بازار 12:11 - 08 مرداد 1401

آیا باید کار خود را به طراح حرفه ای سایت بسپاریم؟

طراح حرفه ای سایت که می خواهد برای شما سایت فوری طراحی کند و یا پروسه طراحی سایت فروشگاه آنلاین را به اتمام برساند، باید با این پروسه آشنایی کامل داشته باشد تا بتواند مشاوره های لازم را در این زمینه در اختیار شما قرار دهد. اگر کار طراحی سایت را به شخصی بسپارید که در این زمینه اطلاعات و تخصص کافی را ندارد، مطمنا با چالش های زیادی رو به رو می شود. زیرا طراحی سایت، علاوه بر دانش و تخصص، نیازمند تجربه است و تنها افرادی که چندین سال است در این زمینه کار کرده اند می توانند بهترین گزینه را به شما ارائه دهند.

 

مراحل طراحی سایت

وقتی می خواهید کار طراحی سایت را به یک طراح حرفه ای سایت بسپارید، باید با مراحل آن آشنایی داشته باشید. اولین و مهمترین مسئله ای که در بسیاری از موارد نادیده گرفته می شود تعیین هدف است. هدف شما از طراحی سایت چیست؟ آیا می خواهید فروشگاه آنلاین داشته باشید و فروش خود را افزایش دهید و یا هدف شما تنها معرفی برند است؟ تمامی این موارد می توانند بر روش طراحی سایت اثر بگذارند. پس از آنکه هدف شما مشخص شد باید آن را با طراح سایت در میان بگذارید. اگر طراح حرفه ای باشد، به شما مشاوره های لازم را می دهد و دید شما را در این مسیر باز می کند.

تعیین وایر فریم

پس از آنکه طراح حرفه ای سایت با اهداف شما آشنا شد، اکنون باید نقشه راه را تعیین کند. در این مرحله طراح باید از کارفرما سوال بپرسد آیا می خواهد یک سایت حرفه ای داشته باشد و یا یک سایت معمولی! زیرا هر کدام از این موارد می توانند طرح متفاوتی را در سایت ایجاد کنند. پس از آن طراح حرفه ای سایت صفحه سایت را مشخص می نماید و المان را در کنار هم قرار می دهد. به این موضوع توجه داشته باشید که تعامل کارفرما با طراح در این مرحله بسیار مهم است.

طراحی گرافیک سایت

در مرحله بعد طراح حرفه ای سایت با گرافیست سایت که بر اموری مانند یو آی و یو ایکس تسلط دارد وارد تعامل می شود و تلاش می کند رابط کاربری مناسبی را در سایت ایجاد کند. این قسمت یکی از مهمترین مراحل در طراحی سایت است. زیرا اگر رابط کاربری به خوبی طراحی شود و فضای مناسبی داشته باشد، سبب می شود کاربر مدت زمان بیشتری در سایت بماند و همین امر نرخ پرش را به میزان زیادی کاهش می دهد.

کد نویسی

در مرحله آخر طراح حرفه ای سایت تلاش می کند تا سیستم مدیریت محتوای مناسبی را برای سایت انتخاب نماید و سایت را در یک قالب مشخص قرار دهد و در پایان سایت را راه اندازی کند. این مرحله نیاز مند زمان زیادی است. زیرا طراح باید بتواند تمامی موارد و المان هایی را که مهم هستند به خوبی در سایت بازنمایی کند. پس از آن سایت آماده می شود و کارفرما می تواند فروش اینترنتی خود را آغاز کند.

آیا طراحی سایت فوری ایده خوبی است؟

بسیاری از کسب و کارها تمایل دارند هر چه زودتر فروش اینترنتی خود را راه بیاندازند، به همین ترجیح می دهند برای سایت فوری اقدام کنند. به طور کلی، باید بدانید اگر میخواهید یک سایت کامل و بی عیب و نقص داشته باشید نباید برای سایت فوری اقدام کنید و باید زمان کافی را به این امر اختصاص دهید. اما اگر شرایط شما به گونه ای است که باید سایت فوری داشته باشید، باید برنامه های دقیقی را برای ارتقا آن در نظر داشته باشید تا بتوانید از طراحی سایت به نتایج دلخواه برسید.

آیا طراحی سایت فروشگاه آنلاین برای همه کسب و کارها ضروری است؟

طراحی سایت فروشگاه آنلاین سبب می شود تا مرزهای زمانی و مکانی شکسته شوند و همین امر به افزایش درآمد کمک می کند. امروزه، مشتریان زیادی در فضای اینترنت حضور دارند و کسب و کارهایی که این فضا را از دست می دهند، از تعداد مشتریانشان کاسته می شود. کارشناسان به این موضوع اشاره می کنند در چندین سال آینده تمامی کسب و کارها وارد فضای اینترنت می شوند و آنها که هنوز برای طراحی سایت فروشگاه آنلاین اقدام نکرده اند، دیگر نمی توانند در این فضا موفق شوند.

برای طراحی سایت به کجا مراجعه کنیم؟

تا بدینجا تلاش کردیم اطلاعات کاملی را در مورد اینکه چرا باید طراح سایت حرفه ای باشد و چه مراحلی را باید طی کند در اختیار شما قرار دهیم. طراح سایت باید دانش کامل و تجربه کافی داشته باشد تا بتواند در تمامی مراحل طراحی سایت به شما مشاوره دهد و سایت را به بهترین شکل طراحی کند.

شرکت طراحی سایت سی ام اس ایران (cms-iran.com) ارائه دهنده خدمات طراحی وب سایت به صورت کد نویسی و کاملا اختصاصی مناسب برای کسب و کارهایی که به دنبال ایجاد یا گسترش فعالیت خود در فضای اینترنت هستند. این شرکت به درخشش کسب و کار شما کمک می کند و باعث رشد شما در دنیای اینترنت می شود.


11638993
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بازار

بازار
«پارسی نیوز» اظهارنامه مالیاتی یک نوع سند حسابداری است که توسط اشخاص حقوقی یا حقیقی در کشور ایران تهیه می‌شود و به سازمان امور مالیاتی ارائه می‌گردد. این اظهارنامه شامل اطلاعات مالیاتی و مالی افرادیست که براساس آن میزان مالیاتی که باید پرداخت کند، تعیین می‌شود...
بازار
«پارسی نیوز» داستان‌های کوتاه ترکی استانبولی: یادگیری از طریق داستان متوجه شدن از داستان‌های پیچیده در زبان ترکی استانبولی به عنوان یک چالش جذاب و مفید می‌تواند به غنای تجربه زبانی شما افزوده شود. زمانی که به داستان‌های پیچیده پرداخته و آن‌ها را درک م...

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است