اقتصادی 13:00 - 27 مهر 1400

اعلام نرخ تورم‌بخشی تا پایان هفته

محسن صالحی‌نیا در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد زمان اعلام قیمت‌های جدید خودرو در کارخانه اظهار کرد: با توجه به اینکه قرار بود قیمت خودرو به صورت ۶ ماهه تغییر کند، در حال حاضر برنامه تغییر نرخ خودرو در دستور کار قرار گرفته است.

رئیس هیئت عامل ایدرو ادامه داد: یکی از مؤلفه‌های اصلی تعیین قیمت خودرو، نرخ تورم‌بخشی است که در بازه‌های زمانی مشخص از سوی بانک مرکزی اعلام می‌شود.

معاون وزیر صمت افزود: در این راستا طبق استعلامی که از بانک مرکزی گرفته‌ایم، نرخ تورم‌بخشی تا پایان هفته اعلام خواهد شد.

وی در خصوص اینکه با توجه به تغییر ریاست شورای رقابت، آیا تغییری در وضعیت قیمتگذاری خودرو نیز به وجود خواهد آمد؟ گفت: آقای شیوا رئیس سابق شورای رقابت نظرات خود را داشت اما مهم آن است که شورای رقابت یک نهاد حقوقی بوده و به عنوان یک رکن حقوقی در تعیین قیمت خودرو نقش دارد و تغییر ریاست این شورا نمی‌تواند تأثیر خاصی بر قیمتگذاری داشته باشد.

صالحی‌نیا در مورد زمان اعلام قیمت‌های جدید نیز گفت: به محض دریافت نرخ تورم‌بخشی از سوی بانک مرکزی، جلسات مربوط به بررسی تعیین قیمت برگزار می‌شود و به زودی قیمت‌های جدید اعلام خواهد شد.


11279053
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اقتصادی

اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» با توجه به کاهش جمعیت دامی در سال‌های گذشته بدلیل شرایط خشکسالی، مسئولان وزارت جهاد با اجرای سیاست‌های تولید قراردادی دام و واردات دام پایه پروار بدنبال رسیدن به خودکفایی گوشت قرمز هستند.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: از ۸۸۷ نقطه پرحادثه، ۴۰۰ نقطه در سال گذشته رفع و ۴۸۷ نقطه باقی‌مانده دیگر نیز امسال ایمن‌سازی خواهد شد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» در ابتدای معاملات امروز پنجم اردیبهشت، شاخص کل بورس ۸۱۸ واحد افزایش یافت.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» معاون راهبری تولید شرکت برق حرارتی گفت: اردیبهشت‌ امسال با اتمام برنامه تعمیرات نیروگاه‌های حرارتی کشور رکورد جدیدی در زمینه تعمیر و افزایش آمادگی این واحد‌ها برای تولید برق پایدار در پیک تابستان به ثبت خواهد رسید.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس بازار سرمایه گفت: صندوق‌های املاک و مستغلات راه حلی مناسب پیش روی بانک‌ها برای رهایی از بنگاهداری است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس حوزه بورس کالا گفت: با عرضه زعفران در بورس کالا به سبب قاعده‌های پذیرش این محصول به شکل مستقیم به افزایش کیفیت این محصول کمک می‌شود.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» ساخت ۴ میلیون واحد نهضت ملی مسکن از سوی دولت برنامه‌ریزی شده که از این تعداد ساخت ۲ میلیون و ۵۱۸ هزار واحد شروع شده و ۵۰۰ هزار واحد هم به متقاضیان تحویل داده شده است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: بارش‌های سیل‌آسا در ۸ استان کشور زمینه‌ساز صدور هشدار هواشناسی شده است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سامانه خودنویس گفت: در خرداد ماه سال 1402 اولین قرارداد اجاره در سامانه خودنویس انجام شد و در خرداد ماه امسال هم اولین قرارداد خریدو فروش سامانه خودنویس ثبت می شود.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس مرکز بهبود محیط کسب و کار گفت: از ۲۵ اردیبهشت ماه با توجه به اتمام مهلت الکترونیکی شدن مجوزها هیچ مجوز کاغذی دیگر در بخش های مختلف قابل پذیرش نخواهد بود

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است