استانی 13:51 - 16 اردیبهشت 1400

اجرای ساختمان دانشکده کسب و کار دانشگاه خلیج فارس بوشهر آغاز شد

به گزارش خبرنگار مهر، استاندار بوشهر صبح پنجشنبه در مراسم آغاز اجرای ساختمان دانشکده کسب و کار و اقتصاد دانشگاه خلیج فارس اظهار داشت: استان بوشهر دارای ظرفیت بالایی در حوزه علم و دانش است و باید زمینه برای توسعه علمی استان فراهم شود.

عبدالکریم گراوند اضافه کرد: در این راستا حمایت خوبی از دانشگاه‌های استان صورت گرفته و است و با توسعه زیرساخت‌های علمی و دانشگاه شاهد رشد و پیشرفت بهتری در این زمینه خواهیم بود.

وی با اشاره به نگاه ویژه دولت به دانشگاه‌ها بیان کرد: ساختمان دانشکده کسب و کار و اقتصاد دانشگاه خلیج فارس بوشهر با زیربنای چهار هزار و ۵۰۰ متر مربع یکی از مصوبات سفر رئیس جمهور است که شاهد آغاز عملیات اجرایی آن هستیم.

رئیس دانشگاه خلیج فارس نیز در این مراسم گفت: دانشکده کسب و کار و اقتصاد تا تکمیل ساختمان آن در بخشی از ساختمان دانشکده ادبیات و علوم انسانی به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

عبدالمجید مصلح افزود: دانشکده کسب و کار و اقتصاد بر اساس یکی از مزیت‌های محلی استان بوشهر در حوزه کسب و کار و تجارت طراحی شده است و می‌تواند در بازآفرینی جایگاه تاریخی این استان به عنوان یک بندر کهن و دروازه صادرات و واردات کشور نقش آفرینی کند.

وی ادامه داد: این دانشکده نخستین دانشکده‌ای است که با رویکردهای جدید و با هدف تربیت نیروی انسانی، پرورش مدیران شایسته، کارآفرین و تراز جهانی برای حوزه صنعت و بازرگانی راه اندازی می‌شود.

مصلح افزود: شورای گسترش و برنامه ریزی آموزش عالی در جلسه پنجم مرداد ۱۳۹۹ خود با توجه به مصوبه نود و هشتمین جلسه کمیسیون آموزش عالی با ایجاد دانشکده کسب و کار و اقتصاد با گروه‌های آموزشی مدیریت صنعتی، مدیریت بازرگانی، حسابداری و اقتصاد در دانشگاه خلیج فارس موافقت کرد.


11054969
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است