اشراف از این برندها استفاده می کردند
  • امروزه بسیاری از افراد جهت ست کردن طلا و جواهرات خودشان و برای زیبایی بیشتر، از این برندها استفاده می کنند

برند طلای کارتیه در بین پادشاهان شهرت بسیار زیادی داشته و جزو برندهای معروف گردنبند و دستبند طلا در سطح جهان می باشد. کار تبه با بهترین طرح های انگشتر طلا و گوشواره همواره بین بانوان محبوب بوده است. 

به طور کلی برندهای معروف گردنبند و دستبند طلا گستره زیادی داشته که به معروف ترین آن ها اشاره کردیم. این برندها توس اساتید و کارشناسان طراحی و ساخت طلا، تهیه می شوند و هزینه و زمان زیادی را برای ساخت آن ها صرف می کنند. معمولا افراد بسیار معروف و هنرمندان جهت جلب توجه و کسب شهرت، از این برندها استفاده می کنند.

 هر یک از برندهای معروف گردنبند و دستبند طلا ذکر شده دارای طرح و شکل متفاوتی هستند و بر اساس سلایق متفاوت افراد ساخته شده اند. وزن، طرح و شکل، مواد اولیه استفاده شده در ساخت و برخی از موارد دیگر تعیین کننده قیمت طلا و جواهرات می باشند.

 این برندها به صورت سفارشی می باشند و برای خرید آن ها نیز بایستی هزینه های بسیار سنگینی را صرف نمایید. جنس این جواهرات به گونه ای هستند که دچار شکستگی یا تغییر رنگ و ظاهر نشده و در کنار زیبایی و جذابیت فوق العاده ای که دارند، مقاوم نیز می باشند.

برند کارتیه

چکیده ای از برندهای معروف گردنبند و دستبند طلا

خلاصه ای از مطالب شامل موارد ذیل است:

  • وزن و شکل و طرح طلا، تعیین کننده ارزش واقعی آن است
  • بهتر است از مراکز معتبر و نمایندگی های رسمی، محصولات مختلف برندهای معروف گردنبند و دستبند طلا را خرید نمایید
  • پادشاهان و اشراف و درباریان جهت جلب توجه و کسب شهرت، از طلا و جواهرات مخصوصی استفاده می کردند.

به طور کلی برندهای معروف گردنبند و دستبند طلا شامل برندهای تیفانی، هری وینستون، کارتیه، شوپارد، ون کلیف آرپلز و بسیاری از برندهای معروف دیگر می باشد.

 این برندهای بسیار معروف طرفداران خاص خودشان را دارند و معمولا هنرمندان و بازیگران و افراد مشهور از این برندها به وفور استفاده می نمایند. هر ساله در نمایشگاه طلا و جواهرات جهانی، محصولات مختلف این برندها را به نمایش می گذارند و افراد از محصولات مختلف این برندهای معروف بازدید می کنند.

 

برند بولگاری یکی از برندهای معروف گردنبند و دستبند طلا می باشد که دارای شکل و طرح های بسیار خاصی است.

 

 طرح و شکل، وزن، مواد اولیه استفاده شده در ساخت، شهرت برند و لوکس لودن آن، ظرافت و دقت به کار رفته در ساخت محصولات مختلف و بسیاری از عوامل دیگر، تعیین کننده ارزش و قیمت محصولات این برندها می باشند.

 امروزه در سایت ها یا فضای مجازی و برخی از مراکز دیگر، اقدام به تبلیغات برندهای معروف گردنبند و دستبند طلا به شیوه های مختلف می کنند. به این موضوع دقت نمایید که حتما از مراکز معتبر و از نمایندگی های اصلی این شرکت ها، محصول مورد دلخواهتان را خریداری نمایید و به هیچ عنوان فریب افراد سودجو را نخورید.

 سنگ های استفاده شده در جواهرات این برندهای معروف، کم یاب بوده و اصیل می باشند و با آنچه که در فضای مجازی یا محیط بیرون مشاهده می کنید، تفاوت بسیار زیادی دارند. اگر به دنبال طرح و شکل خاصی از طلا هستید، توصیه می کنیم که از برند بولگاری استفاده کنید. برند بولگاری دارای طرح و شکل های بسیار خاصی بوده و در ساخت آن ها از فلزات سنگین و بسیار گران استفاده شده است. 

برای مشاهده لیست انواع گردنبند های طلا برندهای تیفانی، کارتیه، لویی ویوتون و .. به لینک زیر مراجعه کنید:

https://rabieigallery.com/product-category/gold/gold-necklaces/

 

 


11252949
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بازار

بازار
«پارسی نیوز» جملات ماندگار از رحمان شاهسواری کینگ نویسنده

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است