بازار 09:46 - 05 تیر 1401

خرید تشک و بالش طبی باکیفیت و مناسب

خرید تشک و بالش مناسب یکی از امور لازم و ضروری برای هر فرد است. بسیاری از افرادی که از کالای خواب نامناسب استفاده می کنند در طول روز از دردهای عضلانی بدن و همینطور خستگی رنج می برند. از طرف دیگر خرید بالش و تشک طبی توسط برخی از پزشکان به بیماران توصیه می شود و توصیه به خرید بالش طبی و تشک باکیفیت توسط متخصص، نشانگر اهمیت کالای خواب است. به همین جهت ما هم در مطلب پیش رو قصد داریم شما را در امر خرید کالای خواب مناسب راهنمایی کنیم.

چگونه کالای خواب مناسب خود را خریداری کنیم؟

جهت انتخاب و خرید تشک و بالش به طور کلی کالای خواب مناسب باید از قبل آگاهی ها و اطلاعات لازم را کسب کنیم. آگاهی در مورد شرایط جسمی و مالی خود و همچنین اطلاعات درباره ویژگی ها و مشخصات انواع تشک و بالش به دست آوریم. باید محصولات خواب انتخابی متناسب با وزن، جنس و شرایط روحی و جسمی شما باشد. اگر دچار دردهای عضلانی یا درد ناحیه ستون فقرات هستید به سراغ کالای خواب طبی بروید. وزن و جنس شما نیز در انتخاب و خرید بالش و تشک جزو فاکتورهای مهم است.

پس از بررسی شرایط جسمی خود در مورد مکان قرار گرفتن کالای خواب نیز دقت کنید. اندازه تخت یا فضای مورد نظر و اینکه کالای خواب را برای منزل می خواهید یا برای سفر نیز جزو امور مهم به شمار می روند. در مرحله بعد و هنگام خرید تشک و بالش به مشخصات محصولات دقت کنید و با توجه به نیاز و بودجه خود آنها را انتخاب و خریداری کنید. در ادامه با برخی از ویژگی های انواع تشک ها آشنا می شویم.

معرفی انواع تشک از جهت مواد اولیه

خرید تشک طبی یکی از گزینه های خوب برای اغلب افراد است. این تشک ها با استفاده از مواد اولیه مناسب و تکنولوژی مدرن تهیه می شوند. برخی از آنها به صورت فنری منفصل یا اسپرینگ پاکت هستند. فنرهای تشک های مورد نظر هر کدام به صورت جداگانه درون پاکتی قرار گرفته و به این صورت فشار روی یک فنر، موجب فشار روی فنرهای دیگر نمی شود. هر فنر به صورت مجزا عمل می کنند و جابجایی و لرزش فرد به کمترین حالت ممکن می رسد.

یکی دیگر از تشک های طبی با کیفیت، تشک های مموری فوم است. خرید تشک مموری فوم به جهت محافظت از اندام های بدن در هنگام خواب به اغلب افراد توصیه می شود. الیاف داخلی این تشک ها از پلی اورتان است و نسبت به وزن و حرارت بدن حساسیت نشان می دهد. فرم گیری تشک های مموری فوم موجبات خوابی راحت و بدون فشار را برای فرد فراهم می آورد. برخی از تشک ها نیز با الیاف لتکس که همان صمغ درخت کائوچو است تهیه می شوند.  

خرید تشک لتکس نیز برای بسیاری از افراد انتخاب خوبی محسوب می شود چرا که این تشک ها نیز همانند نمونه های مموری فوم به شکل بدن در می آیند و از اندام های بدن محافظت می کنند.

مشخصات بالش طبی مناسب برای هر فرد

بعد از خرید تشک نوبت به خرید بالش می رسد. برای انتخاب بالش نیز باید دقت فراوانی انجام دهید. سن و جنس خود را به جهت انتخاب ارتفاع و وزن بالش در نظر بگیرید. بالش باید از نظر نرمی و سفتی در حالت تعادل باشد. بالش زیاد نرم یا بسیار سفت برای خوابیدن مناسب نیست. بالش های مموری فوم برای اغلب افراد انتخاب خوب و مناسبی است. این بالش ها با توجه به شکل سر و گردن طراحی می شوند و فرم سر فرد را نیز در هنگام خوابیدن به خود می گیرند.

مشخصات بالش طبی مناسب برای هر فرد

خرید بالش طبی لتکس نیز همانند بالش مموری فوم به افرادی که دچار درد در ناحیه گردن هستند پیشنهاد می شود. بالش کرک، بالش پر و بالش پنبه ای نیز جزو بالش های موجود در بازار هستند.

ویژگی های انواع بالش طبی از جهت کاربرد

خرید بالش همانند خرید تشک باید با دقت انجام شود چرا که در غیر این صورت مشکلات خواب به کلی برطرف نمی شود. در ادامه با ویژگی های برخی از بالش ها آشنا می شویم.

  •       بالش گردن یکی از بالش های خوب و کاربردی که در همه حالت محافظ مناسبی برای گردن است. این نوع بالش ها باید متناسب با نیاز و وزن شما باشند. بالش سر را بسیار نرم یا بسیار سفت انتخاب نکنید.
  •       بالش های کمردرد و زانودرد نوعی دیگر از بالش های موجود در بازار است. کسانی که از درد کمر و زانو رنج می برند با گذاردن بالش کمردرد در میان پاهای خود، درد کمر را کاهش می دهند. بالش های کمردرد گزینه مناسبی جهت افرادی است که تمایل به بغل کردن بالش در هنگام خواب دارند.
  •       بالش بارداری جهت خانم های باردار در سه ماهه دوم و سوم طراحی شده است. بالش های سه ماهه دوم جهت قرار گرفتن در زیر شکم در هنگام خوابیدن به پهلو است. این بالش ها نازک هستند و وزن شکم را تحمل می کنند. بالش سه ماهه سوم با بلندی سه و نیم متر است و در طول پاها قرار می گیرد. با این روش کمردرد کاهش می یابد.
  •       بالش های گرد با وجود حفره ای در وسط برای نشستن طولانی مدت مورد استفاده قرار می گیرند. بالش های گرد در دو نوع بادی و فومی طراحی می شوند.

کالای خواب آکسون

محصولات خواب آکسون یکی از محصولات باکیفیت موجود در بازار است. این تولیدات توسط گروه آکسون طراحی و عرضه می شود. مواد اولیه باکیفیت و تکنولوژی پیشرفته جهت کالای خواب آکسون مورد استفاده قرار گرفته است. محصولات شرکت آکسون نسبت به حرارت و وزن و شکل بدن فرد واکنش نشان داده و با آنها منطبق می شوند. جهت خرید کالای خواب آکسون به آدرس اینترنتی axonmattress.ir مراجعه کنید.


11605054
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است