بازار 19:53 - 03 بهمن 1401

انتخاب بهترین شرکت دیجیتال مارکتینگ در ایران

انتخاب بهترین شرکت دیجیتال مارکتینگ و آشنایی با آژانس‌هایی که پیش‌ازاین، خود را در تجارت الکترونیک برای کمک به یک بازاریابی مؤثر معرفی نموده‌اند، عملاً بسیار دشوار است. اما با بررسی خدمات این شرکت‌ها و یا اطلاع از نتایج عملکرد و نظرات مخاطبانشان تا حدودی می‌توان به یک شناخت کلی از این شرکت‌ها دست ‌یافت. انتخاب یک آژانس مطمئن از آنجایی بااهمیت است که برای حضوری موفق در عرصه تجارت آنلاین، وجود یک راهنما که بتواند با استفاده از تجربیات خود، چندوچون فعالیت درست در این عرصه را به کسب و کارها یادآور شود، امری ضروری بوده و بایستی به دنبال آن بود. این در حالی است که با توجه به‌سرعت بالای قرارگیری مشاغل در مسیر دیجیتالی شدن، سایر کسب‌وکارها نیز دیر یا زود به این مسیر می‌پیوندند و همین امر عرصه رقابت میان آژانس‌های فعال در این حوزه را تنگ‌تر کرده و باعث می‌شود انتخاب شرکت‌های معتبر بازاریابی دیجیتال دشوار گردد. بنابراین بهتر است برای برون‌سپاری امور آنلاین خود هرچه سریع‌تر به فکر انتخاب بهترین شرکت دیجیتال مارکتینگ باشید.

 

 دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال چیست

دیجیتال مارکتینگ را می‌توان مجموعه‌ای از ابزارها، اقدامات و راهکارها دانست که برای معرفی خدمات و محصولات در بازارهای آنلاین به‌کاربرده می‌شوند. بر این اساس خدمات شرکت‌های فعال در این حوزه نیز به بازاریابی در بستر اینترنت اختصاص‌یافته و هدف از آن جذب کاربرانی است که در فضای آنلاین حضور دارند. به‌عنوان‌مثال می‌توان مواردی همچون توسعه وب‌سایت‌های آنلاین، طراحی کمپین‌های تبلیغاتی، طرح‌ریزی استراتژی مدون برای بازاریابی محتوا و سایر تکنیک‌هایی که در این حوزه به‌کاربرده می‌شوند را بخشی از اقدامات و وظایف یک شرکت‌ دیجیتال مارکتینگ دانست.

 

لزوم همکاری با شرکت دیجیتال مارکتینگ

با توجه به این که بسیاری از کسب‌وکارها علاقمند به حضور در فضای دیجیتال هستند و از همین رو نیازمند دریافت کمک‌ها و راهنمایی‌های اصولی برای بقا در این فضا می‌باشند. لذا انتخاب بهترین شرکت دیجیتال مارکتینگ همانند یک نردبان است که راه را برای بالا رفتن و رشد یک کسب‌وکار باز می‌کند. به این صورت که آن‌ها به شما کمک می‌کنند بتوانید در جهتی که مخاطبان و مشتریان بیشتری در انتظار شما هستند فعالیت نموده و برنامه‌های خود را در همان راستا طرح‌ریزی کنید. به‌عنوان‌مثال شناسایی فضای مناسب‌ برای بیزنس شما، چیزی است که در تحقیق بازار مشخص می‌شود. به این معنا که پلتفرم و زمینه اصلی فعالیت کسب‌وکارتان که نتایج چشمگیرتری به همراه دارد به شما معرفی خواهد شد. از طرفی، شاید شما به دلیل مشغله‌های زیاد کاری نتوانید آن‌طور که باید به کسب‌وکار آنلاین خود رسیدگی کنید و یا اینکه از تخصص‌های لازم برای فعالیت در این عرصه بی‌بهره باشید، در این صورت با کمک آژانس‌ دیجیتال مارکتینگ و استفاده از تخصص و تجربیات کارشناسان آن‌ها می‌توانید کلیه امور مربوطه را به شکلی بهینه و مؤثر به انجام رسانده و مسیر موفقیت و پیشرفت را با سرعت بیشتری طی کنید.

