بازار 12:39 - 27 اسفند 1401

آشنایی با انواع رنگ صنعتی و دکوراتیو و کاربردهای آنها

رنگ های صنعتی و دکوراتیو، جزو محصولات صنعت شیمی ساختمان هستند که کاربردهای زیادی در زیباسازی نماهای داخلی و خارجی سازها و نیز سطوح بتنی، آسفالت ، آجر و ... دارند. در اینجا شما را با انواع این رنگ ها آشنا می کنیم.

استفاده از رنگ ها برای زیباسازی، نشان گذاری محیطی، مقاومت سطح در برابر عوامل تاثیرگذار و مخرب محیطی و ... صورت می گیرد.  این دسته از محصولات به عنوان پوشش تولید و استفاده می شوند. رنگ‌های صنعتی از طیف گسترده‌ای برخوردار هستند که کاربری های متنوعی را دارند. ما در این مقاله علاوه بر معرفی این محصولات و ویژگی های کاربری آنها، چند محصول مورد اقبال و پر فروش در ایران را معرفی خواهیم کرد که توسط یکی از شرکت های بسیار قدیمی این صنعت تولید شده است. دلیل انتخاب محصولات این شرکت علاوه بر معروفیت و محبوبیت، استاندارد بودن محصولاتشان است.

 

رنگ صنعتی چیست؟

رنگ ها و پوشش های صنعتی جزو محصولات صنعت شیمی ساختمان هستند که برای مصارف مختلفی تولید و استفاده می شوند. به طور کلی این محصولات برای مصارف مختلفی از جمله پوشش و پرایمر محافظتی و ضد زنگ سطح فلزی، رنگ های روی بتن و آسفالت و استخر، رنگ های دکوراتیو برای تماهای داخلی و خارجی، براق کننده و سخت کننده سطوح بتنی تولید می شوند. تفاوت های ترکیبی و مواد اولیه سازنده این رنگ ها و پوشش ها باعث کارایی های مختلف آنها می شود.

ما در اینجا سعی خواهیم کرد که محصولات تولیدی شرکت شیمی ساختمان در این زمینه را معرفی کرده و ویژگی های آنها را بیان کنیم. در صورتی که به اطلاعات تکمیلی و بیشتر در این زمینه نیاز داشته باشید می توانید به وب سایت این شرکت به آدرس اینترنتی https://shimisakhteman.net مراجعه کنید.

انواع پوشش و رنگ های صنعتی شیمی ساختمان

همانگونه که در بالا اشاره کردیم پوشش ها و رنگ های صنعتی طیف وسیعی از نیازهای این صنعت را پوشش می دهند. این رنگ ها برای استفاده های زیر تولید می شوند.

  • انواع رنگ صنعتی : پوشش های محافظتی و ضد زنگ برای سطوح فلزی، رنگ های ترافیکی، رنگ های استخری.
  • انواع رنگ دکوراتیو: پوشش  و رنگ های روی بتن ، آجر، آردواز برای نماسازی داخلی و خارجی ساختمان
  • انواع لاک صنعتی: پوشش های سخت کننده و براق کننده و ضد آب کننده سطوح بتنی و ضد گرد و غبار

رنگ ها و پوشش های صنعتی بر اساس استفاده و کاربرد بر پایه مواد زیر تولید می شوند.

  • پوشش های اپوکسی
  • پوشش های پلی اورتان
  • پوشش های حاوی فلز روی (زینک ریچ اپوکسی)
  •  پوشش های آلکیدی
  • پوشش های اکریلیک.

ما در اینجا سعی خواهیم کرد هر کدام از این دسته ها را به صورت کامل بررسی کرده و محصولات موجود در بازار را معرفی و بررسی کنیم.

انواع رنگ صنعتی

رنگ های صنعتی از نظر فنی محصولاتی هستند که به صورت مایع، خمیری یا پودری تولید می شوند و با فرآیندی مناسب بر روی سطح اعمال می شود. کاربری رنگ های صنعتی، در بیشتر مواقع محافظت از سطوح اعمال شده است، هرچند گاهی کاربرد تزئینی نیز دارند. شرکت شیمی ساختمان 7 محصول رنگ صنعتی با نام تجاری فرکوتک را تولید و عرضه کرده است که هر کدام کاربردی تفاوت را دارند. ما این محصولات را به طور مختصر معرفی می کنیم:

انواع رنگ صنعتی اپوکسی

سه محصول رنگ صنعتی شیمی ساختمان که بر پایه اپوکسی تولید شده است به شرح زیر است. هر کدام از این محصولات بر اساس اصلاحات انجام دشه در ترکیبات کاربری مختلفی برای شرایط متنوع را دارد.

