استانی 01:19 - 01 بهمن 1400

اعزام ۲۹ دستگاه ماشین آلات سنگین سپاه‌ پاسداران به اردبیل

سردار غلامحسین محمدی اصل در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به دنبال بارش سنگین برف و کولاک شدید در استان اردبیل و با هماهنگی صورت گرفته، ۲۹ دستگاه ماشین آلات سنگین و مهندسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به محورهای مواصلاتی و راه‌های روستایی استان گسیل شد.

وی بیان کرد: این ۲۹ دستگاه شامل گریدر، کمپرسی‌، بولدوزر، بیل مکانیکی، لودر و کمرشکن هستند که در محورهای مواصلاتی و شهر اردبیل مورد استفاده قرار می‌گیرند.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل تصریح کرد: ماشین آلات سنگین و مهندسی سپاه در شهرستان‌های اردبیل، نیر، نمین، مشگین شهر، خلخال و کوثر مشغول برف روبی و بازگشایی راه‌های مواصلاتی و روستایی می‌شوند.

محمدی اصل افزود: برف روبی، بارگیری و انتقال برف‌های دپو شده در شهر اردبیل از محلات مختلف شهری با استفاده از ماشین آلات سنگین انجام می‌گیرد و این فرآیند روند برف روبی را در شهر اردبیل سرعت می بخشد.

وی گفت: در کنار برف روبی و بازگشایی محورهای مواصلاتی، اکیپ‌های امدادی برای کمک رسانی به ماشین‌های گرفتار شده در سطح شهر اردبیل تشکیل شده است که در راستا نیز به مردم شریف استان خدمات می‌دهند.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل عنوان کرد: خداوند متعال را به خاطر بارش رحمت اش به استان شاکر و سپاسگزاریم و قطعاً این بارش‌ها مایه خیر و برکت برای مردم عزیز استان خواهد بود.

وی بیان کرد: مردم یاری و مردم داری در اولویت مأموریت‌های بسیج و سپاه است و در راستای خدمات رسانی به مردم عزیز استان و تسریع در روند برف روبی و بازگشایی راه‌های استان اردبیل از تمام توان خود استفاده می‌کنیم.


11419417
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است