 

مهم‌ترین خدمات آژانس‌ دیجیتال مارکتینگ

برخی از خدماتی که با انتخاب یک شرکت دیجیتال مارکتینگ می‌توانید از آن‌ها به‌منظور رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید از قرار زیر می‌باشند:

 

سئو و بازاریابی موتورهای جستجو

بدون شک مهم‌ترین خدمات یک شرکت دیجیتال مارکتینگ به SEO و فعالیت‌هایی اختصاص دارند که در راستای بهینه‌سازی وب‌سایت برای قرارگرفتن در رتبه‌های بالای موتور جستجو صورت می‌گیرند. در کنار خدمات سئو وبسایت ،  SEM یا تبلیغات کلیکی نیز از دیگر خدمات مهمی است که در ازای پرداخت هزینه‌هایی می‌توانید کسب‌وکار خود را در معرض دید کاربران در موتورهای جستجو قرار دهید. از همین رو، وجود SEM و SEO در کنار یکدیگر از ملزومات بسیار مهم برای رشد و پیشرفت یک تجارت در فضای دیجیتال محسوب می‌شوند.

 شرکت دیجیتال مارکتینگ

طراحی و توسعه وب‌سایت

استفاده از سئو و بازاریابی موتور جستجو زمانی نتیجه‌بخش و مؤثر خواهد بود که شما یک وب‌سایت برای ارائه خدمات و محصولات خود داشته باشید. بنابراین یکی از مزایایی که انتخاب بهترین شرکت دیجیتال مارکتینگ برای شما دارد، طراحی یک سایت اختصاصی حرفه‌ای و جذاب است. به‌گونه‌ای که علاوه بر کدنویسی بهینه، اصول و قابلیت‌های سئو سایت نیز در آن به‌دقت رعایت شده باشند. همچنین یک سیستم مدیریت محتوای عالی برای تسهیل فعالیت کاربر در سایت، طراحی بهینه UI و UX به همراه بسیاری دیگر از ویژگی‌ها و امکانات، از دیگر مواردی هستند که با در نظرگرفتن آن‌ها در طراحی سایت، روند پیشرفت کسب‌وکارهای آنلاین با سرعت بیشتری طی می‌شود.

 

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی

بازاریابی در رسانه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام، لینکدین، توییتر، فسیبوک و.. نیز یکی دیگر از اقدامات مهمی است که انجام آن در حیطه وظایف آژانس‌ دیجیتال مارکتینگ بوده و به این واسطه، شناخت و آگاهی مخاطبین از یک برند افزایش می‌یابد. بنابراین با انتخاب بهترین شرکت دیجیتال مارکتینگ می‌توانید محتوای مناسب و موردنیاز کاربران خود در رسانه‌های اجتماعی را ایجاد نموده و کمپین‌هایی را باهدف ROI بالا به اجرا درمی‌آورید که نتایج درخشان آن مستقیماً متوجه بیزنس شما خواهد شد.

 

تولید محتوا

یکی دیگر از خدمات شرکت‌ دیجیتال مارکتینگ، تولید محتوا است که در انواع و اقسام مختلف و متناسب با سبک و نوع فعالیت هر کسب‌وکار، ایجاد و منتشر می‌شود. تولید محتوایی که همراه با خلاقیت، کیفیت و ارائه اطلاعاتی از یک برند باشد، بسیار ارزشمند بوده و اثرات شگفت‌انگیزی را در جذب مشتری به همراه دارد. درواقع کسب‌وکارهایی که به‌طور منظم و حرفه‌ای به تولید محتوایی مرتبط با حرفه خود می‌پردازند، اساساً یک سرو گردن از رقبای خود بالاتر هستند.

 شرکت دیجیتال مارکتینگ

روش انتخاب بهترین شرکت دیجیتال مارکتینگ در ایران

امروزه در تمام دنیا و حتی کشورمان ایران، شرکت‌های متعددی تحت عنوان آژانس دیجیتال مارکتینگ مشغول به فعالیت هستند که با شرایط کنونی و گرایش حداکثری مشاغل به اینترنتی شدن، وجود آن‌ها برای دریافت خدمات بهینه یک ضرورت محسوب می‌شود. چراکه کسب‌وکارهای مختلف برای معرفی شدن به کاربران آنلاین و شناسایی بازار هدف خود، باید بتوانند راهکارهای مؤثری را برای بازاریابی در نظر بگیرند که این امر بدون مشورت گرفتن از یک شرکت دیجیتال مارکتینگ تا حد زیادی نشدنی است. از همین رو در میان تمام شرکت‌هایی که در کشورمان به ارائه خدمات مشاوره و بازاریابی در زمینه دیجیتال فعال هستند، باید بتوانید بهترین و مطمئن‌ترین گزینه را انتخاب نموده تا از اتلاف وقت و هزینه خود جلوگیری کنید. بر این اساس برخی فاکتورهایی که به شما برای انتخاب بهترین شرکت دیجیتال مارکتینگ کمک می‌کنند را در ادامه معرفی خواهیم کرد:

