بازار 22:00 - 14 مرداد 1401

پارچه پورشه، پر فروش ترین پارچه مبلی در بازار

 

پارچه مبلی پورشه، یکی از پارچه های مبلی بسیار محبوب و پر مصرف در بین خریداران است، به طوری که در بین 10 مدل مختلف پارچه مبلی شانس پارچه مبلی پورشه 80% است.

آن هم به دلیل ویژگی ها و تنوعی است که پارچه مبلی پورشه دارد.

فروشگاه فابریک 24 قصد دارد پارچه مبلی پورشه را در این مقاله به طور کلی و جامع معرفی کند تا شما در هنگام خرید آگاهی کامل نسبت به مزایا و معایب آن داشته باشید و با دیدی باز خرید کنید. همراه ما باشید تا مزایا و معایب و همچنین قیمت پارچه پورشه را برای شما شفاف بگوییم.

 

پارچه پورشه نوعی پارچه مخمل است که هم در روکش مبلمان و هم در دوخت پرده از آن استفاده میشود.

کیفیت پارچه پورشه را میتوان وابسته به تراکم نخ آن یا همان گرماژ پارچه دانست که پارچه پورشه هم در دسته پارچه های مبلی با گرماژ پایین و هم در گرماژ بالا در فروشگاه فابریک 24 موجود است.

اما باید این را دانست که به طور کلی پارچه مبلی با گرماژ بالا از کیفیت و استحکام بالایی برخوردار است.

و در برابر اجسام با دوام تر عمل میکند. پیشنهاد ما به شما پارچه مبلی پورشه با گرماژ بالاست قطعا. زیرا دوام و طول عمر بیشتری دارد ولازم نیست در مدت زمان کوتاهی بعد از خریداری مجدد هزینه ای پرداخت کنید برای تعویض آن.

پارچه مبلی پورشه از محبوب ترین پارچه ها میان فروشندگان هم هست زیرا هم امکان چاپ طرح های مختلف را دارد و هم در رنگ های ساده قابل خریداری و به فروش گذاشتن است.

پارچه پورشه در دسته پارچه مبلی مدرن قرار گرفته و در طرح و رنگ، تنوع بسیار بالایی دارد به طوری که با استفاده از این پارچه می توانید یک مبلمان مدرن شیکی را برای دکوراسیون داخلی منزلتان داشته باشید. پارچه پورشه شباهت بسیاری با پارچه‌های مخمل و جیردارد با این تفاوت که ردی رویش باقی نمی ماند.

 

مزایای پارچه پورشه

  • علاوه بر مبلمان مدرن در مبلمان کلاسیک کاربردی دارد
  • طیف رنگبندی بالا
  • نه خیلی مات و نه خیلی براق و مناسب اکثر سلیقه ها
  • قیمت بسیار مناسب
  • پارچه کشش خوبی دارد و قابلیت رویکوبی خوبی دارد

 

معایب پارچه پورشه

  • پارچه دارای خواب می باشد
  • آبگریز و نانو نمی باشد

 

 

 

این پارچه مبل معمولا 34 رنگ دارد و شامل اکثر طیف های رنگی می باشد. رنگبندی این کالیته شامل همه طیف های رنگی تند و ملایم می باشد. پارچه مبلی پورشه از آن دست از پارچه هایی است که طرح دار نیز هست و شما میتوانید بسته به سلیقه یا دکوراسیونتان از مدل طرح دار آن هم استفاده کنید.

اگر بعد از خواندن این مقاله شما هم علاقمند به خرید پارچه مبلی پورشه برای مبلمان منزل یا محل کارتان شدید میتوانید با مراجعه به سایت یا فروشگاه fabric24.ir تنوع و کالیته های پارچه پورشه را مشاهده کنید و خریدی بی دغدغه و راحت داشته باشید.

 

 

 

 


11646155
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بازار

بازار
«پارسی نیوز» اظهارنامه مالیاتی یک نوع سند حسابداری است که توسط اشخاص حقوقی یا حقیقی در کشور ایران تهیه می‌شود و به سازمان امور مالیاتی ارائه می‌گردد. این اظهارنامه شامل اطلاعات مالیاتی و مالی افرادیست که براساس آن میزان مالیاتی که باید پرداخت کند، تعیین می‌شود...
بازار
«پارسی نیوز» داستان‌های کوتاه ترکی استانبولی: یادگیری از طریق داستان متوجه شدن از داستان‌های پیچیده در زبان ترکی استانبولی به عنوان یک چالش جذاب و مفید می‌تواند به غنای تجربه زبانی شما افزوده شود. زمانی که به داستان‌های پیچیده پرداخته و آن‌ها را درک م...
بازار
«پارسی نیوز» دغدغه بسیاری از افرادی که به دنبال تغییر دکوراسیون داخلی منزل یا محیط کاری خود هستند، انتخاب یک شرکت کار درست در حوزه دکوراسیون داخلی می‏باشد. برای انتخاب یک شرکت دکوراسیون داخلی ایده‏آل، بایستی به نکات مختلفی توجه داشت و از یک راهنمای گام به گام ...

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است