فرکوتک EP40 | پرایمر ضد زنگ اپوکسی دو جزئی

فرکوتک EP40 یک پرایمر ضد زنگ او ضد خورندگی فلزات برای فضاهای داخلی و خارجی است. EP40 بر پایه اپوکسی اصلاح شده تولید شده و عملکرد بالایی برای محافظت از سطوح ملزومات فلزی در فضاهای داخلی و خارجی دارد. این ضد زنگ به رنگ قرمز می باشد. این محصول دو جزئی در دو بسته بندی 3 کیلوگرمی (جزء A) و بسته 1 کیلویی (جزء B) تولید می شود.

این پرایمر ضد زنگ اپوکسی پس از اجرا در زمان کوتاهی خشک شده و سطح اجرا شده، آماده پوشش لایه های نهایی اپوکسی است. برای پوشش نهایی می توان از محصولات دیگر شیمی ساختمان همچون فرکوتک 45، فرکوتک E-coat80 و پوششهای اکریلیک و یا پلی یورتان استفاده کرد.

این پرایمر ضد زنگ اپوکسی گزینه مناسبی برای استفاده در سطوح فلزی پالایشگاه ها ، پتروشیمی ها و نیروگاهها، اسکله های دریایی سازه فلزی، نمای ساختمان های مجاور دریا و ... می باشد.

فرکوتک E-COAT45 | رنگ اپوکسی محافظتی

E-COAT45 یک رنگ صنعتی دو جزئی اپوکسی است که برای محافظت از سطوح فلزی تولید شده است. این رنگ اپوکسی را می توان برای فلزات سازه های مختلفی که در معرض محیط های صنعتی و دریایی هستند استفاده کردند. این محصول از فلزات در برابر ترکیبات حاوی نمک ها، اسیدها و بازهای ضعیف محافظت می کند. این محصول به صورت دو جزئی آستر و رویه تولید می شود. رنگ آستر محصول قرمز و رنگ رویه آن طوسی است. این محصول دو جزئی در دو بسته بندی 3 کیلوگرمی (جزء A) و بسته 1 کیلویی (جزء B) تولید می شود.

فرکوتک E-COAT 80 | پوشش اپوکسی بدون حلال

رنگ E-COAT 80 برای استفاده بر روی کف و دیوار بر روی سطوح بتنی و سیمانی و فلزی تولید شده است. این محصول بر پایه رزین اپوکسی سالونت فری (بدون حلال ) تولید شده است. پوشش محافظتی E-COAT 80 به صورت دو جزئی تولید شده و برای سطوح بتنی که به مقاومت شیمیایی و مکانیکی و سایشی بالای نیاز دارند مناسب است. ضخامت پیشنهادی برای هر لایه         180 تا 300 میکرون می باشد که برای لایه با این ضخامت برای هر متر مربع حدود 250 تا 400 گرم رنگ نیاز است. دو جزء این محصول در بسته بندی 800 گرم و 4 کیلوگرم عرضه می شود.

 

فرکوتک E-COAL 90 پوشش محافظتی کولتار اپوکسی

فرکوتک E-COAL 90 یک پوشش محافظتی شاخته شده بر پایه اپوکسی است. رنگ اپوکسی E-Coal 90 دارای عملکرد بالاتر و بهتری نسبت به دو محصول قبل داشته و در برابر اسیدها و بازهایی نسبتا قوی مقاوم است. از این محصول برای محافظت از سطوح فلزی و بتنی در معرض مواد خورنده ای من جمله آب، آب شور و فاضلاب استفاده می شود. این محصول به رنگ مشکی تولید شده و در بسته بندی 1 کیلوگرمی به همراه رقیق کننده 4 کیلوگرمی و بسته بندی 4 کیلوگرمی به همراه رقیق کننده در گالن 20 لیتری عرضه می شود.

عمده کاربردهای این محصول برای لاینینگ خارجی مخازن و پلها، مخازن تصفیه آب و فاضلاب، لوله انتقال فاضلاب، خطوط لوله ( داخلی ، خارجی) محیط های دریایی مخازن نگهداری نفت پی ها و فونداسیون های بتنی است.