 

1- خدمات گسترده و متنوع

خدمات گسترده یک شرکت دیجیتال مارکتینگ باعث می‌شود که هر نوع فعالیت و برنامه‌ای که برای پیشرفت کسب‌وکارتان در ذهن دارید را از همان طریق به انجام رسانده، بدون اینکه به آژانس دیگری احتیاج پیدا کنید. درواقع شما بایستی صفرتا صد روش‌ها و استراتژی‌های موردنیازتان برای بازاریابی دیجیتال را به شرکتی که خدمات آن از گستردگی و تنوع قابل قبولی برخوردار است، واگذار نمایید.

 

2- نمونه کارهای قوی

از موضوعاتی که در انتخاب یک شرکت معتبر بازاریابی دیجیتال باید مدنظر قرار بدهید، نمونه کارهای قوی و مشتریانی است که از همکاری با این شرکت‌ها رضایت دارند. به‌این‌ترتیب می‌توانید به خدمات آن‌ها برای پیشرفت، اتکا نموده و اعتماد کنید. چراکه ارائه خدمات متنوع بازاریابی آنلاین و نتایج مطلوبی که اجرای این فرآیندها برای کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ به همراه دارد، بیانگر عملکرد مناسب آژانس موردنظر خواهد بود.

 

3- داشتن تیمی از افراد فنی و متخصص

یکی دیگر از فاکتورهای مهم در انتخاب بهترین شرکت دیجیتال مارکتینگ به تجربه و تخصص افرادی مربوط می‌شود که در آژانس موردنظر فعالیت می‌کنند. شما می‌توانید توانایی و دانش فنی این افراد را از طریق رزومه و سوابق کاری آن‌ها که معمولاً در وب‌سایت شرکت درج می‌شوند، بررسی کنید.

 

4- ارائه نتایج قابل‌اندازه‌گیری

اما آخرین پارامتری که می‌توانید از آن برای تائید عملکرد و انتخاب یک شرکت دیجیتال مارکتینگ استفاده کنید، ارائه بیلان‌هایی است که طی آن نتایج فعالیت و عملکرد این شرکت‌ها قابل‌بررسی و مشاهده خواهند بود. البته این درصورتی است که از ابزارهای ساده برای درک بهتر و بررسی روند پیشرفت پروژه توسط شما استفاده شود.

 

 شرکت دیجیتال مارکتینگ بهنما یکی از شرکت های پیشرو در زمینه بازاریابی دیجیتالی در ایران بوده که با تیمی متخصص و برنامه ریزی حرفه ای برای بازاریابی دیجیتالی کسب و کارها فعالیت می کند . شرکت بهنما خدماتی همچون، سئو سایت ، طراحی سایت ،  طراحی هویت بصری ، عکاسی و فیلمبرداری ، تولید محتوای تصویری و متنی ، تبلیغات آنلاین و ... را به شرکت ها و کسب و کارهای ایران عزیزمان ارائه می دهد .برای ارتباط با کارشناسان بهنما و دریافت مشاوره با شماره ۰۲۱-۸۸۸۰۷۹۳۰ تماس حاصل فرمایید.


11793503
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بازار

بازار
«پارسی نیوز» بیناری اچ پی وی یکی از مهم‌ترین چالش‌های بهداشت عمومی جهانی است که از آغاز شیوع آن در دهه ۱۹۸۰، تاثیری عظیم بر سلامتی جوامع داشته است. این ویروس با انتقال سریع از طریق رابطه جنسی به عنوان نتیجه‌ای از ضعف ایمنی، باعث ابتلا به بیماری‌های مختلفی از جم...
بازار
«پارسی نیوز» گلدوزی هنری ظریف و پرطرفدار است که با استفاده از سوزن و نخ بر روی پارچه طرح و نقش ایجاد می‌شود. این هنر زیبا قدمتی دیرینه دارد و در فرهنگ‌ها و تمدن‌های مختلف رواج داشته است. گلدوزی علاوه بر زیبایی، کاربرد‌های متنوعی نیز دارد و می‌توان از آن برا...

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است