رنگ صنعتی زینک ریچ اپوکسی

پرایمر محافظتی اپوکسی ZR که از پودر روی اشباع شده است، محصول شیمی ساختمان است که با نام فرکوتک ZR عرضه می شود. این محصول که بر پایه رزین های اپوکسی حلالی و پودری است به صورت سه جزئی تولید می شود. ضد زنگ زینک ریچ اپوکسی ZR به عنوان یک پوشش ضد خورندگی بر روی سطوح فلزی تولید می شود. این محصول حاوی 90 درصد وزنی پودر روی در رنگ اجرا شده است. پرایمر حاصله در مدت زمان کوتاه خشک می گردد. بر روی سطح اجرا شده می توان پوشش مجدد و لایه های نهایی با رنگهای بر پایه اپوکسی، اکریلیک و یا پلی یورتان را اجرا کرد.

در تولید این محصول استانداردهای تست چسبندگی، مقاومت در برابر ضربه و مه نمکی لحاظ شده است. از این رو این محصول چسبندگی بالایی به سطح زیر کار داشته و مقاومت شیمیایی بالایی در برابر شرایط خورنده محیط های دریایی دارد. رنگ محصول خاکستری مات می باشد که با نسبت های مشخصی ترکیب شده و استفاده می شوند. این محصول برای مطالعه بیشتر می توانید به وب سایت این شرکت مراجعه کنید.

رنگ استخری

فرکوتک E-COAT 75 یک رنگ استخری برای پوشش سطوح داخلی استخر و سطوح بتنی است که با استفاده از رزین های اصلاح شده اکریلیک ترموپلاست تولید شده است. این محصول شیمی ساختمان بهترین رنگ استخری است که برای استفاده در سطوح بتنی داخل استخر، جداول بتنی، پل های بتنی، ورق آزبست سیمان سقف های شیب دار، مبلمان های شهری، ملزومات فلزی در پارک ها گزینه مناسبی است.

این محصول رنگ استخری در دو رنگ آبی و سفید تولید می شوند که هر کدام شامل 53 درصد PVC در داخل ترکیبات خود می باشند. پس از 48 از زمان اجرا می توان استخر را پر از آب کرد. از مزایای این رنگ استخری می توان به اجرای آسان، مقاومت و ماندگاری بسیار بالا و دائمی در برابر، تنوع رنگ و شفافیت دائمی اشاره کرد. رنگ استخری شیمی ساختمان در بسته بندی های 5 و 10 کیلوگرمی عرضه می شود.

رنگ ترافیکی و آسفالت

فرکوتک 500 یک پوشش و رنگ ترافیکی برای خط کشی بر روی آسفالت و بتن می باشد. اجرای این رنگ به صورت سرد انجام می شود. رنگ آسفالت و ترافیکی فرکوتک 500 بر پایه رزین های اکریلیکی ترموپلاست حلالی تولید شده است. این محصول که بر اساس استاندارد ISIRI3758 تولید شده است دارای خصوصیات فیزیکی و شیمایی متناسبی است که عمر این اجرا را به حداکثر می رساند. از این محصول می توان برای خط کشی معابر شهری و بر روی آسفالت و بتن استفاده کرد. در کل برای اجرا بر روی بتن و آسفالت در هر محیط رو باز و سر بسته ای مناسب است. این محصول در رنگ های متنوعی تولید شده و در بسته بندی های بشکه 250 کیلوگرمی و ظروف 10 و 25 کیلوگرمی تولید می شود.

انواع رنگ دکوراتیو

رنگ های های دکوراتیو همانگونه که از نامشان پیداست بیشتر رنگ های تزئینی هستند هرچند جنبه محافظتی هم داشته و به عنوان یک پوشش محافظتی در برابر شرایط مختلف عمل می کنند. ما در اینجا چند محصول رنگ دکوراتیو موجود در بازار مصرف ایران را معرفی می کنیم که جزو بهترین ها از نظر کیفیت می باشند. این رنگ ها که به عنوان رنگ روی بتن، سیمان، سطوح گچی و غیره نیز شناخته می شوند پوشش هایی برای نماسازی ساختمان در داخل و خارج آن هستند. با این رنگ های شیمی ساختمان آشنا شوید.

رنگ دکوراتیو برای نماسازی داخلی و خارجی ساختمان

برای نماسازی داخلی و خارجی ساختمان دو محصول زیر را می توان معرفی کرد

رنگ دکوراتیو فرکوتک 35

این رنگ دکوراتیو یک پوشش برای نماسازی ساختمان است که بر پایه رزین های امولسیونی (محلول در آب) است تولید شده است. در تولید این محصول از انواع مواد سخت کننده و پیونده دهنده، پودر های معدنی استفاده شده و محصول نهایی بصورت خمیر تک جزئی عرضه می شود که برای نماسازی داخلی و خارجی مناسب است. رنگ دکوراتیو فرکوتک 35 در تنوع رنگی بالایی تولید شده و در ظروف بسته بندی 20 کیلوگرمی عرضه می شود.

رنگ دکوراتیو دکورسم

دکورسم یک رنگ دکوراتیو ساخته شده بر پایه انواع مواد سخت کننده، پودرهای سیلیسی، سیمان پرتلند و کمکی های مختلف است که به صورت دو جزئی تولید می شود. جزء A این محصول شامل رزین مصنوعی بوده و جزء B متشکل از پودرهای معدنی، سیمان و افزودنی های دیگر است. این مجصول چسبندگی بسیار بالایی داشته و باعث افزایش عمر نما می شود. رنگ دکوراتیو دکورسم بر روی سطوح بتنی، سیمانی، آجر، گچ، آردواز و درای وال و هرگونه سطوح سیمانی قابل اجراست. این محصول در دو جزء به صورت پودر در پاکت های 20 کیلوگرمی و به صورت مایع در گلن های 20 کیلوگرمی عرضه می شود و برای اجرا به نسبت های تعیین شده ای ترکیب می شوند.

رنگ دکوراتیو برای روی بتن و ...

نیاز به رنگ آمیزی سطوح بتنی باعث تولید رنگ های دکوراتیو با ترکیبات استاندارد شده است تا این رنگ ها بر روی این سطوح بالاترین عمر و مقاومت را در برابر شرایط محیطی داشته باشند. دو محصول رنگ دکوراتیو شیمی ساختمان در این زمینه عبارت است از:

رنگ روی بتن اموکالر

اموکالر یک رنگ روی بتن، آجر، آردواز و ایرانیت است که بر پایه رزین های امولسیونی اکریلیکی اصلاح شده تولید گردیده است. در تولید رنگ دکوراتیو اموکالر از ماده سیلیکونی با خواص نفوذپذیری به سطح زیرکار استفاده شده است از این رو این محصول نیز برای نماسازی داخلی و خارجی ساختمان مناسب است. این محصول به صورت خمیری و در رنگ های متنوعی تولید شده و در سطل های 5، 12 و ... با بسته بندی شیمی ساختمان عرضه می شود. از  و رطوبت مقاوم بوده این محصول می توان برای نمای داخلی و خارجی ساختمان ها و برج های مسکونی و اداری در تمامی شرایط آب و هوایی و حتی کنار ساحل دریا استفاده کرد. به علت استفاده از مواد سیلیکونی این رنگ دکوراتیو در برابر آب مقاوم بوده خواص ارتجاعی مناسبی را بر سطوح بتنی دارد.

رنگ دکوراتیو شیموتن

شیموتن نیز یک رنگ روی بتن، آردواز و سطوح سیمانی است که خواص ارتجاعی بالایی دارد. این محصول یک رنگ امولسیونی می باشد، یعنی حلال در آب. شیموتن بر پایه رزین های اکریلیکی و در تنوع رنگ بسیار بالایی تولید می شود. این محصول دارای انعطاف پذیری قابل قبولی بوده و در برابر اشعه uv و شستشو مقاوم است. شیموتن در سطل های 5, 12 و ... کیلوگرمی عرضه می شود.

انواع لاک صنعتی

انوع لاک صنعتی به منظور براق کردن ، ضد آب کردن ، سخت کردن و ضد گرد و غبار کردن سطوح بتنی تولید می شوند. انواع لاک صنعتی شیمی ساختمان با نام تجاری فرکوتک تولید می شود. این محصولات بر پایه رزین های امولسیونی تولید می شوند. ما این محصولات را به اختصار معرفی می کنیم. شما می توانید برای کسب اطلاعات دقیق در مورد این محصولات به وب سایت این شرکت به نشانی https://shimisakhteman.net مراجعه نمایید. همچنین برای استعلام قیمت رنگ صنعتی و یا خرید محصول می توانید با شماره 02127427  تماس بگیرید.

پوشش براق کننده و ضد آب کننده FARCOTEK AL10

AL10 یک پوشش بی رنگ است که به عنوان ماده براق کننده و ضد آب سطوح سیمانی، آجری، درای وال و سنگ بر روی کف و دیوار استفاده می شود. این محصول بر پایه رزین های امولسیونی است. این محصول در ظروف 1، 4 و 20 کیلوگرمی با بسته بندی شیمی ساختمان تولید و عرضه می شود.

پوشش براق کننده و ضد آب کننده جذبی   FARCOTEK S4

فرکوتک S4 یک ضد آب کننده  و براق کننده سطح بتن و بر پایه رزین های مصنوعی و ماده نفوذگر سیلیکونی است که بر روی سطوح سنگی، آجری ، بتنی و سرامیکی قابل اجرا بوده و به صورت جذبی عمل می کند. این پوشش بی رنگ و براق است و به صورت مایع در ظروف بسته بندی 1، 4 و 20 لیتری عرضه می شود. این محصول در برابر اشعه خورشید، سرما و گرما و سایش حاصل از تردد افراد و یا خودرو مقاوم است.

پوشش ضد گرد و غبار و سخت کننده FARCOTEK SS

فرکوتک SS یک سخت کننده سطوح بتنی است که مانع از گرد و غبار در اثر سایش می شود. این محصول بر پایه ترکیبات سیلیکاتی اصلاح شده محلول در آب می باشد که پس از اجرا بر روی سطوح بتنی جدید و قدیم با ترکیبات کلسیم موجود در سیمان واکنش نشان می دهد. فعل و انفعال حاصله باعث پرکردن تخلخلهای ریز موجود در لایه سطحی بتن می شود. بهمین لحاظ سطوح بتن سخت و مقاوم در مقابل سایش شده و همچنین نفوذپذیری بتن را کاهش می دهد. فرکوتک SS به سورت مایعی شفاف و بیر نگ تولید شده و در گلن های 25 و 250 کیلوگرمی بسته بندی شده و عرضه می شود. این محصول برای استفاده در کف بتنی محیط های داخلی و خارجی کارخانجات، انبارها و معابر عمومی و ... مناسب است.

پوشش ضد گرد و غبار سطوح بتنی پارسیتون

فرکوتک P7 یک پوشش ضد گرد و غبار برای استفاده بر روی سطوح بتنی است. نام دیگر این محصول پارسیتون می باشد. این محصول که بر پایه رزین های امولسیونی تولید شده است به رنگ شیری بوده و دارای PH برابر 10 است. پارسیتون برای استفاده در کف انبار کارخانجات، سالنهای پست برق در صنایع سنگین و ... مناسب است. این محصول به صورت محلول در آب تولید شده و در ظروف با بسته بندی 1، 4 و 20 کیلوگرمی عرضه می شود.

 

لاک صنعتی مقاوم در برابر گرد و غبار

فرکوتک 85 محصول دیگ شیمی ساختمان است که به عنوان یک پوشش و لاک بی رنگ مقاوم براق کننده ، ضد گرد و غبار  معروف است. فرکوتک 85 بر پایه رزین اپوکسی تولید شده و به صورت دو جزئی  A,B تولید می گردد. این محصول بی رنگ بوده و به عنوان یک رنگ دکوراتیو بر روی فلزات استفاده می شود. لاک صنعتی فرکوتک 85 به عنوان یک براق کننده شفاف و بی رنگ بر روی کلیه سطوح بتنی، آجری و سنگی نیز قابل استفاده است. این محصول در بسته بندی 2 کیلوگرمی برای جزء A و 1.5 کیلوگرمی برای جزء B تولید و عرضه می شود. شایان ذکر است که این محصول قابلیت اشتعال دارد و بایستی به دور از منبع و عوامل آتش زا نگهداری شود.

جمع بندی

ما سعی کردیم محصولات رنگ صنعتی و پوشش های دکوراتیو شیمی ساختمان را معرفی کنیم. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر به وب سایت این مجموعه مراجعه کرده علاوه بر دریافت کاتالوگ و دیتاشیت این محصولات با کاربری ها و دستورالعمل های استفاده از آنها آشنا شوید. شرکت شیمی ساختمان به مدیریت مهندس مسعود هنرمند قدیمی ترین شرکت ایران در این صنعت می باشد. محصولات این شرکت علاوه بر بازار داخل به کشورهای همسایه، خاورمیانه و اروپا صادر می شود.


11843060
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بازار

بازار
«پارسی نیوز» اگر تجربه سفر هوایی داشته باشید احتمالا نام بلیط چارتر را زیاد شنیده‌اید. این بلیط‌ها در اکثر مواقع ارزان‌تر از بلیط‌های سیستمی هستند و می‌توانند گزینه مناسبی برای سفر هوایی کم‌هزینه باشند. لازم به ذکر است که شرکت‌های چارترکننده این بلیط‌ها را برای ت...
بازار
«پارسی نیوز» برای آن‌که سفری باکیفیت و مطلوب داشته باشید، باید به چند فاکتور مهم در سفر توجه کنید. یکی از مهم‌ترین این فاکتورها، امنیت است. مادامی‌که سفرتان ایمن نباشد، نمی‌توانید از آن لذت ببرید و بدون دغدغه از جاذبه‌های دیدنی مقصد بازدید کنید.‌ این امنیت می‌توا...
بازار
«پارسی نیوز» در طی ده سال گذشته، کیفیت سازها و ادوات موسیقی به میزان قابل توجهی رشد داشته است و بهبود فرآیندهای کنترل کیفی باعث شده که اکثر برندها، گیتار و تجهیزات استودیویی بسیار با کیفیتی را به بازار عرضه کنند. در این مقاله، قصد داریم به معرفی ۱۵ برند برتر س...
بازار
«پارسی نیوز» در زمینه ساخت و ساز و توسعه‌ی زیرساخت‌ها، کارآیی و دقت ابزارها بسیار اهمیت دارد. یکی از این ابزارهای مورد نیاز، قیچی میلگرد بر است که به طور خاص طراحی شده است تا توانایی برش میلگردهای با سایز بالا را با دقت بیشتر و سرعت بالاتری انجم دهد. بیایید...
بازار
«پارسی نیوز» اگر شما نیز قصد دارید تا از خدمات بهترین سالن زیبایی تهران استفاده نمایید، حتما این سوال برایتان ایجاد می شود که چگونه متوجه شویم سالن مد نظر خدمات خود را با بالاترین سطح کیفیت ارائه می دهد؟ در بهترین سالن زیبایی تهران چه خدماتی و با چه سطحی ارائه م...
بازار
«پارسی نیوز» امروزه با پیچیده‌تر شدن مسائل حقوقی نیاز به داشتن یک وکیل متخصص در پرونده‌های حقوقی بیش از گذشته احساس می‌شود. اگر در حال حاضر درگیر مشکلات حقوقی هستید باید بدانید که بدون کمک گرفتن از یک وکیل متخصص و متعهد علاوه بر اینکه شانس شما برای پیروزی کمتر م...
بازار
«پارسی نیوز» در دنیای امروز، شبکه‌های کامپیوتری نقش حیاتی در عملکرد سازمان‌ها ایفا می‌کنند. انتخاب سیستم عامل مناسب برای سرورها و کلاینت‌ها در شبکه، می‌تواند تاثیر بسزایی بر کارایی، امنیت و پایداری آن داشته باشد. دو سیستم عامل محبوب در شبکه‌های کامپیوتری، ویندوز ...
بازار
«پارسی نیوز» سفر به مشهد با اتوبوس یا قطار یا هواپیما کدام به صرفه‌تر و بهتر است؟ برای کشف این موضوع با من همراه باشید تا از همه جوانب آنها را بررسی کنیم.
بازار
«پارسی نیوز» صادرات، اسم پرطمطراقی دارد و با شنیدن آن، فوراً به یاد مردان و زنان ثروتمند می‌اُفتیم که مدام در حال جابه‌جایی یک سری لوازم و کالاهای ضروری هستند و همیشه روی دریایی از پول و ثروت غلت می‌زنند، اما واقعیت اینجاست که شغل صادرات، کار بسیار سخت و پیچید...
بازار
«پارسی نیوز» مراسم اجلاس با تقدیم جوایز و تندیس‌های افتخار، در یک فضای شاداب و مهمان‌نواز، جشن گرفت. حضور اعضای هیات علمی، نمایندگان دولت، مدیران صنعتی و اقتصادی، و نخبگان معتبر این حوزه، این مراسم را به یک رویداد منحصر به فرد تبدیل کرد. در ششمین اجلاس سراسری چه...

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است